lavý a pravý brzdový bubon

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 06.07.2009 do 07.07.2009, založil/a Lukky_sk
řadit dle data
13:53:38
07.07.2009
Jozka
Zkuste taky tohle:

www.skoda110r.cz/forum.ph p?thread=663...

-> Lukky_sk: jasně, že mají na sebe "návyk" - když to vrátíš, jak to bylo, většinou to zas funguje jak předtím..
07:32:47
07.07.2009
MOLSO
-> Lukky_sk: nic nezhadzuj a daj ich trak ako maju byt
00:44:39
07.07.2009
Lukky_sk
jo diky za radu na druhej polosy mám vôlu cca1-1,5mm musím asi zhodiť a dať tam tie tenké krúžky
00:38:22
07.07.2009
Klubko_
-> Lukky_sk: esi je to na kyvce, tak po sundani by se tam mely spravne pred opetovnou montazi dat jakysi vymezovaci krouzky, ale to at ti radsi vysvetli nekdo jinej, tohle ja moc nevim.

Resi se to i tady:

skoda-virt.cz/cz/.../1154 08-mokre-poloosy-1
00:10:04
07.07.2009
Lukky_sk
aha no ja už som šublerom premeral bubny hore dole všetko je rovnaké len ked ich nasadím na náboj tak pôvodné maju od bubnu po koniec zavitu medzeru 2,2cm na obidvoch stranach a ked ich zamením tak na jednej je to 1,9 a na druhej skoro 2,5. Je to teda spôsobené iba tým že bubon si na ten kuželi už "navykol" ?
00:03:46
07.07.2009
Klubko_
to si nemyslim, ze by ve vyrobe delali levy a pravy bubny a kotouce, ale de o to, kdyz uz sou ty bubny pouzity, tak kazdej je jinak vydrenej. Sou v nem treba drazky. A kdyz bys je prohodil, tak by ti to pak malo brzdilo, protoze by pakny a bubny nebyly do sebe zajety
23:50:29
06.07.2009
Lukky_sk
včera som menil semering na lavej poloosi a popri tom som v knihe našiel dôležitú poznámku aby som nezamenil lavý a pravý brzdový bubon. Nenapísali tam ale čo ak hej.

Viete mi niekto vysvetliť prečo je to dôležité a či sa bubny od výroby nejak značia že lavý a pravý?
Extreme Tyres