skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výměna motoru
11:18:57
03.12.2008
03.12.2008

Saky
-> walner: fabka rozdelovac nema.. pokud ho chces pouzit musis namontovat prsa ze skodovky, fava atd plus samozrejme prizpusobit to co je k tomu potreba.. ostrik rozvodu, jina vacka vana atd..
10:47:27
03.12.2008
03.12.2008

walner
jak je to s rozdělovačem ?
09:14:02
03.12.2008
03.12.2008

Saky
co se tyka kliky.. .fabie a felicie nema uz vyndavaci krouzek jako facko a nejde tam tedy bez uprav vsadit lozisko..
reseni je nekolik.. nejlepsi a nejdrazsi reseni je vyndat kliku a vysoustruzit diru pro atypicke lozisko (atyp = drahe cca 350kc) atypicke ve vnejsim prumeru loziska.. tzn ze je lozisko mensi a pri vysoustruzeni zbyde cca milimetrova stena v klice a lozisko je cele zapouzdrene.. lozisko je SKF 63002 2RS1 aspon myslim z hlavy..
druhe reseni je opet vysoustruzit diru na standartni lozisko.. tim se cely krouzek ktery kouka z kliky odstrani lozisko je zapustene jen z cca poloviny a setrvak sedi prio na lozisku.. vyhoda lozisko stoji asi 12kc -)
dalsi metoda kdy klika nemusi ven je udelat bronzovy krouzek a vymezit tim jen vuli.. krouzek o vnitrnim prumeru mrkve cca 12m ma vnejsim jako dira v klice asi 17mm (odhadem) tady otazka co na to zivotnost.. vim ze to nekdo jezdi ale ja kdyz stavim motory komplet tak volim prvni moznost.. nebot zandat lozisko do kliky u komplexn upravy kliky je to nejmensi..
reseni je nekolik.. nejlepsi a nejdrazsi reseni je vyndat kliku a vysoustruzit diru pro atypicke lozisko (atyp = drahe cca 350kc) atypicke ve vnejsim prumeru loziska.. tzn ze je lozisko mensi a pri vysoustruzeni zbyde cca milimetrova stena v klice a lozisko je cele zapouzdrene.. lozisko je SKF 63002 2RS1 aspon myslim z hlavy..
druhe reseni je opet vysoustruzit diru na standartni lozisko.. tim se cely krouzek ktery kouka z kliky odstrani lozisko je zapustene jen z cca poloviny a setrvak sedi prio na lozisku.. vyhoda lozisko stoji asi 12kc -)
dalsi metoda kdy klika nemusi ven je udelat bronzovy krouzek a vymezit tim jen vuli.. krouzek o vnitrnim prumeru mrkve cca 12m ma vnejsim jako dira v klice asi 17mm (odhadem) tady otazka co na to zivotnost.. vim ze to nekdo jezdi ale ja kdyz stavim motory komplet tak volim prvni moznost.. nebot zandat lozisko do kliky u komplexn upravy kliky je to nejmensi..
09:08:11
03.12.2008
03.12.2008

Saky
jestl iverze 44 nebo 50 kw v pripade ze to postavis na karburator je uplne jedno.. lisi se jen RJ a vackou a oboje zahodis..
cena zastavby je otazka.. jsou lidi kteri ojebou vse co se da a pak jsou v podtsate na cene motoru plus neco mlao navic cca 5-6-7000 a nebo vymenis vse co je potreba a udelas to poradne a pak ses treba na 12000 a nebo pridas jeste nejake upravy aby to aspon stalo za to a pak ses treba na 20ti a nebo samozrejme i vys.. horni hranice jsou statisice..
cena zastavby je otazka.. jsou lidi kteri ojebou vse co se da a pak jsou v podtsate na cene motoru plus neco mlao navic cca 5-6-7000 a nebo vymenis vse co je potreba a udelas to poradne a pak ses treba na 12000 a nebo pridas jeste nejake upravy aby to aspon stalo za to a pak ses treba na 20ti a nebo samozrejme i vys.. horni hranice jsou statisice..
07:44:55
03.12.2008
03.12.2008

spartra
-> Qwak: nie, v klice má bejt ložisko to bohužel už od favorita není

07:28:58
03.12.2008
03.12.2008

Qwak
s tou klikou je to nutny?. chtel bych dát do škodovky 1.3 feldu .. ale celej motor se mi rozebírat kvuli ty klice.. asi to nejde jinak ze,..:(-dekuju
18:54:47
02.12.2008
02.12.2008

panMilan
Tak to vypadá, že ta 135ka půjde ven. Pořád mi vrtá v hlavě ten motor z fabie. kterou verzi by jste doporučovali. Tu 44 kw ,nebo 50kw? Máte někdo zkušenost s touto zástavbou a její cenovou náročností, popř. nemáte někdo tip na takto již upravený (k zástavbě do 742)motor?
15:20:39
29.11.2008
29.11.2008

Petkar1
U Feldy a Fabky vysoustružit v klice díru na ložisko (ve Fáčku se vylisuje kroužek) a u Fábie 1,4 to chce vyřešit pravý držák motoru a taky pohon rozdělovače. Jinak ty úpravy jsou podobný s Fáčkem. Snad se s tou klikou nepletu, kdyžtak mě někdo opraví....
15:17:31
29.11.2008
29.11.2008

panMilan
Na mojí 105ce mám teď motor Favorit 135 - karburátor (bez úprav) a začíná trochu zlobit. Vzhledem k tomu, že mám tedy všechny potřebné věci k přestavbě, zajímá mě co navíc by mě čekalo pokud bych se rozhodl dát tam motor Felicia 1.3 MPi 50 kw, popř., Fabia 1.4 8V, aby to fungovalo na karburátor a provoz LPG. Nechci žádné sportovní úpravy, pouze sériový motor. Který z uvedených motorů byste doporučili.
