skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
přední naprava, uprava po snižení
22:56:19
19.11.2009
19.11.2009

Evž@
Pokud z toho něco vyčtete tak podle jednoducheho nakresu jde vidět že snížení dělá jednoznačně A.....Véčko by vzniklo v připadě že spodní rameno bude kratší než vrchní....
16:55:35
19.11.2009
19.11.2009

Ultim
-> radekp: O uhel ani tak nejde,ale spis o to,ze konce ramen opisuji casti kruznic o ruznych polomerech. V nasem pripade to horni ma mensi polomer tj. pri pohybu naboje nahoru bude dochazet k vetcimu negativnimu odklonu-priklonu.
16:42:34
19.11.2009
19.11.2009

jerzy
-> Eidy: přesně
prostě je to horní rameno kratší takže je kratší páka než dole.

16:42:34
19.11.2009
19.11.2009

radekp
-> Eidy: Jasně, díky různé délce nemají ramena shodný úhel otáčení
16:39:16
19.11.2009
19.11.2009

Eidy
-> suri: blbost
16:39:05
19.11.2009
19.11.2009

Eidy
-> radekp: To by bylo pouze za předpokladu, že horní rameno by se nekývalo a svislý čep byl teleskopický.
16:38:50
19.11.2009
19.11.2009

suri
-> radekp: jj tak to bude ked bude dolné rameno nižšie ako horné tak pojde do V podla mna
16:37:43
19.11.2009
19.11.2009

Eidy
-> jerzy: 2x měř, jednou řež 

16:37:30
19.11.2009
19.11.2009

radekp
Odklon se změní....ale nezáleží taky, jestli je konec ramene nad, nebo pod osou otáčení? bez snížení je konec ramena pod ososu, tzn. že snížením se změní do A, poduk jsou rovně a snížíme je víc, jde to do V , ne?
16:36:38
19.11.2009
19.11.2009

jerzy
pardon, nezamyslel jsem se nad tím.
16:35:42
19.11.2009
19.11.2009

suri
-> jerzy: záleží ako na to pozeráš ale ide to do A
16:35:08
19.11.2009
19.11.2009

jerzy
-> suri: silně nad tím teď uvažuju, dycky mi to přišlo logické ale vůbec nemohu na to přijít proč 

16:34:38
19.11.2009
19.11.2009

Eidy
-> jerzy: A na to jsi přišel kde?
-> matoo: samozřejmě do A.
-> matoo: samozřejmě do A.
16:32:12
19.11.2009
19.11.2009

matoo
-> jerzy: aj ja mam taky pocit ze po namontovani 250 sa mi odklony nejako vyrovnali
16:31:09
19.11.2009
19.11.2009

suri
-> jerzy: nie naopak?
16:28:47
19.11.2009
19.11.2009

jerzy
-> matoo: V
16:26:44
19.11.2009
19.11.2009

matoo
-> Eidy: a akym smerom sa zmeni pri znizeni? do V alebo A?
16:23:32
19.11.2009
19.11.2009

Eidy
-> havlik: Odklon se změní, protože vrchní a spodní rameno mají různou délku.
22:08:14
18.11.2009
18.11.2009

Ultim
Kluci pokud se dostanu zitra ke geometrii,tak si ke konci mereni zkusim prizvednout predek a uvidim co to udela. Ale nic neslibuju...
18:58:54
18.11.2009
18.11.2009

suri
-> havlik: zmení ale oproti zadku nepatrne
18:55:38
18.11.2009
18.11.2009

havlik
na přední nápravě se asi odklon nezmění ne?
18:19:13
18.11.2009
18.11.2009

jarda.u1
-> peppa: odklon se ti zmeni,ale zaklon ne
18:13:08
18.11.2009
18.11.2009

vhml
-> peppa: zmeni se, ale netreba s tim nic delat, jelikoz se nemeni nikterak zasadne
18:11:53
18.11.2009
18.11.2009

peppa
na dorazy to nemam, ale nejde o moje auto, já chci vědět zda je pravda že snížením se mění parametry nápravy, tím myslím ten odklon a záklon, a jestli se stím dá něco dělat

17:56:18
18.11.2009
18.11.2009

vhml
-> peppa: nemáš to třeba snížené až na dorazy?
17:11:15
18.11.2009
18.11.2009

Ultim
-> peppa: Jen pro upresneni,pred snizenim to nebylo nedotacive a po uz ano? A nic jineho jsi na tom nedelal? Napr. jine kola,podlozky,tlumice... ?
17:01:39
18.11.2009
18.11.2009

peppa
snižil jsem svojí stovečku, a ta mrcha je hrozně nedotáčivá a doneslo se mi že když snižím že se mi všechno změní, odklon zaklo atd. tak bych chtěl vědět, jestli je to pravda, a co se stím dá dělat? děkuju