Závodní brzdovka

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 11.08.2009 do 21.08.2009, založil/a vhml
řadit dle data
17:27:26
21.08.2009
U-Geen
-> Syny: ja trochu vim co na tom bylo :-))
17:00:17
21.08.2009
LiMaK - 742 forever
-> Syny: tak to jak michelin 175/70 r 13 vzadu na skodovce za jizdy bloknu....at jedu 20km/hod nebo 60km hod, ručkou škubnu, kola bloknu (samozrejme myslim na neutrál :-)



jako popravde, ted už mi asi 2 mesice zadni kola na ručku bloknout nešly, ale to bylo tim zohnutim paken, o kterem pisu níž...ted jak jsem vymenil pakny, zase dým na ručku...a to myslim na asfaltu...



samozrejme jak stojim a mam ji zataženou, tak se nerozjedu...

nevim, ale brzdy udržuju v ok stavu, tim myslim i obložení a buben vzadu, na 3.tím zubu zacina brzdny ucinek brzdy, na 6.zubu je fest zatáhlá a na 7. zub ji obcas zaškubnu.

(mám to tak nizko i kvůli potencionalni lužkove upravě, jelikož moji ženu obcas popadne nával romantiky a když ta ručka prekazi mezi sedačkama, tak je to jak antikoncepce...)
15:49:31
21.08.2009
Syny
-> U-Geen: vzadu sou pirelky... Takovy ty s tim smerovym vzorkem. Ale nekdy po zime pujdou dozadu ty predni a misto tech pirelek pujdou dopredu novy 2 gumy...
15:40:12
21.08.2009
U-Geen
-> Syny: no jesis dal dozadu ty bridgestony, tak ty neutrhnes :-)
15:34:02
21.08.2009
Syny
-> LiMaK - 742 forever: No me u seata rucka funguje asi jako u skodovky :) Kola nezablokuje... Nevim teda proc, ale v kopci to s ni necouva, tak asi funguje 3
15:16:50
21.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK - 742 forever: Jo to je pravda, taky sem nedavno na parkovisti u hospody chtel zastavit na rucku s tatovym autem a nejak sem nezpomaloval 3
15:00:48
21.08.2009
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a ta porad nam nase 742 a jiné varianty s motorem vzadu brdí lépe na ručku, než předohraby...



teda ja aspon ručkou nejak zpomaluju, ale když jsem kdysi zatahl v rychlosti ručku v tátovom fáčku, tak fávo letelo porad stejne rychle, jen lehkej zadek sem tahal po asfaltu s kravalem od gum...ale rychlost porad stejna...

742 ma jeste aspon těžkou prdel, která na ty kola tlačí...
14:56:22
21.08.2009
LiMaK - 742 forever
petřík 18.08.09 16:51:22 napsal:

→ LiMaK – 742 forever: nějak nechápu tu tvoji

situaci.. máš dva okruhy ne ? a eště ručku navíc neřeknu když jedeš

jak orpase a dobrzduješ jentak tak a najednou to prdne to seš potom v kelu

ale když před sebo umáš 200 metrů klesání tak nevidim problem brzdit

jednim okruhem ´:)




no tak padák dolů 200metrů se stromy jsem myslel po pravé straně krajnice, teda jako na spolujezdcové straně, vlevo mas skálu nahoru a pred sebou zatáčku a horský betonový mostek s panelem položeným nastojato jako "zábradlí"



v tu chvíli, když pred zatačkou slapnes na brzdu a znenadání zjistis, že jsi došel až na podlahu...zpanikaris, zacnes slapat porad na pedal..pak nejak vymyslis zpomaleni pres ručku, podřadit, nahodit prdelí do zatáčky...v polovině zatáčky na tom mostku zjistíš, že z protismeru jede druhé auto, a ty jsi na tom mostku bokem, dveřama napřed....k tomu pripocitej trosku horského posypu cesty, co zbyl ze zimy...podivas se okolo, dalsí 2 lidi kolem tebe sedí a výrazem pripominaj zombie...



a ted si vem, že celá historka je o tom, že zhruba 50m pred mostkem,bezpečně chces brzdit z 90tky na cca 50...do mostku ti zbyva tak 10 sekund letu a po 20 vteřinách zjistíš, že je po vsem a v pohodě jsi se protáhl...

zastavíš, čumíš jak se kouří od tunelu, tam kde je ten kus plastu na štelovani ručky, vystoupis z auta, čumíš na dým z obložení vzadu a zjistis, že ti seklý samostav zasekl pakny a 30 kilaku mírně pribržduješ, že se to hřeje....a zrovna v tu nejcipatejší chvíli ti začla vařit brzdovka, kterou jsi posledni 4 km nepotřeboval....



a ted mi rekni, kde v té tvé brzdící fantasii vměstnáš ten čas na vymýšlení čím brzdit....

