Na kolik foukat pneu 195/45

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 17.06.2009 do 17.06.2009, založil/a havlik
řadit dle data
15:16:15
17.06.2009
bobin19
Tak to bych taky potřeboval vědět.... dal jsem na Formana 195/45 R15 .. nemáte někdo zkušenost s těmahle pneuškama na Formanovi.. díky
13:24:26
17.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 17.06.09 13:22:35: Přesně, taky jsem na začátku foukal více a mělo to tendenci i na staré verzi podvozku jakoby odskakovat.
13:22:35
17.06.2009
TTomas
Ja tyhle nizkoprofily hustim vzdy na max hranici nez to zacne odskakovat. Tim se ridim a funguje to dobre. Na skodovce mi to vychazelo dost podobne jako tunerovi2. Predek kolem 2 a zadek 2,3. Ikdyz jsem mel pocit, ze by to sneslo vic, tak po dofouknuti uz to na hrbolech skakalo a podvozem to nebylo4
13:21:34
17.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 17.06.09 12:16:26: Tohle je mé vyzkoušené optimum za tepla a ne v garáži.4



-> Jirik grilovaný: JJ však i v Andrtovi to tak popisují. Když sjedeš prostředek běhounu, tak přefukuješ, když kraje, tak podhušťuješ a když je guma šišatá a nebo sjetá k jedné straně, tak je ke všemu špatná zbíhavost.
13:03:27
17.06.2009
MATTESS
-> Jirik: na ZXu mi to doporučil gumař (na to jsem neměl předpis), na Fabce se řídím hodnotami výrobce pro daný rozměr
12:42:09
17.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> MATTESS: Vidíš a já mám to samé. Hmotnost je cca 1300 kg pohotovostní a foukám 2,4 a 2,2 u 225/45/17. Takže je to skutečně guma od gumy a auto od auta, jak říkáte.
12:41:05
17.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2 17.06.09 11:58:59: Do toho bych šel, to je nejjistější indikátor. 3 3 3
12:16:26
17.06.2009
havlik
-> MATTESS: tak asi prubnu něco kolem 2.2 na předek a 2.5 na zadek a uvidí se
12:11:31
17.06.2009
MATTESS
Pokud budu vycházet ze zkušenosti ze spotřebáků, kde jsem jezdil 195/50R15, auto vážilo 980kg (resp. 1100), tak předek jsem foukal 2,4 a zadek 2,1 (2,2) - předohraby. Na prvním autě jsem najel na letních 35t km a sjeté byly rovnoměrně. Na současném autě je na letních cca 10t km a také jsou rovnoměrně.
11:59:52
17.06.2009
havlik
-> Tuner#2: hm bych právě byl rád kdyby se sjížděli tak jak maj:D
11:58:59
17.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Pozná jedině po 10tkm podle sjíždění gumy :-)
11:56:57
17.06.2009
havlik
-> Jirik grilovaný: no ono u těch mejch se to taky nijak extra nepozná
11:55:53
17.06.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Vidíš a já jsem kupodivu foukal 205/45/16 na 2.2 a 2.3, případně 2.3 a 2.4

Takže to chce vyzkoušet. Těžko říct. Ono taky co značka, tak to vypadá jinak po nahuštění.

Když to tak vezmeš, tak takové to 175/50/13 na 8x13, tak poznáš krafskou míšu, jestli je to přehuštěný nebo podhuštěný. 1
11:34:36
17.06.2009
havlik
-> Tuner#2: no nevim ale co sem mluvil s dalšim člověkem co má tenhle rozměr tak řikal že fouká 3 a pak se mu to zdálo konečně dobrý
11:33:51
17.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Předek si myslím dobrý, zadek bych malinko přifouknul. Ono pak když je 30°, silnice má 40 a víc, tak to pak leze dost nahoru.
11:31:43
17.06.2009
havlik
-> Tuner#2: no já mam ted 1.9 a 2.1 a zdá se mi to furt měkký
11:27:43
17.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TOMIK--007: To se mě zdá moc pokud je to tlak před jízdou a 20°C.



Pokud budu brát, že foukáte v garáži při 20°C, tak foukám předek teď na 1,9 a zadek na 2,3 což znamená, že po jízdě za horka je v předu kolem 2,2 a vzadu asi 2,6 a zdá se mě to tak nejlepší.
11:15:39
17.06.2009
havlik
-> TOMIK--007: ok tak to budu muset eště přitlačit:D
09:37:32
17.06.2009
TOMIK--007
Já moje 8x14 a 195/45 foukám tak 2,7 - 2,9 a je to OK4
09:28:10
17.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
no ja mam skusenost len s 195/55 15 a tie davam na +-autobus 2,5
08:57:43
17.06.2009
havlik
Otázka je jasná včera sem to fouknul na normální hodnoty co sem jezdil dřív na 185/70 a zdá se mi že je to furt měkký tak jestli někdo má vyzkoušeno kolik abych nemusel laborovat.
upraveno 1x, naposled 17.06.2009 08:58:11
Extreme Tyres