skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odvzdušňovací kohout ..........nutnĚ
22:00:10
24.11.2008
24.11.2008

OndraST
Děkuji všem
21:24:26
24.11.2008
24.11.2008

King
-> OndraST: Co se termostatu týče, na Techwebu je tuším článek Teorie motoru, kde je to popsaný. V kostce - termostat 82C by se měl někde pod 80C začít otvírat a na plno se otevřít kolem 90C (ale je to bez záruky :).
Při ježdění bez termostatu speciálně v tomhle ročním období, se nedostaneš přes 60-70C, což při delší aplikaci dost kurví motor. Ale hlavně ten ohřev trvá podstatně dýl, než se celejch 11l ohřeje a to je snad ještě horší. Samozřejmě jako jeden z kroků diagnostiky prasklý makovice se to použít dá, ale jsou "experti", co na jaře vyhazujou termostat cíleně, protože "tunink pyčo" a tam je to jenom otázka času :)
Přes odvzdušňovací hadici nic netranzituje, takže bych čekal, že bude na zahřátým motoru maximálně na krajích teplejší.
Co se odvzdušňováku týče, tak pokud bez nějakýho kapání vydrží 0,04Mpa přetlak za provozu, je dost malá pravděpodobnost, že by při chladnutí chlazení neodolal lehkýmu podtlaku v soustavě a přisával vzduch.
Při ježdění bez termostatu speciálně v tomhle ročním období, se nedostaneš přes 60-70C, což při delší aplikaci dost kurví motor. Ale hlavně ten ohřev trvá podstatně dýl, než se celejch 11l ohřeje a to je snad ještě horší. Samozřejmě jako jeden z kroků diagnostiky prasklý makovice se to použít dá, ale jsou "experti", co na jaře vyhazujou termostat cíleně, protože "tunink pyčo" a tam je to jenom otázka času :)
Přes odvzdušňovací hadici nic netranzituje, takže bych čekal, že bude na zahřátým motoru maximálně na krajích teplejší.
Co se odvzdušňováku týče, tak pokud bez nějakýho kapání vydrží 0,04Mpa přetlak za provozu, je dost malá pravděpodobnost, že by při chladnutí chlazení neodolal lehkýmu podtlaku v soustavě a přisával vzduch.
21:14:46
24.11.2008
24.11.2008

Kuladmin
Kdyz budes jezdit bez termostatu tak jedine jjev ze ti to bude topit tak za 50km a motor bude dllooooho studenej pac budes ohrivbat naraz celej okruh vody coz je moooc vody A kdyby bylo tesneni pod hlavou ko tak bys varil i bez nej. jinak tenhle termostat by mel otevirat v cca 80stupnich. JE to hezky sledovatelny na budiku jak se rucicka odlepi tak by mela vystoupat na tu 80 a jak zacne otevirat tak trosku spadne a hned zas povyleze (radove stupne).
Jinak pokud varis nebo co? tak skusis poradne odvzdusnit. Topi ti to? Maka ventil na topeni ? otevira/zavira? odvzdusnuje se na rovine a s otevrenym topenim.
Jinak pokud varis nebo co? tak skusis poradne odvzdusnit. Topi ti to? Maka ventil na topeni ? otevira/zavira? odvzdusnuje se na rovine a s otevrenym topenim.
20:59:47
24.11.2008
24.11.2008

OndraST
To bych psal hodinu, a stejně by to nikam nevedlo, ale už jsem založil téma tak se vás pokusím zeptat.
Vše je směřované na Škodu 120L rv.85
Jaké hodnoty by měl mít termostat rozmezí od
do
Co se stane pokud vyndám termostat a budu jezdi bez něj, nedávno mě to někdo radil když jsem měnil těsnění pod hlavou,údajně se zjistí zda hlava není prasklá, nezkoušel jsem to.
Nedokázal mě odpověďět zda to motoru neuškodí.
Zda je žebrování chladiče teplé, odvzdušňovací hadice má bít horká ?
Doufám, že jsem vše srozumitelně vysvětlil.
Vše je směřované na Škodu 120L rv.85
Jaké hodnoty by měl mít termostat rozmezí od
do
Co se stane pokud vyndám termostat a budu jezdi bez něj, nedávno mě to někdo radil když jsem měnil těsnění pod hlavou,údajně se zjistí zda hlava není prasklá, nezkoušel jsem to.
Nedokázal mě odpověďět zda to motoru neuškodí.
Zda je žebrování chladiče teplé, odvzdušňovací hadice má bít horká ?
Doufám, že jsem vše srozumitelně vysvětlil.
20:22:31
24.11.2008
24.11.2008

Kuladmin
Napis co ti to dela ze jev.
20:21:30
24.11.2008
24.11.2008

Kuladmin
Nebo spatny vicko na nadobce. A nebo proste jen blbe odvzdusnene.
20:02:57
24.11.2008
24.11.2008

OndraST
Je možné, pokud je v mizerném stavu, aby přisával vzduch do chladícího systému.
19:52:28
24.11.2008
24.11.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> OndraST: ne ... bud tesní nebo teče ...
pokud se ti to zavzdusnuje tak nejspis podfouklé tesneni pod palici ..
pokud se ti to zavzdusnuje tak nejspis podfouklé tesneni pod palici ..
