Spojka / brzdy - samostat. okruhy

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 03.08.2009 do 04.08.2009, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
řadit dle data
18:17:51
04.08.2009
Nwkt
-> COL: Tak jako nějak to brzdí, ale nic extra
18:16:40
04.08.2009
COL
Vsak jsem psal " melo by to fungovat " :o). Taky mi pripada, ze s otevrenym okruhem jde pedal az dolu - ale brzdit jsem s tim nezkousel. Ale jeste jsem nemel cas vyresit proc to tak je.... ze by pedal generoval prilis malej zdvih tlacitka THV? Jiste je, ze megamezera mezi tlacitkem a pistkem THV tomu neprospeje.

Matne si vzpominam, ze na nejakem mikrosrazu jezdil cmk s ruplou trubickou a nejak mu to brzdilo...
15:55:57
04.08.2009
Nwkt
Když mi vyteklo prase tak jsem před křižovatkou zašláp, pedál na podlaze a pozvolna to doklouzalo
15:54:53
04.08.2009
Labros
-> COL: jo to je sice pravda, ale v praxi jsem to nezaregistroval - když mi teklo prase nebo hadička, tak pedál byl měkký až dolu. Na škodovce stejně jako na fáčku. Ale rád bych tomu věřil, že to funguje tak, jak má.
15:50:34
04.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Mě jenom fascinuje, jak tady někdo něco plácne z prdele jen tak do větru a druhej se škodofanaticky vytřeštěnýma očima, staženýma půlkama a zježenejma chlupama na zátylku a v podkově, začne vysvětlovat strašně vážně jak se věci správně mají. 1
15:45:45
04.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> COL: Mě začalo téct zadní prase a že by to kromě vodotrysku nějak brzdilo, se mi nezdálo. 8
15:43:57
04.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> LiMaK - 742 forever: Ty budeš slušná guma, myslíš, že jsem to myslel s akvazbožím vážně ? 9 Běž si raději házet žabky do rybníku na návsi. 1
15:15:51
04.08.2009
COL
melo by to fungovat bez nasplapavani. Komora porouchaneho okruhu se smackne a tlak z pedalu se prenese do druhe mechanickou vazbou (ne hydraulickou, jak je to tomu, kdyz to funguje jak ma), vysledkem bude extremne dlouhy chod pedalu. Aby to nejak fungovalo je potreba, aby byl pedalem ovladatelny cely zdvih thv.... uz nevim, kolik je to mm 28mm???
13:48:46
04.08.2009
Eidy
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: Hadici si kvůli zkoušce řezat nebudu, ale podle mě to funguje až po našlapání. HBV je rozdělen plovoucím pístem vystředěným přužinama, takže pokud v jednom okruhu není kapalina, je potřeba našlapáním posunout onen plovoucí píst natlačit na jednu nebo druhou stranu a pak tepr to brzdí. Takhle si to představuju já. Protože ony 2 nezávislé okruhy zas až tak nezávislé nejsou. To bys musel mít dva brzdové válce ovládané oba natvrdo. Ne jako vahadlem v L/A. To taky nefunguje při poruše bůhví jak.
13:28:18
04.08.2009
darabos
Ked je tu tema na samostatne okruhy, tak vyuzijem na jednu otazku:

Ked napriklad praskne vzadu hadica, tak predne brzdy by mali brzdit nadalej???

Stalo sa mi to a nejako to nebrzdilo ani v predu, ani zadu, a zatial som si nevsimol, ze by predny a zadny okruh fungovali oddelene...teoreticky ano, ale v praxi nie (chybny HVB?)...Vam to tak funguje?
11:59:13
04.08.2009
LiMaK - 742 forever
-> enzox: nene, nadobka je prave tak tvarovaná, abykdyž ti vyteče jeden okruh, tak aby v tech dalsich neco zbylo a nevytekla komplet nadobka dosucha...ono i pak ty okruhy prave diky tomu fachaj spravne, tak jak maj...jak pise COL, tak ikdyž nadobku vytahnes primo z kufru ven tak se ti nic nezavzdusní, leda že bys byl mammlas a slapal na pedály, že by si to vzduch nasálo...ale jak víme, brzdovka je težší než vzduch, takže vzduch se ti dolů pod hladinu (byt by byla jen v tech hadičkách) sám o sobě nedostane...nemá nožičky :-)



