dlhe stefty kol-nahrada

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 23.02.2009 do 23.06.2009, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
řadit dle data
08:30:19
23.06.2009
Tiatana
ježiš proč to řešíš kdyt se tady na Virtu nechají koupit dlouhé a kvaltiní štefty a dá ti ktomu i trhací protokol když budeš chtít.4
16:21:25
22.06.2009
darabos
-> milano: OK! Diky!
12:32:08
22.06.2009
105
takhle to podle me dopada kdyz se experimentuje se vselijakyma steftama, sroubama nizke pevnosti
Bobeš 200sx drift crash
19:59:13
20.06.2009
milano
daj si na srob matku s kontramatkou a lepidlom /na tom spravnom konci/ a dotiahni do naboja.

dalibor na autokrosovej lade ich nemal zalepene a povolovali sa len zo dva. tak sa rukou zatočili naspat a dotiahlo sa koleso. drzalo to.
15:28:21
18.06.2009
m8rinek
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: max lepidlo, jinak je musis utahnout tak aby se rande kousli...
15:11:20
18.06.2009
darabos
Mal by som otazku, ale nechem zakladat novu temu...mate niekto skusnosti, ze ako sa zaistia tieto dlhe stefty do naboja?

speedpro.cz/sparco-kolovy -steft-delka-100mm-p-2185. html



Myslim na to aby, pri povolovani matky sa mi to nevytocilo z naboja.



vdaka
09:58:54
25.02.2009
darabos
-> Jozka: jj, taky mame doma take tankove, neznicitelne naradie 1
08:31:37
25.02.2009
Jozka
-> Saky: Takovou anti příručku Jak na to aneb kroniku slepých uliček sepsat? To bys určitě i prodal..3

-> darabos - www.mscfilakovo.sk: Z toho se dělaly výborný majzlíky čili sekáče - alespoň z těch tankových..
upraveno 1x, naposled 25.02.2009 08:32:05
19:39:59
24.02.2009
Saky
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: tak si to dela max par lidi z nouze a vyuziva v podstate pevnosti daneho sroubu.. standartni vyroba steftu je samozrejme uplne jina
17:07:33
24.02.2009
darabos
Ja som pocul, a zdoraznujem pocul, ze stifty sa robily z tych stiftoch co drzia po kope pas na buldozeroch napriklad a ze vraj aj zo srobov hlavy z tatry nakladaku, ale neviem ci to je pravda...6
09:48:33
24.02.2009
Saky
-> Jozka: podobnejch pripadu znam spousty az jednou budu mit cas napisu pameti-) treba metoda soustruzeni nabojku pro pouziti chlazenych kotoucu roztacenim nabojku kola a brousenim flexou-) ale to nic neni proti brouseni vacek flexou.. -) atd atd.. to si clovek nekdy mysli ze si lidi delaj srandu..
09:42:55
24.02.2009
Jozka
-> Saky: Pravda je, že v nouzi si člověk pomůže lecjak, taky jsem třeba v nouzi dal mezi matici poloosy a buben podložku, co jsem našel u silnice, ale bylo to jen na dojetí. Tohle co píšeš, je ale silné kakao..
08:41:41
24.02.2009
Saky
-> Jozka: jo tenkrat po me chtel predelat predni a zadni nabojky na 4x100 predni jsem mu udelal a dal stefty M12x1,5 (coz ho zachranilo-) vyroba zadnich nabojku mu prisla draha tak rikal ze si to vyresi podlozkama..

pak me volal co jsem mu to tam udelal za zavity na tech steftech ze na zadnich steftech ma jine zavity a ze mu tam nesedi kolova matice.. tak sem mu rikal ze je bud M12x1,5 nebo M12x1,25 to ze normalni sroub je M12x1,75 jsem mu nerikal nebot to me ani nenapadlo.. tak koupil nove matice a neslo mu to tam.. tak sem mu rikal at to priveze ze to ma asi strzeny ze mu to protahnu zavitnikem a nebo ze mu to zmerim.. a privezl tohle-) kdyby normalni sroub mel M12x1,5 stejne jako kolovej a nasrouboval tam matici tak by s tim klidne jezdil-)
08:11:01
24.02.2009
Jozka
-> Saky: Pertinax s vraťákama ? Fakt, jo ?

-> Mejot: 15ky znám hlavně jako Cr-Mn-V oceli žárupevný na potrubí a tlakový nádoby třeba, třeba 15128 byla oblíbená - nevylučuju, že by se mezi nima našla nějaká použitelná na kolový šrouby, je jich fůra, ale CZ šrouby byly 14..
22:06:37
23.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
3 cm dural s origo styftami znie moje rozdonutie6
21:53:31
23.02.2009
Majklsto
-> gabo000000: podla mna treba setrit na inych miestach,ale nie na stiftoch
19:57:05
23.02.2009
suri
-> Saky: expert no nič nech ja vyjadrí zakladatel témy
19:55:07
23.02.2009
Saky
-> suri: no uz jsem videl cloveka co do pertinaxovych podlozek narazil vratove srouby (tim ctyrhranem na konci to bylo zaseknuty) tak uz me neprekvapi nic-)
19:39:48
23.02.2009
suri
-> Saky: on nechce práve nič on chce rovno 12x1,5 imbusy a tie tam neviem ako dať
19:36:29
23.02.2009
Saky
-> suri: no a z 14ky imbusu co si pomuze? bude mit blbej tvrdej polotovar kterej mu nikdo neuvalcuje.. kdyz uz takhle tak to delat rovnou cely..
19:25:03
23.02.2009
suri
-> Saky: prosím neriš to ja som mu povedal on to vraj bol zmerať no neviem čo meral.... podľa mňa jedine z 14 ky imbusu by to šlo
19:15:23
23.02.2009
Saky
-> suri: no tak to je asi kouzelnik.. vzdyt ta hlava s tim radlovanim je urcite delsi nez hlava imbusu.. a pak to jeste bude varit jo?
18:55:11
23.02.2009
suri
-> Saky: on chce práve hlavičku osústružiť aby mala koniec ako origo štift zalisovať a zabodovať
18:54:19
23.02.2009
Saky
mimochodem kolovejch zavitu je samozrejme vic.. nejbeznejsi je M12x1,5 ale i 12x1,25 je dost obvyklej.. pak jsou samozrejme i jine..
18:53:23
23.02.2009
Saky
a jak tam jako ten imbus chces nacpat?
15:44:27
23.02.2009
Mejot
-> Jozka: a není to náhodou 15ka? 4
15:36:36
23.02.2009
Jozka
-> gabo000000: Výslednou pevnost klasických šroubů si tedy nepamatuju, ale že se používá ocel k zušlechťování po staru třídy 14, kdy by výsledkem mělo být houževnaté jádro, to je tedy fakt..
10:08:42
23.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: dky4
10:07:00
23.02.2009
m8rinek
m12*1,5
10:01:57
23.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
podla vas je velmi samovrazebne nahradit origgo stefty dlhsimi imbusmi s pevnostou 12.9? a aky je vlastne zavyt stefov?
Extreme Tyres