Kolísání otáček a zhasínání motoru

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 27.11.2008 do 02.12.2008, založil/a bonbon
řadit dle data
20:59:32
02.12.2008
Wolfino
Zapni si zapalovani a odpoj a nasledne zapoj konektor na odpojovaci.
16:11:25
27.11.2008
Labros
-> bonbon: buď mezi karburátorem a sacím potrubím, nebo mezi tělem karburátoru a víkem. Kontroluje se např. potřením spár štětcem namočeným v benzínu - když volnoběh zareaguje, tak tamtudy to přisává.
15:27:26
27.11.2008
bonbon
karbec byl dávanej asi před cca 1000 km a byl vyčištěnej a seřízenej. Tohle to začalo dělat sničeho nic. To cvakání ulslyšim na elmag snímači z auta bo potřebuju druhou osobu u motoru?
Nasávání falešného vzduchu? jako karburátorem bo jak to poznám? každopádně díky
13:38:24
27.11.2008
Labros
přisávání falešného vzduchu.
12:29:50
27.11.2008
Wolfino
V prvni rade zkontooluj jestli ti chodi nize zmineny odpojovac volnobehu, jinak spise vidim zavadu v karburaci - vycistit, zrepasovat, seridit :)
11:52:19
27.11.2008
Bobesh
-> bonbon: Když zapneš a vypneš zapalování-je slyšet cvakání elmag. odpojovače volnoběhu?
10:42:40
27.11.2008
bonbon
zdarec lidi, mám problém s otáčkami na RAPID 130 a zhasínáním motoru. Když se auto zahřeje na provozní teplotu tak to se sytičem má kolem 3000 ot,min., sytič nejde dát dolu okamžitě zhasne motor, když ho dám napůl tak kolísají otáčky ( 1500 - 0 ) a většinou taky chcípne. Celé to bylo seřízené a dva dny předtím úplně paráda. Jediné co mne napadá, že mohl udělat neplechu sníh, ale nemám představu jakou. Nevím co se mohlo stát. Díky za pomoc.
Extreme Tyres