skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak snížit komplet š 120?
18:35:53
23.11.2009
23.11.2009

MATTESS
-> Cába: jak píše fén. Navíc píšou pružina, ne pružiny
18:14:43
23.11.2009
23.11.2009

Fén
-> Cába: Za 500,- Kč/pár ti to nikdo nevyrobí.
18:03:54
23.11.2009
23.11.2009

Cába
-> MATTESS: bez dane to vim,ale snad za par,ne? Wena je ma na "esku" a rikal mi neco pres 500 ze za ne daval.
No nic,hadat se nebudu, at si tam kazdej da co chce...
No nic,hadat se nebudu, at si tam kazdej da co chce...
13:28:45
23.11.2009
23.11.2009

Rapid
-> Cempyk: mam doma 250tky pruziny od sakyho a tuzsi repasovany tlumice, nebudu je potrebovat, zatim jsou ale na aute a nevim jestli najdu cas je vyndavat, jestli na to nespechas tak bych ti je mozna prodal
fotky najdes u me v profilu
fotky najdes u me v profilu
09:40:27
23.11.2009
23.11.2009

Petrson
-> MATTESS: jj přesně jak píšeš a co sem psal tak cca 3 tejdny nebudou
07:03:00
23.11.2009
23.11.2009

MATTESS
-> Cába: jedna a bez DPH. A ještě abys tam zavolal, jaké mají ty pružiny parametry, protože v katalogu nemají jidinou informaci
06:39:11
23.11.2009
23.11.2009

Cába
ja netvrdim,ze to nefunguje, nebo ze je to o hubu, ale proc delat takovou prasarnu,kdyz za par stovek se nechaj sehnat "sportovni". Treba Kalmar je ma za 500
18:10:56
22.11.2009
22.11.2009

Petkar1
Když tomu uděláš závěrnej závit, tak no problem...
14:12:33
22.11.2009
22.11.2009

Tommyk
taky mám říznutý pružiny, sice je to prasečina, ale svět se nezboří a že by to bylo horší než serie se říct nedá
13:54:01
22.11.2009
22.11.2009

Eidy
Na rozumně uříznutých pružinách nevidím nic špatnýho. Já je jezdil několik let. A vlastně jezdím pořád. Sice jsem si nechal namotat péra dle potřeby, ale stejnak jsem je trochu říznul.
Dřív to dělal celej virt, ale doba se změnila a teď je celej virt proti.
Dřív to dělal celej virt, ale doba se změnila a teď je celej virt proti.
12:17:01
22.11.2009
22.11.2009

palinator
-> MATTESS:
A když to bylo běžný tehdy a fungovalo to, nevím, proč by to nemohlo být běžný i dnes.
A když to bylo běžný tehdy a fungovalo to, nevím, proč by to nemohlo být běžný i dnes.

03:34:18
22.11.2009
22.11.2009

MATTESS
Jsem jezdil na seřízlých pružinách 6 let. Tehdy to bylo běžný
00:59:52
22.11.2009
22.11.2009

Karlos (WIO46)
-> Cába: Pokud to dá říznutým koncem do neshnilé nápravnice, tak by to mělo funogvat bez problémů, no ne? Ale já bych to taky nedělal.
09:49:35
21.11.2009
21.11.2009

Cába
pane boze,proc ho navadite k rezani pruzin?Pak budete rikat,ze ma tuzing karu. Takova prasecina. Bud mam na sportovni pera,nebo na ne nemam,kdyz na ne nemam,tak se na to vy.eru....
15:30:19
20.11.2009
20.11.2009

105
vy ste jak navedeni je tady novej a vy do neho rejpete hlavanehlava udelejte si sekci ''pro zacatecniky'' a mate pokoj
13:59:10
20.11.2009
20.11.2009

palinator
skoda-virt.cz/cz/.../4129
-tomas-skoda-120-l
O pár cm níž předek má, řek bych, že to stačí v rámci praktičnosti.
Nejlevnější je dát pytel cementu do kufru...
O pár cm níž předek má, řek bych, že to stačí v rámci praktičnosti.
Nejlevnější je dát pytel cementu do kufru...

22:52:23
19.11.2009
19.11.2009

Zdeněk.
Nebo nalít beton do prahů...nevím proč pořád laborujete s pružinama, pořád tu vymýšlíte o kolik nižší o kolik % tvrdší, jakou barvu. Beton je už ověřený a navíc si můžete přesně určit, o kolik snížit. 

21:54:24
19.11.2009
19.11.2009

Petrson
-> havlik: tak si hold počkám do léta...

21:46:50
19.11.2009
19.11.2009

havlik
-> Petrson: tak to rozhodně jako Fuck Airride

21:46:06
19.11.2009
19.11.2009

Petrson
-> havlik: pravda vzduchový podvozek

21:42:45
19.11.2009
19.11.2009

havlik
-> Petrson: ale mam na předku je eště rezerva vzádu už nejni moc kam:) ale myslim že i to se po zimě změní

21:42:39
19.11.2009
19.11.2009

Maxx
-> havlik:
no vyfukem škrtat už nebudeš ne? 


