
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ochraný rám
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Plisek
-> Plisek: máš jezdit podle předpisů a ne jak prase, ty bys chtěl rám abys mohl lítat po vesnicích 120 a když náhodou ti to nevyjde aby ti zachránil život kvuli tvojí blbosti??? Já bych rám bral do normálního provozu ale kvuli těm řidičům co jezdí jak se má. Ve většině případů smrtelných dopravních autonehod by pomohl si myslim a nemuseli by umírat nevinný lidi, at si umře ten co to zaviní, ale at sebou nebere ty lidi co za to nemůžou. Je to jen taková spekulace ale muj názor 

a k cemu ram do normalniho provozu? pokazde kyz nastupuju/vystupuji delat krkolomne podyby abych se s tama dostal?
-> myso: mylíš,že s tim lítají na nákup a do práce??ale no tak....
-> myso: na amatery nepotřebuje homologaci a ty auta co tam většinou jezdi tak nejezdi normalně v provozu
hec kluci a jak to robia nejaky amatersky zavodnici lebo uz som videl nespocet aut s ramom a na SPZ to ich akoze dojebavaju policajti vzdy ked ich stretnu?
-> Peklo-Evo-Luboš: to jo, ale ne na autech na virtu...
-> vhml: podle me homologace existuje. Je to v pripade ze ram pro urcity konkretni vozidlo je postaven treba trochu jinak nez podle J ale diky tomu v tom vozidle lip funguje...:-) Treba heigo bylo homologovany specialne pro LRu... tusim :-)
-> 105: jj neboj . ale musis chvili vydrzet , musím na toho kluka sehnat kontak. jinac auto jezdí normálne po brandýse nad labem a podobne a policajti ho nemaj na čem dostat, a jinak jeho přítelkyne v milovicích s tím autem jela slalom neco kolem kvetna ..
-> Petas.Kejdz: ukaz
vím o jednom automobilu který má homologovaný rám do deního provozu , a je to fávo , rám je z molybdenovejch trubek ( bo jak se to pise) a máto napsáno i v malým techničáku.
-> Tuner#2: Ono to ale je pro "okrasu". Když uděláš rám přesně podle přílohy J tak bude splňovat předpisy FIA, ale stejně s ním závodit nemůžeš (myšleno v závodech kde je vyžadována homologace). Přitom ale je úplně stejný jako s tím razítkem.
Jinak z "lešenářských" ne, ale z "instalatérských&quo t; už jo. :o)
Jinak z "lešenářských" ne, ale z "instalatérských&quo t; už jo. :o)
-> aDAm: Teoreticky jen pro okrasu, v praxi to ušetřuje práci technikům, že nemusí při testování rám přeměřovat...
-> vhml: To je jen slovíčkaření, dobře, někdo řekne že musí odpovídat příloze té a té, ale to je to samé co homologace dle mě. Prostě nemůže to být svařená lešenářská trubka jen tak ledabile v autě.
-> vhml: a co to teda je když je na tom ramu vyraženo homologační číslo a že splňuje ty a ty požadavky fia? a že pro určitý typ závodu jsou vyžadovány rámy s homologaci?
Když u konečně někdo pochopí že neexistuje homologace pro rámy. Ani do provozu ani na závody. Já když všude čtu jak se prodávaj homologovaný rámy tak se musím smát. Nic takovýho neexistuje...(neberu-li teda přímo rám dle homologačního listu FIA)
-> Plisek: lak auta můžeš mít jaký chceš. ty rámy co maji homologaci ji mají jen a pouze pro závodní účely kde je to vyžadováno, do běžného provozu to homologaci nemá, proto je to důvod že to nemůžeš dát do auta pro normální provoz.
-> Plisek: no možná kdybys měl skladácí z novodurovejch trubek bys to ukecal
-> Plisek: mužeš mít homologaci kolik chceš ale do auta v provozu to dat nesmíš. je to jen na zavody.
-> Plisek: musis tvrdit ze stavis a vezes si leseni na stavbu :))))
no pár tisícovek jako flastr vyplazneš no.
A proč je to ve škodovkách?
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Plisek