garantuju ti, že v mém zminenem pripade to auto nezastavis ani ručkou, ani na jeden okruh :-) jsou tam jen 2 možnosti....mostem, nebo se nejak protahnout...a pak zjistiš, že druhovýroba samostavu stojí za pithcu, že to bylo tím a máš sto chutí jít výrobci rozbít držku, jelikož samostav má o milimetr jiné tvary....asi tak.
14:24:38
21.08.2009
Syny
-> petřík: 3 tak tohle presne muze rict jen nekdo, komu se to nestalo 6 Kdyz mi ve 130tkce praskla jedna trubka, tak auto nebrzdilo vubec... Ac tam je druhej okruh, tak to bylo jako kdyz slapu na spojku a jel sem vesele dal... O to lepsi bylo, ze cca 300m predemnou byl strudl aut a ja mel na tachaku kilo 6 Rucni brzdu sem zkusil, ale jaksi jeji funkce byla neuspokojiva, takze se zvolila varianta B vletet do pole, ktery nastesti navazovalo na cestu temer bez pangejtu... Ale to uz je hodne stara historka :)
upraveno 1x, naposled 21.08.2009 14:25:48
14:22:18
21.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK - 742 forever: Nojo tak samostavy bud vyhod a steluj to ruckou nebo dej ekcentry 1 Jinak brzdit jen zadkem to je tragedie. To uz lepci je mit jen predek nez opacne 8
14:18:48
21.08.2009
petr s
-> petřík: Nebrzdils ještě jenom zadkem?
14:50:48
19.08.2009
Eidy
-> petřík: A zkoušel jsi to někdy? A ručkou toho taky moc neubrzdíš.
16:51:22
18.08.2009
petřík
-> LiMaK - 742 forever: já ho teda nechci nijak omlouvat je to kravina to nevyměnit když o tom ví ale nějak nechápu tu tvoji situaci.. máš dva okruhy ne ? a eště ručku navíc neřeknu když jedeš jak orpase a dobrzduješ jentak tak a najednou to prdne to seš potom v kelu ale když před sebo umáš 200 metrů klesání tak nevidim problem brzdit jednim okruhem ´:)
15:57:52
15.08.2009
105
-> LiMaK - 742 forever: sem stejneho nazoru proste co neubrzdis to neukecas :) jinak me jednou vlivem shnile trubicky brzdy selhaly (na p205) a byl to humus8
15:47:55
15.08.2009
LiMaK - 742 forever
-> petr s: tak tak...žiju a auto taky.... :-)

Ale já jen že asi nikdy nepochopím kecy,nedejbože pohled, na shnité brzdové trubky a zpuchřelé hadice... podvozek přece musí být "rychlejší" než motor ...
12:38:42
15.08.2009
petr s
-> LiMaK - 742 forever: Není umění zabrzdit ale protáhnout se
12:35:19
15.08.2009
LiMaK - 742 forever
-> palinator: hmmm...

pánovi jeste nikdy neselhaly tip ťop vymazlené brzdy nekde v cipaté situaci nejlépe na horách...



vono te to prejde když zjistiš, že ti zaseklej novej druhovýrobní samostav rozpálil buben, převařil brzdovku,tlak je v prdeli a pod tebou padák 200m dolů, všude stromy ,nic neubrzdíš a strhnout nelze kam :-)



ale jinak sranda jak cip, zhité brzdy, to ti věřím :-)

Ale tak treba ti škůdka stojí v garáži a "před jízdou" myslíš "před vyjetím z garáže na dvůr"
10:03:24
14.08.2009
vhml
-> palinator: doufám, že tě nikde nepotkám. Moc vtipný mi to nepřipadá
09:58:50
14.08.2009
palinator
To jste mi připomněli, že bych asi měl vyměnit ty brzdový trubičky u třmenů, u kterejch se mi rozpadly matky vlivem rzi.3 Takže musím vždycky před jízdou pořádně dupnout na brzdu, abych věděl, že tam ještě díra není...3
10:36:09
13.08.2009
vhml
-> Dipi: my taky jezdíme zatím obyč. DOT 4, ale do budoucna pro ten pocit jistoty a bezpečí :-)
10:20:49
13.08.2009
Dipi
Tak se taky přidám,my jezdíme obyčejnou Velvanu DOT4 a zatím vše O.K.
10:16:30
13.08.2009
vhml
-> TTomas: to půjde do novýho auta, takže snad do roka :-) to jenom že mi to teď vrtalo hlavou
10:05:03
13.08.2009
TTomas
-> vhml: Dobra:) Dej vedet. Kdy to nalejes a vyzkousis? Ja budu kupovat tak do mesice, tak pokud to stihnes pockam si na reference:) Mam to na 2pisty, takze vysoky bod varu se bude jiste hodit:)
09:54:11
13.08.2009
vhml
-> TTomas: to nevím :-) ale píšou že to je na bázi glycerinu a mísitelná s DOT 3 i 4. Tak by to o moc větší svinstvo bejt nemělo si myslím.
09:50:20
13.08.2009
TTomas
-> vhml: Takze beres tu RBF 600 s bodem varu 312? Myslis, ze to teda bude gumosetrne?
08:35:53
13.08.2009
Bery
já díky za plodné téma,zrovna to taky řeším,dneska jedu pro 2 pixly motulu:-)
20:05:45
12.08.2009
vhml
-> Wena: nu já na to ted koukal tak ta ATE má mokrej bod varu 198, ten závodní motul 212.

