Tak zítra snad budu chytřejší.
Jen se zeptám, pokud shodím hlavu s autem se nesmí hýbat ?
Pokud je auto v garáži může být dlouhodobě vypuštěn chladící okruh ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém s motorem 742.12
13:51:47
01.12.2008
01.12.2008

OndraST
13:51:10
01.12.2008
01.12.2008

OndraST
-> Pavel P..: Právě, že jsem ujel prd asi 250km.
Jinak závity jsem neprojížděl, chyba ?
Jinak závity jsem neprojížděl, chyba ?
13:46:07
01.12.2008
01.12.2008

Pavel P..
dotáhnul jsi hlavu po ujetí těch předepsaných kilometrů a projel si všechny závity v bloku závitníkem nebo aspoň novym šroubem? aby závity nebyli zanašený a šrouby nešlo pořádně dotáhnout.. druhá možnost je prasklá hlava nebo vložka
13:44:52
01.12.2008
01.12.2008

MOLSO
skruteny blok ? prasknuta hlava ? alebo šmejdove tesnneie pripadne malo dotiahnute ? 

13:42:15
01.12.2008
01.12.2008

OndraST
V čem je problém, motor jsem uvařil díky nefunkčnímu termostatu, následovala výměna těsnění pod hlavou, srovnaná hlava, zalapované ventily, změřené přesahy, vyměněn olej, nová náplň chladícího okruhu.
Motor šlapal krásně, ale najednou nezávazně za sebou, dvakrát po zápřahu do kopce na budíku 100 a následovalo chlístnutí z expanzky přes víčko do motorového prostoru.
Auto jsem odstavil a včera jsem zjistil, že v expanzce schází voda, která vytéká pod těsněním po bloku motoru, ale pouze za studeného stavu.
Jinak jsem koukal, že okraje hlavy jsou vlhké, pokusím se zítra o foto.
Zajímá mě váš názor.
Napadá mě prasklá hlava, nebyla natlakovaná z důvodu neznámého termínu zhotovení a nesmyslné ceny, ale nemusí to tím být.
Co dál, má cenu se tímto motorem zabývat.
Pokud by byla úvahu go motoru, komu to svěřit a kolik je tak cenová představa.
Motor šlapal krásně, ale najednou nezávazně za sebou, dvakrát po zápřahu do kopce na budíku 100 a následovalo chlístnutí z expanzky přes víčko do motorového prostoru.
Auto jsem odstavil a včera jsem zjistil, že v expanzce schází voda, která vytéká pod těsněním po bloku motoru, ale pouze za studeného stavu.
Jinak jsem koukal, že okraje hlavy jsou vlhké, pokusím se zítra o foto.
Zajímá mě váš názor.
Napadá mě prasklá hlava, nebyla natlakovaná z důvodu neznámého termínu zhotovení a nesmyslné ceny, ale nemusí to tím být.
Co dál, má cenu se tímto motorem zabývat.
Pokud by byla úvahu go motoru, komu to svěřit a kolik je tak cenová představa.
