Motor 130 - karburátor 120ls

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 01.12.2008 do 07.12.2008, založil/a Nwkt
řadit dle data
17:23:06
07.12.2008
MerHanz
-> steft08: ze sedru nee( ekonostat ) jedině tam dát víko z EDSR ty ekonostat měli.
14:42:44
07.12.2008
steft08
zdar chtel jsem se zeptat jestli muzu dat na stotricitkovy karbec vicko ze stodvacitkoveho???
11:51:35
07.12.2008
Rapi1
-> Nwkt: aha super tak to tam ani nebudem davat3
09:53:55
07.12.2008
Nwkt
-> Rapi1: Ne, žere to ještě víc 3 Ještě jsem se k tomu lemra nedostal 42
09:07:43
07.12.2008
suri
-> Nwkt: daj 130 trubičku vyber narezať závit a našrobovať upravený odvzdušnovák
23:31:21
06.12.2008
Rapi1
-> Nwkt: a ma to neaky prinos?mensiu spotrebu alebo tak?
14:27:24
03.12.2008
Nwkt
-> Labros: Zatim jsem se na to nedostal, kladívka mam nový, ty budu stejně měnit
14:26:19
03.12.2008
Labros
-> Nwkt: Ale jestli ti to střílí do sání, tak je to stopro zapalováním. Předstih, nebo opálený kladívka, který si dávaj jiskru kdy se jim zachce...
14:20:45
03.12.2008
Labros
Funguje ti podtlakovka? Kontrolovals předstih stroboskopem? Jinak já měl nějakou dobu LS karbec na mý 136 a stálo to dost za velký kulový, sice to táhlo jak kráva, ale přechody byly takový dost nepříjemný cukavý. Odstranilo se lekrem 4
14:19:12
03.12.2008
Nwkt
-> Rapi1: Tak jsem to koupil
14:03:24
03.12.2008
Rapi1
Aký význam ma dávať LS-ový karbec na 130?Klesne spotreba aleco čo?
01:21:56
03.12.2008
Milos
takisto mam tuto kombinaciu a nema problema
13:28:10
02.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
existuje vela kombinacii karburatorov ale jeden LS karb na 130 motore musi ist urcite dobre4 najlepsie spravis ked ho cely vycistis 4
09:39:12
02.12.2008
darklord
-> Nwkt: ja osobne to mam hlavne koli tomu mestu, taha to odspoda s tym karbom... horsie je to na dialnici rozgulat na tych 120
08:48:24
02.12.2008
MerHanz
-> Nwkt: no tak to že tam je jinej karb ničemu nevadí max z toho nedostaneš takovej výkon. Ale udala bych to, že bych karb komplet rozebral, vyčistitl, dal new membrány a gumičky, popřípadě i s rugulačníma šroubama, pak bych seřídil předstih a musí to jet. Máš to práci tak naapár hodin. Jen bych bejt tebou přemejšlel o jiným natryskování, ale pojede to i s tim na LS.
07:47:36
02.12.2008
Bobesh
-> Nwkt: Tak jak píše MOLSO,zkus jestli injektor ok,popřípadě rozeber pumpičku,pak taky rovinnost víka karbu4
07:37:50
02.12.2008
mirco
bude určite niečo s karbíkom,pozri tiež či nemáš zapchatý injektor ale najskôr to bude tiež asi akceleračná pumpa6
23:14:06
01.12.2008
Nwkt
-> darklord: Což o to lítá to s nim pěkně, ale ve městě se s tim nedá pořádně jezdit. Předstih jsem mírně zvyšoval, blbě to startovalo. Zejtra to rozhodim celý, tak uvidíme jak dopadnu 1
23:11:45
01.12.2008
darklord
-> Nwkt: ja mam takisto motor 130 a karb 120LS a jazdi to super, az teda na popisovane zakaslanie pri pridani plynu, ale jazdi ako divoch a nestriela do karbu, skus predstih alebo ako poznamenal MOLSO tak tu pumpicku
23:05:06
01.12.2008
MOLSO
skontrolovat cinnost akceleracnej pumpy 4
23:00:32
01.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Trubicku zalep a zaklepni 6
22:59:01
01.12.2008
Nwkt
Otázka zní jednoduše 1 Na 130 mam karbec z LSa, chování je následující po přidání plynu se zadusí a pak vystartuje jako raketa, při puštění plynu střílí do karburátoru. Co s tim? Nechat seřídit? Nebude lepší dát tam origo 130 karbec? Jeden tu mam, ale má uvolněnou trubičku na benzínovou hadičku 8
Extreme Tyres