skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vnitřnosti 130 do bloku Fa
14:16:46
01.12.2008
01.12.2008

zidlik
jo tak to potom jo
14:04:05
01.12.2008
01.12.2008

vhml
-> zidlik: To jsou rovný písty.
Takže teda plug and play jo??? To je super :-) hned mám lepsi den :-D
Takže teda plug and play jo??? To je super :-) hned mám lepsi den :-D
13:52:13
01.12.2008
01.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Jeee demence no 

13:42:40
01.12.2008
01.12.2008

zidlik
von myslí vybrání v hlavě má 130 fávo hlava to tam nemá tak budou písty narážet do hlavy....jestli kecám tak sory
13:40:24
01.12.2008
01.12.2008

havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: čti ty kokso:) píše že má písty 77
13:39:51
01.12.2008
01.12.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Ted si nejsem jist... Nemusi byt v hlave trosku vybrani? Jinak to lze. Ovsem osobne bych dal pisty 136 a snizil hlavu nez pisty 130 

13:13:59
01.12.2008
01.12.2008

Trax
-> vhml: Klika, pisty a vlozky by meli bejt uplne stejny.
12:20:46
01.12.2008
01.12.2008

vhml
Zdravím. Jdou dát vnitřnosti 130tky do fa bloku??? Mám 130tku motor s vrtáním 77, vyváženou kliku a v honbě za výkonem bych už k tomu rád měl 8kanálovou hlavu. Půjde mi to kompletně přehodit do fáčkovýho bloku??? Nebo tam něco nepasuje??? Dík