Cenove to vyjde asi na stejno. Vidím to na jasnou volbu.
18:37:09
12.08.2009
Wena
Já jezdim ATE Super Blue Racing DOT 4 a zatim žádnej problém.
12:27:04
11.08.2009
werty
-> vhml: Podle mě by neměl být žádný problém... Pár takových co měnili předepsanou DOT 3 nebo 4 za 5.1 znám a co vím tak se nic nestalo. DOT nižších specifikací jsou neutrální k pryžovým prvkům a stejně tak musí být i 5.1 která je s nimi mísitelná. S DOT 6 žádnou zkušenost nemám.



-> venni: Ono tohle není moc známý, ale DOT 5 jako taková se prakticky u nás skoro nevyskytuje a když už tak se jí většinou myslí ona DOT 5.1.
11:43:44
11.08.2009
venni
-> werty: tak to jsem taky nevěděl,ale zní to logicky.
11:31:11
11.08.2009
vhml
Takže teda DOT 5.1 je v pořádku? Ten Motul vypadá na docela rozumnou volbu.



Možná by se dal použít i ten Motul RBF600.



Cena už je tam sice vyšší, ale zase proti Castrolu za 600 pořád poloviční....



-> werty: teď si to rozlousknul. Takže se v podstatě 5.1 dá použít libovolná? Jak je to s DOT 6 ?
upraveno 1x, naposled 11.08.2009 11:32:15
11:25:52
11.08.2009
Zazaa
ja leju do vseho ten Motul co posilal odkaz TTomas a bez problemu
11:22:29
11.08.2009
werty
Ještě jde o to jestli myslíš DOT 5 nebo DOT 5.1 ...mají rozdíl ve složení. DOT 5 je na bázi silikonu a nesmí se míchat s předešlými DOT 3 a DOT 4 které jsou na bázi glykolu. DOT 5.1 je rovněž na bázi glykolu a tím pádem se může míchat jak s DOT 3 tak DOT 4. Proslýchá se že právě DOT 5 je agresivnější ke starším pryžovým prvkům brzd, ale DOT 5.1 nikoliv.
upraveno 1x, naposled 11.08.2009 11:24:46
11:19:48
11.08.2009
kury
-> vhml: Zkus se podívat tady a zeptat se jich.

www.fsracing.cz/katalog/. ../7-brzdove-kapaliny



Ale jsem z toho jelen. I u tý 5.1 píšou, že je vhodná do aut, kde je předepsaná DOT 3,4. A u DOT 4 píšou, že je mísitelná s 5.1.7 Jestli by šla použít i ta závodní RBF600 nevím, ale píšou, že jde míchat se kapalinama s normou DOT J 1703. A tuhle normu mají obě předchozí brzdovky.
11:16:46
11.08.2009
TTomas
-> vhml: Ja planuju do kila toto.



www.znackoveoleje.cz/znac koveoleje/.../128-MOTUL-DO T-5-1-BRAKE-FLUID-0-5l



Sice to neni nejvykonejsi brzdovka co jde koupit, ale zase vim, ze se nic nestane:) Mam tam skodovacky valce a nerad bych ty nove valce resil hned znova.
11:12:15
11.08.2009
vhml
-> darklord: jj, přesně tak, socialistická guma nevydrží kapalinu imperialistického západu...
10:46:48
11.08.2009
venni
-> darklord: jasně,závodní kotouče a desky,popř nějaký to vahadlo.Ale hlavní válce a válečky jsou pořád škodovácký se seriovíma okroužkama a ty to mužou a nemusí vydržet...
10:41:32
11.08.2009
darklord
no, ked zavodne brzdy tak by som ich najskor kompletne vymenil a nalial rovno DOT5. potom by som problem nevidel, az teda na castejsie menenie kvapaliny v okruhu. DOT5 by som povedal ze nezozerie gumicky ale skorej kovove vedenie
upraveno 1x, naposled 11.08.2009 10:46:19
10:24:40
11.08.2009
vhml
Zdravím. Jaká se dá použít brzdovka na závody aby nerozežrala gumičky. Protože jak jsem se dočetl tak pokud dám třeba sériovou DOT5 tak budu mít problém...

Jsou nějaké výkonější kapaliny, které tímhle netrpí?
Extreme Tyres