-> Jirik grilovaný: když budu hard core extremista, tak nadobku na ručku budu mít taky v kufru, nebo i na strese, pak od ní potáhnu asi 5 metrů hadičky k válečku ručky, kterej je u ruční brzdy....

ale nadobka k ručce se davá snad jen a jen proto, že ti prave odpadne tech 5 metrů hadice až z kufru...

pripadá mi to stejne praštěné, jako bych si dal benzínovou nádrž do přívěsného vozíku za auto a pak přes oj tahal 5 metru benzínové hadice třeba ke karbu ve favoritu :-)

Jo a jeste jedna poznámka, zminoval jses neco o akvaristickejch téčkách a hadičkách....hmmm...teda jako hard core...akvaria mám, hadičky na vzduch taky, ale jako zapojovat jednostěnnou, tenkostěnnou, neoplétanou, netlakovou a plastovou hadičku na okruh brzdy, byť jen ruční...hm..tu hadičku jak ponořiš do benzínu, tak se behem 10 minut rozleptá...o tom, že se ti tlakem nafoukne ani nemluvím...

to bych spis zasel do mototechny a koupil brzdovou hadici na metry....
upraveno 1x, naposled 04.08.2009 12:05:55
22:44:38
03.08.2009
enzox
-> sep: -> Eidy: -> LiMaK - 742 forever: No tak som zase o niečo múdrejší ...bol som si istý že ak je brzdovej kvapaliny málo že je len v tých záhyboch dole tak už pomože len následné doliatie brzdovky a odvzdušnenie spojky alebo brzd
upraveno 1x, naposled 03.08.2009 23:02:26
22:17:55
03.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> COL: Já si vždycky vybavím Makaksoftovo přeležený vlasy vzadu na hlavě a neoholenou tvář a dycky si takhle představuji všechny.

S takovým tím vrabčím hnízdem. 3 Úplně je vidím, jak se hrabají jednou rukou ve vlasech a druhou ve slipech a v nepřecházejícím údivu si nepřestávají mnout obě kuličky, resp. nepřestávají namotávat houni na ukazováček.
21:57:46
03.08.2009
COL
Ani kdyz se ta nadobka cela vyleje a vynda, tak se nic nezavzdusni, spojkovy okruh a horni okruh z thv se nezavzdusni, ani kdyz se ty nahidce odpoji primo u valce - leda by pri tom nejakeho chytraka napadlo proslapat pedaly. Klidne muze muze byt ke kazdemu okruhu separatni nadobka, ale prakticky vyznam je 0 (pokud nebereme v potaz to, ze v pripade, ze to nekde tece je k dispozici vetsi zasoba kapaliny). Jako "esteticko-tuningovo u vychytavku" budiz. Se separatni nadobkou u hydraulicky rucky je to zajimava argumentace :o))). Kdyby ta rucka mela valec pod kapotou, tak by taky vyuzivala spolecnou nadobku.
21:53:48
03.08.2009
Fén
-> Nwkt: Ale pouze pro vlastní potřebu. :o)
17:46:45
03.08.2009
havlik
-> Nwkt: :)
17:20:44
03.08.2009
Nwkt
-> Jirik grilovaný: Havlík měl plánu posilovač z feldy, má na to i plánky
17:17:55
03.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> LiMaK - 742 forever 03.08.09 17:04:26: Co to plácáte pane ?

Jaké další místo, odkud to může téct ? Když vývodů je tam furt stejně. 9

Mě třeba nevyhovuje čištění nádobky apod. Takhle to člověk vyleje a vyčistí. Kdežto to s jednou nádobkou nejde, protože si pojebáš třeba brzdy apod.



