skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výměna maticového řízení za hřebenové
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Ja myslim, ze vyreseno...
Zastavil:Syny
23:07:07
23.06.2011
23.06.2011

Šulda
-> minno: protože mě 2 lidi řekly že tam mám maticový tal sem to bral jako sampozřejmý
22:22:17
22.06.2011
22.06.2011

minno
-> Šulda 22.06.11 21:15:28: v knihe o ktorej pises, ze ju mas, su aj obrazky riadeni a popis, do akeho auta sa ake riadenie montovalo.....O to by samozrejme az tak neslo.....Ale uvedom si, ze ty postupujes trochu obratene :) A preto sa do teba aj vsetci tak "navazaju". Najskor sa pytas, ako mas riadenie vymenit a co vsetko treba menit a potom zistujes, ake riadenie ty teraz v aute vlastne mas.....
21:43:28
22.06.2011
22.06.2011

Šulda
-> aceboss: máš s tím nějakej problém ? tak na to nereaguj tady je plno normálních lidí co rádi pomužou a není jim to zatěžko
21:35:58
22.06.2011
22.06.2011

aceboss
-> Šulda: To je takovej problém se podívat do katalogu (jsou i na netu pro tvou informaci) nebo kouknout na google:
www.google.cz/search?hl=c s&... a hned víš na čem jsi
Na ten konec nemá cenu ani reagovat.......ještě poradím sehnat lepší knihu kde jsou i obrázky
www.google.cz/search?hl=c s&... a hned víš na čem jsi

Na ten konec nemá cenu ani reagovat.......ještě poradím sehnat lepší knihu kde jsou i obrázky

21:15:28
22.06.2011
22.06.2011

Šulda
-> aceboss: mám doma knížku : Udržba a opravy automobilu škoda 105,120,130 garde-rapid a tam je jen řízení hřebenové a maticově ale jak to vypadá a rozdíl tam není tady to je známý že jak nejsem na výši nemám auto hodně dobře udělaný tak máte lidi za vola já se už na nic ptát nebudu a prominte když vám to je tak zatěžko tak mě nemusíte odpovídat
13:51:57
22.06.2011
22.06.2011

kozel 130 GL
-> Vojta P.:
-> aceboss:

-> aceboss:



13:40:16
22.06.2011
22.06.2011

aceboss
Šulda 22.06.11 13:22:00 napsal:
já sem se ohnul ale nevěděl sem jaký to je nerozeznám je od sebe (tetka
už jo) tak pardoon že sem se ptal no já se příště zeptám jinde když
vám to je tak zatěžko někomu poradit a pak z něj dělat vola
Ono bude možná lepší si pro příště něco o voze, který vlastníš (chceš opravovat) něco přečíst. Popřípadě si koupit nějakou knihu a nezas*rat tu forum podobným tématem u kterého na konci vyleze, že asi sám nevíš co vlastně píšeš.
Ale ono je dnes asi v modě na všechno se ptát něž otevřít knihu, katalog a použít samostudium........
já sem se ohnul ale nevěděl sem jaký to je nerozeznám je od sebe (tetka
už jo) tak pardoon že sem se ptal no já se příště zeptám jinde když
vám to je tak zatěžko někomu poradit a pak z něj dělat vola
Ono bude možná lepší si pro příště něco o voze, který vlastníš (chceš opravovat) něco přečíst. Popřípadě si koupit nějakou knihu a nezas*rat tu forum podobným tématem u kterého na konci vyleze, že asi sám nevíš co vlastně píšeš.
Ale ono je dnes asi v modě na všechno se ptát něž otevřít knihu, katalog a použít samostudium........

13:22:00
22.06.2011
22.06.2011

Šulda
já sem se ohnul ale nevěděl sem jaký to je nerozeznám je od sebe (tetka už jo) tak pardoon že sem se ptal no já se příště zeptám jinde když vám to je tak zatěžko někomu poradit a pak z něj dělat vola
13:16:51
22.06.2011
22.06.2011

Vojta P. - zrušená registrace
-> samadi: těžký radit někomu, kdo se nejspíš ani neohnul pod auto aby viděl co tam má, nemyslíš 

12:04:56
22.06.2011
22.06.2011

samadi
to ste mu teda poradili 

12:02:03
22.06.2011
22.06.2011

stika87 - Maschinenführer
zacinam se v tom trosinku ztracet 

12:00:20
22.06.2011
22.06.2011

stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: ted si to rozbil

11:58:07
22.06.2011
22.06.2011

minno
-> Dušan: si to pokazil. Oni tu chceli meniť hrebeň za maticu a teraz je to všetko v keli.

