cvakání v motoru fabia 1.4 16v

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 26.11.2008 do 30.11.2008, založil/a Paul
řadit dle data
21:09:53
30.11.2008
LiMaK - 742 forever
-> Úbor: co bys jako na hydro-ventilu chtel stelovat?

bud jsou oka, nebo v prdeli a mweni se...maximalne se nastavuji do nejake vychozi polohy pokud sundavas hlavu...asi tak...zapomen na merky a sroubovak jako u 105ky :-)
20:38:47
30.11.2008
Milan 136
-> Úbor: 3
14:47:50
30.11.2008
Úbor
a není třeba potřeba poštělovat ventily
11:55:55
27.11.2008
MATTESS
-> Labros: já to přece nezpochybňuju. Myslel jsem, že to mam to samé, proto jsem se pro jistotu díval. Abych nemystifikoval4
11:53:46
27.11.2008
Labros
-> Milan 136: teoreticky.
-> MATTESS: 74kW má opravdu N98
06:31:58
27.11.2008
MATTESS
jsem chtěl přispět, že mi nic neklape, ale ještě jsem se díval u sebe a 55kW verze má předepsaný N95/N91....
21:46:32
26.11.2008
Milan 136
-> Kuladmin: řj ti neřekne kolik to má...:-) alespoň ne značková diagnostika. šmelináři kteří mají programy na stáčení km to zjistí. u fabie se dá max. kouknout kolik má servo motohodin a orientačně vypočítat
21:41:08
26.11.2008
Kuladmin
Mel si to treba na diagnostice na pc? Uz jen kvuli tem kilometrum by to stalo za to napichnout aby ti to rekla i RJ kolik ta ma nalitano. A pak zda tam nekde neni problem.
21:11:03
26.11.2008
Milan 136
-> Labros: nebude to klepat ani na 80 oktanovej benzin. od toho je tu právě ten snímač klepání. pojede to normálně bez pazvuků ale prostě míň...

jinak na 95 v tom jezdí všichni takže tam problém nebude. jediný co tam může cvakat jsou hydroštely ale to ten motor nemá 130 ale 230. ale těžko říct když to nevidím
14:43:20
26.11.2008
venni
-> Labros: taky pravda.
14:41:40
26.11.2008
Labros
-> venni: on taky není N95 jako N95, já bych to neřešil, jestli to na předepsanej N98 jede, jak má.
14:39:37
26.11.2008
venni
-> Paul: no jako vymýšlet podle popisu co tam muže cvakat je docela nereálný :( Mě to nic takového nedělá a jezdím pořád na N95,ale najeto mam teda 73tis.
14:32:43
26.11.2008
Labros
A jo máte pravdu, pro tyhle fábie je opravdu N98 předepsanej. Tak potom se není čemu divit, když to na 95 klepe.
14:24:16
26.11.2008
Paul
má nalítáno kolem 130tis a rozvody by dělaný na cca 90tis
13:22:49
26.11.2008
venni
-> Paul: kolik má nalítáno,dělali jste rozvody po přitáhnutí do ČR? 40
13:14:42
26.11.2008
venni
13:12:49
26.11.2008
Paul
Je to fábie z Německa.Ta nejsilnější verze.Je možné,že je tam psáno,že může jezdit na N98.Máš pravdu.Je to takové kovové cvakání.Proč to ale při N98 nedělá?
13:11:26
26.11.2008
venni
-> Labros: -> Jakub M.: 1,4 16V by měl pořád jezdit na N98,v dodatku je že muže jezdit na N95.Já jezdím na 95 pořád a nepociťuju nic 1
12:38:16
26.11.2008
Jakub M.
-> Paul:
v TP by mělo být, že může jezdit na 98... což je ale stejně jedno.. dnešní verze vstřikování MPi používají tzv. čidlo klepání, díky němuž řídicí jednotka vyhodnocuje zda-linedochází k detonačnímu spalování (zvukově se jeví jako klepání) a podle toho upraví předstih a dobu vstřiku paliva aby tomuto klepání bylo zamezeno. (doufám, že jsem to vysvětlil správně). Takže problém klepání (spíše ale kovové cvakání) může způsobovat porucha hydraulického vymezování vetilové vůle
12:25:36
26.11.2008
Labros
Jseš si jestej, že Fábie 1.4 jezdí jen na N98? Co znám fábie 1.4, tak jezdí na N95. Na N98 jezdí jen FSI a TFSI motory z oktávek.
12:00:53
26.11.2008
Paul
Lidi řešíme takový problém u Fábie.V TP je uvedeno,že by měl jezdit na natural 98.U nás moc benzinek s 98 není,tak tam lejem 95ku,ale když je motor ohřáty a pod zátěží(jízda do kopce,předjíždění),tak v motoru na chvíli začne něco lehce klapat.Něco jako když proti sobě jdou 2 ozubený kolečka.Při natankování 98ky to nedělá.Bude tam něco špatně a nebo se prostě musí tankovat 98ka?Díky
Extreme Tyres