Já nevím co furt řešíte prohlubně. Každej dement, co dosáhne na páčku otvírání kapoty už nádržku viděl. Proč děláte na hydralickou ručku další válec s nádobkou, když by to šlo určitě nějakejma instalaterskejma téčkama a vyvrtáním další díry do nádržky udělat na stávající okruh ? Možná třeba za pomoci akvaristickejch propojek a hadiček. 9



Až nebudu línej jako prase, tak něco takového s budoucíma brzdama udělám. Pak to někde vodevřu a vy všichni joudové s přeleženejma vlasama vzadu si budete škrábat kulky a budete volat Hynku, Viléme, Jarmile, pojďte se podívat, toť zajisté zvláštní wokruh k turbu nebo tak něco. 3
17:09:42
03.08.2009
LiMaK - 742 forever
-> enzox: naprostý nesmysl...když zacne téct jeden okruh, tak se ti zadnej jinej nezavzdušní....ikdyž ti vyteče komlpet spojka až do sucha, kapalina na brzdové okryhu zustava porad na dne nadobky v tech prohlubnich....

nejlíp udelas, vemes-li si do ruky nejakou prazdnou nadobku na brzdy, napustis si ji cvičně vodou a pak nechas vychcat jeden okruh do umyvadla...uvidis ze jine okruhy ti nevychčijou....
17:09:35
03.08.2009
Eidy
Ale když už jsme u toho, máte někdo tip na malé nádobky, které by šly na(š)roubovat přímo na vstupu do válců? Něco jako tohle images.yshop.cz/index2.ph p?id=HWH 42-0101 , ale za trochu menší peníze.
17:04:26
03.08.2009
LiMaK - 742 forever
podivej s jak je ta nadobka tvarovana...ikdyž ti rupne přívodní hadice k spojkovemu valci a z nadobky vyteče kapalina, tak porad v tech zbylych (brzdovych) zahybech kapalina je a ta pro brzdy stačí...proto je nadobka tak tvarovaná....



ja napriklad když vypustim na dno system spojky, tak se brzdy nezavzdušní (ani logicky nejdou zavzdušnit) protože v tech prohlubnich jinych okruhů porad brzdovka zustava .... pak jen stačí dolít a odvzdušnit spojku a jezdim dal....



a pokud se nepletu a chces opravdu dve nadobky, tak by stačil z origoš nadobky zaslepit privod ku spojkovemu valečku, a druhou tu samou nadobku zase upravit tak, že bys zaslepil přivody k brzdym a zapojil jen spojkovy valec....3cm, nasadiš na vyvod, druhy konec zaslepis vhodnou železnou kulatinou a stahneš sponou....

ALE VYHODY, NEBO SPIS PŘÍNOS tohoto systemu mi opravdu ve svetle toho co pisu nahoře naprosto uniká....jen dalsich asi 10 míst, kudy to může začít téct :-)
14:57:33
03.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Mě by to přišlo docela šikovný na výměnu kapaliny a tak. Mohlo by se dělat každé zvlášť.

Když máte hydroručku, tak máte taky další válec a samostatnou nádobku. :-)

I hadičky by se mohly měnit zvlášť, bez ohrožení okruhu brzd.
08:01:32
03.08.2009
Eidy
-> enzox: Pro správnou funkci pedálů stačí kapalina co je v přívodní hadičce. A i to je moc. Pokud kapalina nemizí tak stačí pár kapek navíc.
05:43:33
03.08.2009
sep
-> enzox: :to by se díky tvarování nádobky nemělo stát ani tak.
01:57:23
03.08.2009
enzox
-> haso: Význam snáď taký že keď začne tiecť brzdový valec tak sa spojka nezavdušní kvoli tomu že má malo brzdovky. A naopak. Iný dôvod tam asi nebude...
00:38:57
03.08.2009
haso
a ako nevzdelany clovek sa spytam...aky to ma vyznam mat dve samostatne nadobky?
00:17:29
03.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Nezkoušel jste někdo udělat samostatné dva okruhy pro spojku a brzdy ? Tak nějak jsem jednou přemejšlel o instalaci jinejch pedálů. Plus brzda s jiným posilovačem a nádobkou. Tak mě napadlo použít nádržku s jedním vývodem pro spojku a udělat jí samostatnou náplň a okruh.

Je to jenom úvaha, ale jak mě to napadlo, tak jsem si řekl, že se zeptám, jestli někdo něco takového už nemáte.
Extreme Tyres