11:55:53
22.06.2011
22.06.2011

Dušan
-> minno: a je to 

11:53:56
22.06.2011
22.06.2011

minno
ináč super názov témy, ale ako pozerám už som to tu raz v roku 2009 písal :)
Obvykle sa zvykne meniť matica za hrebeň, ale tak komu už ako lepšie pasuje :)
Obvykle sa zvykne meniť matica za hrebeň, ale tak komu už ako lepšie pasuje :)
11:44:20
22.06.2011
22.06.2011

radekp
-> Šulda: Tak to ti tvůj nick docela sedne

11:37:43
22.06.2011
22.06.2011

afro100
-> Šulda: nereš to
11:36:55
22.06.2011
22.06.2011

Šulda
-> stika87: já mám normálně eMko širokou
11:34:08
22.06.2011
22.06.2011

stika87 - Maschinenführer
-> Šulda: akorat 87 asi nebudes mit uzovku 

11:33:31
22.06.2011
22.06.2011

stika87 - Maschinenführer
-> Šulda: 

11:32:54
22.06.2011
22.06.2011

Šulda
jo tak to mám hřebenový díky
11:31:12
22.06.2011
22.06.2011

stika87 - Maschinenführer
11:30:41
22.06.2011
22.06.2011

Nwkt
-> Šulda: matice www.skoda110r.cz/smallimg
.php?id=128&...
11:30:11
22.06.2011
22.06.2011

stika87 - Maschinenführer
87 ma hreben a kor gls 

11:29:50
22.06.2011
22.06.2011

Nwkt
11:29:13
22.06.2011
22.06.2011

m8rinek
-> Šulda: lol, proč to chceš měnit, když ani nevíš co tam je? Poznáš to jednoduše, matice je taková malá hliníková krabička a hřeben je štangle v dýlce skoro celý nápravnice s vrapovejma manžetama na konci:D.
11:27:32
22.06.2011
22.06.2011

Šulda
-> afro100: -> Nwkt: já si taky myslim ale prej né jak to ubec poznám ?
11:26:38
22.06.2011
22.06.2011

Nwkt
-> Šulda: Tam už by snad měl bejt hřeben ne?
11:26:19
22.06.2011
22.06.2011

afro100
-> Šulda: 87 uz by snad mala mat hreben z vyroby ...
11:25:17
22.06.2011
22.06.2011

Šulda
jestly to chápu správně tak musím vyměnit jinou nápravu a řízení samotřejmě a vyříznout jinou díru ? mám 120 gls 87
22:22:05
01.08.2009
01.08.2009

MOLSO
-> béda: keby ti to malopomoct ... ja som to reza l a mam z toho dáku fotogalériu ... kukni si to myslim že to nie je nič zložité.
molso.rajce.idnes.cz/2008 -07-01_-_v_tanie_diery_na_ hreben%2C_antikorozna_upra va_kufra
molso.rajce.idnes.cz/2008 -07-01_-_v_tanie_diery_na_ hreben%2C_antikorozna_upra va_kufra
21:47:14
01.08.2009
01.08.2009

LiMaK - 742 forever
vyvrtaš díru 5 cm vedle, do staré díry dáš záslepku...jisty počet karoserií, mezitipy už to tak mely standartne seriove z výroby...podle typu montovane napravy tam dali zaslepku buď tam a nebo jinam...takže jistý počet karoserii se dostal z fabriky s 2ma dírama a jednou zaslepkou....
nic to neni, není zadný duvod ke stresu z "rezani do karoserie", to je jen pitomá výmluva cokoli udělat.
nic to neni, není zadný duvod ke stresu z "rezani do karoserie", to je jen pitomá výmluva cokoli udělat.
20:18:19
01.08.2009
01.08.2009

minno
ináč super titulok :)
12:15:03
01.08.2009
01.08.2009

Syny
Tak tak... Musis vyriznout jinde diru v kastli, posledni dil volantovy tyce je taky jinej a hlavne - jsou jiny pedaly, takze musis vymenit celou tu konzoli. Takze pokud ted mas brzdy bez posilovace, tak te ceka jeste montaz posilovace, takze dsot mozna i jinej THV a jiny prasatka do zadnich brzd. Protahnuti hadice k motoru a nasledne zapojeni + prodlouzeni brzdovych trubek aby dosahly na THV (ale tohle jen v pripade, ze posilovac nemas, pokud ho tma mas uz ted, tak jen zmena pedalove konzole)...
09:45:50
01.08.2009
01.08.2009

MOLSO
-> béda: ja som tu dieru v kastli prerabal nie je to vela roboty 

07:46:49
01.08.2009
01.08.2009

petr s
-> béda: Díra je jinde a tyčka je jiná pedály také jsou jiné
06:57:23
01.08.2009
01.08.2009

béda
Pánové, mám dotaz.Pokud chci v úžovce nahradit mat.řízení za hřeben.ř.musím vyměnit napravnici s hřebenem.Toje jasný,ale nevím jestli se nemusí upravit otvor v karoserii a délka volantové tyče.Nechci nic vyřezávat a vařit.Jedná se ovýměnu dílů nebo i o změnu otvoru v kastli? Díky za info.
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Ja myslim, ze vyreseno...
Zastavil:Syny