-> Úbor: co bys jako na hydro-ventilu chtel stelovat?
bud jsou oka, nebo v prdeli a mweni se...maximalne se nastavuji do nejake vychozi polohy pokud sundavas hlavu...asi tak...zapomen na merky a sroubovak jako u 105ky :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
cvakání v motoru fabia 1.4 16v
21:09:53
30.11.2008
30.11.2008

LiMaK - 742 forever
20:38:47
30.11.2008
30.11.2008

Milan 136
-> Úbor: 

14:47:50
30.11.2008
30.11.2008

Úbor
a není třeba potřeba poštělovat ventily
11:55:55
27.11.2008
27.11.2008

MATTESS
-> Labros: já to přece nezpochybňuju. Myslel jsem, že to mam to samé, proto jsem se pro jistotu díval. Abych nemystifikoval

11:53:46
27.11.2008
27.11.2008

Labros
-> Milan 136: teoreticky.
-> MATTESS: 74kW má opravdu N98
-> MATTESS: 74kW má opravdu N98
06:31:58
27.11.2008
27.11.2008

MATTESS
jsem chtěl přispět, že mi nic neklape, ale ještě jsem se díval u sebe a 55kW verze má předepsaný N95/N91....
21:46:32
26.11.2008
26.11.2008

Milan 136
-> Kuladmin: řj ti neřekne kolik to má...:-) alespoň ne značková diagnostika. šmelináři kteří mají programy na stáčení km to zjistí. u fabie se dá max. kouknout kolik má servo motohodin a orientačně vypočítat
21:41:08
26.11.2008
26.11.2008

Kuladmin
Mel si to treba na diagnostice na pc? Uz jen kvuli tem kilometrum by to stalo za to napichnout aby ti to rekla i RJ kolik ta ma nalitano. A pak zda tam nekde neni problem.
21:11:03
26.11.2008
26.11.2008

Milan 136
-> Labros: nebude to klepat ani na 80 oktanovej benzin. od toho je tu právě ten snímač klepání. pojede to normálně bez pazvuků ale prostě míň...
jinak na 95 v tom jezdí všichni takže tam problém nebude. jediný co tam může cvakat jsou hydroštely ale to ten motor nemá 130 ale 230. ale těžko říct když to nevidím
jinak na 95 v tom jezdí všichni takže tam problém nebude. jediný co tam může cvakat jsou hydroštely ale to ten motor nemá 130 ale 230. ale těžko říct když to nevidím
14:43:20
26.11.2008
26.11.2008

venni
-> Labros: taky pravda.
14:41:40
26.11.2008
26.11.2008

Labros
-> venni: on taky není N95 jako N95, já bych to neřešil, jestli to na předepsanej N98 jede, jak má.
14:39:37
26.11.2008
26.11.2008

venni
-> Paul: no jako vymýšlet podle popisu co tam muže cvakat je docela nereálný :( Mě to nic takového nedělá a jezdím pořád na N95,ale najeto mam teda 73tis.
14:32:43
26.11.2008
26.11.2008

Labros
A jo máte pravdu, pro tyhle fábie je opravdu N98 předepsanej. Tak potom se není čemu divit, když to na 95 klepe.
14:24:16
26.11.2008
26.11.2008

Paul
má nalítáno kolem 130tis a rozvody by dělaný na cca 90tis
13:22:49
26.11.2008
26.11.2008

venni
-> Paul: kolik má nalítáno,dělali jste rozvody po přitáhnutí do ČR? 

13:14:42
26.11.2008
26.11.2008

venni
.
13:12:49
26.11.2008
26.11.2008

Paul
Je to fábie z Německa.Ta nejsilnější verze.Je možné,že je tam psáno,že může jezdit na N98.Máš pravdu.Je to takové kovové cvakání.Proč to ale při N98 nedělá?
13:11:26
26.11.2008
26.11.2008

venni
-> Labros: -> Jakub M.: 1,4 16V by měl pořád jezdit na N98,v dodatku je že muže jezdit na N95.Já jezdím na 95 pořád a nepociťuju nic 

12:38:16
26.11.2008
26.11.2008

Jakub M.
-> Paul:
v TP by mělo být, že může jezdit na 98... což je ale stejně jedno.. dnešní verze vstřikování MPi používají tzv. čidlo klepání, díky němuž řídicí jednotka vyhodnocuje zda-linedochází k detonačnímu spalování (zvukově se jeví jako klepání) a podle toho upraví předstih a dobu vstřiku paliva aby tomuto klepání bylo zamezeno. (doufám, že jsem to vysvětlil správně). Takže problém klepání (spíše ale kovové cvakání) může způsobovat porucha hydraulického vymezování vetilové vůle
v TP by mělo být, že může jezdit na 98... což je ale stejně jedno.. dnešní verze vstřikování MPi používají tzv. čidlo klepání, díky němuž řídicí jednotka vyhodnocuje zda-linedochází k detonačnímu spalování (zvukově se jeví jako klepání) a podle toho upraví předstih a dobu vstřiku paliva aby tomuto klepání bylo zamezeno. (doufám, že jsem to vysvětlil správně). Takže problém klepání (spíše ale kovové cvakání) může způsobovat porucha hydraulického vymezování vetilové vůle
12:25:36
26.11.2008
26.11.2008

Labros
Jseš si jestej, že Fábie 1.4 jezdí jen na N98? Co znám fábie 1.4, tak jezdí na N95. Na N98 jezdí jen FSI a TFSI motory z oktávek.
12:00:53
26.11.2008
26.11.2008

Paul
Lidi řešíme takový problém u Fábie.V TP je uvedeno,že by měl jezdit na natural 98.U nás moc benzinek s 98 není,tak tam lejem 95ku,ale když je motor ohřáty a pod zátěží(jízda do kopce,předjíždění),tak v motoru na chvíli začne něco lehce klapat.Něco jako když proti sobě jdou 2 ozubený kolečka.Při natankování 98ky to nedělá.Bude tam něco špatně a nebo se prostě musí tankovat 98ka?Díky
