Kotouče na vlečku-dotazy

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 51 až 82) od 31.05.2009 do 06.05.2011, založil/a CpEaRjHaY-průserář
řadit dle data
21:07:10
29.06.2009
CpEaRjHaY-průserář
-> Vrba: A kde sehnat na to ktouče??ze seriovejch to neuděláš bez úprav unašeče..7
20:40:03
29.06.2009
Vrba
-> CpEaRjHaY-průserář: A proč nepoužijes to,co bylo homologovano a vyzkoušeno na závodech s tím že oželiš rozteč 4x100 a nebo pouzijes podlozku a bude to fungovat a bude to vyzkoušeny a nebude to bastl?
17:48:43
28.06.2009
105
-> Saky: dekuju za vysvetleni :)
16:20:48
18.06.2009
Eidy
-> Syny: Co jsem kdy viděl, tak všechny šrouby z obchodů jsou válcovaný. 4
16:15:42
18.06.2009
ZdenoR
-> Syny: Nez dira a zavit je lepsi jeho reseni (kdyz pouzije jemne stoupani bude to jeste lepsi) vem si jak je ten unasec tenky do toho sroubovat kolo neni zrovna nej napad.
16:03:51
18.06.2009
Syny
-> Rom3l: Vis co je samosvornost zavitu? Treni zavitu musi byt vetsi nez uhel stoupani. Navic bezny srouby jsou soustruzeny, stefty jsou valcovany. Delej jak myslis, ale ty stevty se nedelaj jen tak pro prdel... Proc neudelas do naboje zavit a nedas tam kolovy srouby?
14:56:03
18.06.2009
Saky
-> 105: trmeny z oktavky stoji od 1-2000 za par.. zalezi jak kde v jakem stavu atd..

na otazku jaky pouzijes kotouc neni jednoduche odpovedet, zalezi jak ho tam chces pridelat atd.. je treba si uvedomit ze oktavkovej ma roztec 5x100 a to neni moc dobre kompatibilni s 4x100 4x130 a ostatnima roztecema pokud chces roztec 5x100 muzes pouzit oktavkovej kotouc ale pak se nevyhnes vyrobe unasece s 5x100.. abys nacpal oktavkovej brzdic kterej je stavenej na malej kotouc prumeru 232mm na roztec 4x130 s tim ti neporadim na to jsem za sve leta vyroby nabojku neprisel nebot je to jak nacpat vejce do orechu.. nicmene verim tomu ze se najde nejaky KONSTRUKTER ktery nebude ctit zadne strojarske zakony a dokaze to-) nicmene pokud zvolis variantu vyroby noveho nabojku existuje spousty reseni jak to udelat.. do stavajiciho bezpecne neexistuje...
14:50:52
18.06.2009
Saky
-> Rom3l: ver tomu ze takovehle zverstva pouziva mnoho lidi a drzi jim to.. dokonce i nekteri z tech co tady pisou ze skoncis ve skarpe.. ja jsem videl na vlastni oci rozbity tri auta kterejm se roztrhl nejak takhle zpotvorenej unasec.. ale vsechno bylo pri zavodech bud v crossu nebo v rally na silnici sem to asi jeste nevidel.. ver tomu ze v automobilovem prumyslu nedelaji pitomci a vse je radne predimenzovano.. takze i kdyz se to takhle znetvori tak tam je porad jeste nejaka sance ze to vydrzi.. otazkou je jestli takova jistota nekomu staci.. me treba ne.. nicmene spousty aut krizejici nase silnice jsou v katastrofalnim stavu a taky s tim lidi jezdi.. jde jen o to polozit si otazku proc? z nouze koupi stary vrak protoze potrebujou jezdit to chapu jsou dulezitejsi priority nez auto.. ale pokud clovek vylepsuje stavajici podle me by mel pouzit rozumnejsi reseni nez takove ktere je na hranici rozbiti si huby.. mel by si uvedomit ze nejde jen o jeho hubu.. a argument ze s tim jezdi dost aut a drzi jim to neni pro me argument.. jsou daleko bezpecnejsi podobne drahe reseni jak takovejhle bastl..
23:17:06
04.06.2009
Rom3l
-> Nwkt: ok

-> CpEaRjHaY-průserář: zkusim do karty ještě něco nahrát
19:18:27
04.06.2009
Nwkt
-> Rom3l: Tak potom poreferuj až se něco posere
19:14:58
04.06.2009
CpEaRjHaY-průserář
-> Rom3l: Čau,neměl by si prosimtě víc fotek??Včetně toho kotouče??Dík

ještě jedna otázka.lze použít seriovej kotouč na L/A variantu??Tzn profrézovanej kotouč??

Když sem to porovnával tak vy se musel unašeč opět upravit..8
19:06:59
04.06.2009
105
prosim zeptatm se tu .. 1 jak to je s temi kotouci a trmeny z oktavky?? ... kolik muzou na vrakaci stat ty trmeny? jaky se pouzivaj kotouce? (octavia?) díík
19:02:22
04.06.2009
Rom3l
nejspíš už to víte,protože pevnost těch šroubů je napsaná u tý fotky,ale pro objektivitu je to 12,9.a nevim co furt máte s tim ulítávánim kol 3 ale štvě mě že nemůžu opětovat žádný zkušenosti protože auto mi ještě nejezdí... už vidim tady ty komentáře že je to dobře,aspoň není víc mrtvých na silnicích atd... jasně no,ale nemyslim si že tak pevnej 12kovej šroub krát 4 na jednom kole,to prostě musí vydržet hodně,a i kdyby se ten svár utrhl tak kolo bude připevněný a pokud se to povolí bude to znát a cítit,aspoň to si myslim
18:54:29
04.06.2009
m8rinek
a co že se stane? šrouby se střihnou, nebo budou moc namáhány na tah?
11:13:20
04.06.2009
Eidy
Nwkt 04.06.09 10:35:14 napsal: → m8rinek: Kolo se sundá samo někde za jízdy Toho bych se právě bál.