21:42:18
19.11.2009
19.11.2009

Evž@
-> Cempyk: předek o 1,5 až 2 otáčky....pokud dáš 2 musíš už zkrátit dorazy
21:41:56
19.11.2009
19.11.2009

Petrson
-> havlik: no ty už nemusíš snižovat, už nemáš ani jak

21:40:58
19.11.2009
19.11.2009

havlik
-> jarda.u1: -> Maxx: přesně člověk ani nevyjede ze dvorka aby pak neškrtal výfukem na každym druhym vyboulení na silnici odře nebo ohne ramena fakt na hovno
21:40:20
19.11.2009
19.11.2009

Petrson
-> Cempyk: já sem zatím použil pružiny z úžovky jsou kratší a teď jí mám v rovině časem budou jiny pera
21:39:40
19.11.2009
19.11.2009

Maxx
-> havlik: no vono mas recht nejlepší je off road jako maš ty.....

21:39:18
19.11.2009
19.11.2009

jarda.u1
-> havlik: zejo,je to stejne neprakticky.Takova je dnes ale moda,jezdit proklate nizko



21:37:59
19.11.2009
19.11.2009

havlik
já nevim co furt máte s tim snižovánim já bych se na to vyprdnul 

21:36:41
19.11.2009
19.11.2009

Cempyk
jj mozna o neco pujde i zadek par centaku
21:35:45
19.11.2009
19.11.2009

petr s
21:34:30
19.11.2009
19.11.2009

jarda.u1
-> Cempyk: to zalezi na tobe.Lepsi zkracovat vickrat,nez to prehnat.Jestli mas seriovou 120,tak bych mozna snizil jen predek,aby to nestalo jak koza a zadek bych nechal.
21:31:58
19.11.2009
19.11.2009

Cempyk
a o kolik nemate zkusenost
21:29:04
19.11.2009
19.11.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Hurdis 19.11.09 21:27:10: velebnosti!



21:28:52
19.11.2009
19.11.2009

jarda.u1
-> Cempyk: Jak rikam,bud pouzij jiny pruziny (kratsi) a nebo si zkrat seriovy,pokud zacinas a nechces moc investovat.
21:28:22
19.11.2009
19.11.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Cempyk: já se přikláním k té možnosti použít vyhledávání
Jinak auto se nemusí nutně snižovat odspodu, můžeš ho snížit tak že smáčkneš střechu nebo ji rovnou uřízneš

Jinak auto se nemusí nutně snižovat odspodu, můžeš ho snížit tak že smáčkneš střechu nebo ji rovnou uřízneš

21:27:10
19.11.2009
19.11.2009

Hurdis
vhml 19.11.09 21:22:37 napsal:
Sundas kola. Auto je hned o hodně nižší, trochu pak odchází ale
kotouče.
Dál můžes vyndat celé nápravy. Nastává pak ale problém s odřenou
podlahou.
Nebo můžes úplně vyndat pružiny a dorazy. Auto už je pojízdné, leč
komfort veskze žádný.
A nebo půjdeš konzervativní cestou zkrácení současných pružin, popř
zakoupením kratších.
Kola mi vypustili a ventilky....ventilky zahodily.
Sundas kola. Auto je hned o hodně nižší, trochu pak odchází ale
kotouče.
Dál můžes vyndat celé nápravy. Nastává pak ale problém s odřenou
podlahou.
Nebo můžes úplně vyndat pružiny a dorazy. Auto už je pojízdné, leč
komfort veskze žádný.
A nebo půjdeš konzervativní cestou zkrácení současných pružin, popř
zakoupením kratších.
Kola mi vypustili a ventilky....ventilky zahodily.
21:26:17
19.11.2009
19.11.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Cempyk 19.11.09 21:25:27: No 4 lidi ti rekli dobre rady, co chtit vice?
21:25:27
19.11.2009
19.11.2009

Cempyk
díky těm kteří poradí a ne kteři si prisli rejpnout bohuzel kazdy neni tak chytry jako oni
21:23:07
19.11.2009
19.11.2009

petr s
-> Cempyk: Podívej se na auta tuner2 nebo havlik
21:22:37
19.11.2009
19.11.2009

vhml
Sundas kola. Auto je hned o hodně nižší, trochu pak odchází ale kotouče.
Dál můžes vyndat celé nápravy. Nastává pak ale problém s odřenou podlahou.
Nebo můžes úplně vyndat pružiny a dorazy. Auto už je pojízdné, leč komfort veskze žádný.
A nebo půjdeš konzervativní cestou zkrácení současných pružin, popř zakoupením kratších.
Dál můžes vyndat celé nápravy. Nastává pak ale problém s odřenou podlahou.
Nebo můžes úplně vyndat pružiny a dorazy. Auto už je pojízdné, leč komfort veskze žádný.
A nebo půjdeš konzervativní cestou zkrácení současných pružin, popř zakoupením kratších.
21:22:29
19.11.2009
19.11.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Nebo pouzit tlacitko hledat.
21:21:30
19.11.2009
19.11.2009

jarda.u1
-> Cempyk: co treba pouzit jiny pruziny?
21:19:18
19.11.2009
19.11.2009

Cempyk
Ahoj jak a co potřebuji abych snížil moji škudku a nemáte někdo zkušenosti?