co s netěsností rozšířených převařáků

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 20.11.2009 do 23.11.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
09:04:16
23.11.2009
Jozka
-> Ultim: Taky metoda, ale nemusí fungovat úplně vždycky - záleží, kde ta Dd vada bude umístěná..
19:53:41
21.11.2009
myschaak AZNP K.Hora
LUKOPREN4
11:58:11
21.11.2009
Ultim
-> Olgoj Chorchoj: Nevim co tade resite s detekcnima barvama atd. Me kdyz prijede do servisu kolo,ze uchazi,natlacim do nej 4atm a sup s min do nadrze s vodou. A tam poznas hned kde je dirka. U tebe samozrejme nebudou opravovat plast,ale disk. Jinak by melo staci obrousit barvu/rez,trochu zajet do hloubky tam kde je dirka a poradnym proudem provarit. Popr kdyz se ti svar nebude zdat,tak znovu obrousit a pokracovat.
07:42:32
21.11.2009
Jarda/felda
hoooooooodně barvy přes to 1
15:20:03
20.11.2009
Jozka
-> Peťa Klíč: No ono taky argonem dělat na nerezu dlouhý "těsnostní" svary tenkých plechů bez odpovídajícího strojního vybavení (pulsní programy apod.) není žádná p.. To i některým našim specialistům z jadernýho programu nijak zvlášť nešlo. A co vím spíš už z doslechu, tak u potravinářských nerezí je to ještě o malinko obtížnější.
12:49:34
20.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Jozka: u tý firmy už nejsem a je to rozpadající se zanikající dílna bývalých strojíren masnýho průmyslu.. byly nějaký průsery s protýkáním van, take se začalo sprejovat.
12:45:12
20.11.2009
Jozka
-> Peťa Klíč: To seš u bohatý firmy - když se to dělalo ve velkým, kupovaly se kýble a nanášelo se štetcem. Jinak jako mezioperace při neprůsakovým způsobu se taky dává třetí sajrajt, kterým se před nanesením vývojky umeje - nebo otře hadrem.
12:40:03
20.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
sprejema sme kontrolovali velký nerezový vany.. z jedný strany absorbční bílej a z druhý strany červenej.. a když někde nebyl 100% svár tak si ten bílej vcucnul ten červenej a hned se vědělo.
12:33:08
20.11.2009
Jozka
Když to nenajdeš okem, můžeš si na to koupit i ty defektoskopický spreje, zas tolik nestojej, pokud ke svarům můžeš z obou stran, stačí i jeden - barevnej, čili penetrant, zpravidla RED, se kterým uděláš průsakovou "superkontrolu" . Akorát to chce cvik a grif, když to necháš působit dýl bez dozoru, zčervená ti celý kolo a najdeš víš co.

Je to tak vlezlý, že se s tím dají povolovat i zarezlý šrouby - takže i naopak. Z jedný strany nějaký vápno, z druhý třeba ten petrolej, nebo WD či podobný věci. Na velkých beztlakových bandaskách se to možná takhle dělá ješta dnes.

Horší už je to pak pořádně vybrousit a zavařit tím CO-čkem, to by měl dělat někdo, kdo už trochu umí a možná má i plyn, co dělá hlubší závar..

No a nebo by třeba pomohla karosářská štetcovka - s tou jsme opravili vany na lisovací přípravky proti průsakům maziz, přetřeli a zákazník dodneška ani nekvikl3.
upraveno 1x, naposled 20.11.2009 12:33:40
03:48:40
20.11.2009
Fén
K detekci pórů se používá speciální kapalina, ale jde použít i petrolej. Na nádrže a nebo věci, které mají něco s vyšším tlakem je nejlépe používat TIG, ale jde to i MAGem.

Hlavně to chce pořádně místo svaru očistit od strusky a dalších nečistot. A pokud se dělají vícevrstvé svary, tak předchozí svar obrousit.
01:27:10
20.11.2009
m8rinek
-> matisek: protože minule moc nepomohlo:D
01:08:20
20.11.2009
Tomaso435
...ještě existuje jakejsi ,,kit,, na kola, tak třeba tím by to šlo zamatlat, mě tím chlápek matlal lemy KN delta protože to bylo hrubě opískovaný a taky to tlak nedrželo....
01:03:37
20.11.2009
mirco
-> Olgoj Chorchoj: a skús ak máš smolu tak to s nou pretri a poriadne a nemalo by to potom púšťať, mne to celkom dobre takto fungovalo a netrebalo ani duše 5 a vydržalo to aj ten tlak
00:47:04
20.11.2009
matisek
-> Olgoj Chorchoj: Nechápem prečo by CO-čko nepomohlo.Ked najdeš kaďe to fučí tak obrusiť a zvariť znovu.Ved zváraním sa spájajú veci ktoré držia obrovské tlaky,čo sú to nejaké dve atmosféry.



Inak v pneuservise by určiťe niečo vymysleli.
00:41:09
20.11.2009
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: zkusime udělat drážku a zas ji zavařit :/, škoda že to nejde ověřit bez obutí :/



mmch co chceš vařit, když na nich mam obutý slicky:D:D
00:30:21
20.11.2009
Olgoj Chorchoj
175/50 nějak duše nepodporuje:) Jak to mám zalepit?
00:19:37
20.11.2009
Tomaso435
duši si tam dej
00:14:04
20.11.2009
Olgoj Chorchoj
2 drží tlak v pohodě, dva maličko ucházej škrvírama po vaření... co s tím? COčko počítám nepomůže, autogenem se to zkroutí... silikon? cín?? Tušíte jak to vyřešit? Dík
upraveno 1x, naposled 20.11.2009 00:14:45
Extreme Tyres