-> Tuner#2: nápodobně.
10:35:14
04.06.2009
Nwkt
-> m8rinek: Kolo se sundá samo někde za jízdy
10:22:04
04.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Už je použil, mrkni do iD na kartu auta. Já bych se jiného řešení než ala Saky bál...
09:10:50
04.06.2009
m8rinek
-> Rom3l: alternativním řešením fandim, jen mi řekni, jak sundáš kolo až se ti ten svár utrhne, protože, tohle je dle mě málo a nalisovanej rádlovanej šteft bude mnohem pevnějc usazenej...
08:58:17
04.06.2009
Eidy
-> Rom3l: Ty chceš použít normální šrouby???!!! Jakou pevnost prosím tě???9
08:42:49
04.06.2009
Rom3l
-> CpEaRjHaY-průserář: čau no hele já na něčem podobnym pracuju už dýl,ale místo šteftů jsem se rozhodl použít šrouby přibodovaný za hlavu.je to hodně amatérský ale věřim tomu.kdyžtak čekuj Id card ale rozhodni se správně s těma kotoučema,protože mě tady všichni akorát sprcali jakej jsem idiot a teď už se se mnou nikdo nebaví 1 asi čekaj až to přestavim.ale nechce se mi to měnit dokud to aspoň nevyzkoušim,a nebo bych se musel potkat s někym kdo už přesně tuhle práci má za sebou a ví o co jde
17:02:16
01.06.2009
Eidy
-> CpEaRjHaY-průserář: Ale? Ptal ses ho? Volal jsi mu?
16:59:23
01.06.2009
CpEaRjHaY-průserář
-> Eidy: Hm to sou právě ty problémy.jednak teda vůbec netušim kdo by byl schopnej udělat ten tisícihran.A Saky??Od něho bych ty unašeče velic rád ale....
16:56:11
01.06.2009
Eidy
-> CpEaRjHaY-průserář: Řekl bych, že v takové kvalitě a za takové peníze ti to asi nikdo jinej neudělá ale možná se pletu.

Náboj nemusí být od Sakyho, ale princip musí být stejný. Pak si tam naflákáš roztečí kolik chceš.
16:12:43
01.06.2009
CpEaRjHaY-průserář
-> Trax: Ručka netřeba-bude to na vrchy..

-> Jakub M.: myslíš vyfrézovat kotouč podobně jako u L/A??

-> Eidy: Byl by ji nej nápad kromě Sakyho unašečů jak to udělat??

Dělá někdo ještě něco podobnýho??
22:14:36
31.05.2009
m8rinek
-> gabo000000: tak supr jestli to funguje i se škodováckym válcem
20:19:47
31.05.2009
Eidy
-> CpEaRjHaY-průserář: Tak s takovejma nábojema jako jsi tu nastínil, bych to auto strkal po garáži, ale na silnici bych to nevzal.

Kotouče to vydrží.
19:51:44
31.05.2009
Jakub M.
proč stáčíš unašeč? ... udělej dostatečnej prostor do kotouče aby to šlo dobře převlíknout
19:29:11
31.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: jo
19:09:53
31.05.2009
m8rinek
-> gabo000000: požíváš spojkovej válec ,,prutokově,,?
18:48:58
31.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> CpEaRjHaY-průserář: zbytocnesi komplikujes zivot a toto riesenie mi pripada dost samovrazebne



-> Trax: rucna sa da spravit napr tak ako ju mam ja
upraveno 1x, naposled 31.05.2009 18:49:30
18:35:26
31.05.2009
Trax
A ještě jeden detail, jak uděláš ruční brzdu?
11:04:27
31.05.2009
CpEaRjHaY-průserář
takže mám v plánu dát na zadek kotouče.

Chtěl bych použít seriové kotouče ze 120 a seriovej třmen taky 120.Chtěl bych použít i seriovej unašeč kterej by se stočil tak aby šel vsadit do kotouče zevnitř tak jako u L/A ale bez frézování kotouče.Stočil by se i středící kroužek aby byl stejnej s tím kotoučovým.Rád bych z toho udělal rovnou rozteč 4x100,takže bych do tohounašeče udělal 4 díry v danné rozteči a narazil tam klasický štefty s rádlováním.Tady vzniká první problém.Po stočení toho unašeče tam zbyde docela málo "masa" kolem toho šteftu,k vnějšímu okraji to bude něco kolem 3mm..

VYDRŽÍ TO??

Věc druhé do kotoče bud musaet udělat 4 nové díry v rozteči taky 4x100 navíc s 12 dírou takže okolo taky nic moz nebude.

a za další,nákres držáku brzdiče podle L/A počítá se seriovýma rozměrama seriovýho kotouče na 130??de mi o to jestli to můžu jen upravit aby byl rozdíll stejnej jako u předních držáků..

No doufám že ste mě pochopily3
Extreme Tyres