prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 23.11.2008 do 03.12.2008, založil/a suri
řadit dle data
19:41:59
03.12.2008
suri
-> petr s: 130L by bol tedy blok aký krátky dlhý?
19:36:35
03.12.2008
petr s
-> suri: Tak to ti řeknu krátký je o 1 cm kratší jak dlouhý a kliky přehodit nejdou
19:32:54
03.12.2008
suri
-> Mňa zaujímal len krátky a dlhý blok ktorý je ktorý a aká kľuka má isť do ktorého a aká do druhého
Ale vidím že je tu toľko ochotných ľudí :
8
19:24:02
03.12.2008
suri
-> petr s: hej viem že vyhľadávanie funguje a všetko čo bolo osožné som našiel a uložil ....
Fakt díky za ochotu :-/
19:22:47
03.12.2008
petr s
Nic nevím nic neznám nikde jsem nebyl jinak už funguje hledání tak hledej
19:19:42
03.12.2008
suri
-> petr s: nevieš o tom niečo povedať prosím ? celkove o RS motore ďakujem
19:01:07
03.12.2008
suri
-> aceboss: čo ja viem tak dva druhy blokov t.j kľukový hriadeľ a suchých skriňa -> petr s: nevieš to objasniť ? lebo odborník sa tu asi nenájde
18:53:43
03.12.2008
aceboss
-> suri: No a jak to máš řešený teda s tím blokem a klikou pokud vim tak Rs má atypický jak blok tak kliku kterou nijak pouhou záměnou za jiný díl nenahradíš.
16:14:10
03.12.2008
suri
-> Saky: a čo je na tom bastl? ak aj origo 130Rs blok mám a predpisy dovoľujú aj 130 blok tak dám ten 130 , rsového je škoda
ostatné sú origo komponenty až na ojnice ale myslím že tam bude dobrá úroveň materiálu a spracovania
07:29:48
03.12.2008
Saky
-> suri: pokud muzu rict svuj nazor tak bud stavej motor tak jak byl dobove a nebo z nejlepsich dilu.. ane nejakej bastl
19:11:53
02.12.2008
suri
Takže vyzerá to tak .
Blok 130
Ojnice felicia
piesty T plus upravene valce
hlava 130RS vačka 320/320 300/300 320/300 najradšej origo
kľuku chcem tvrdú ale neviem či pasuje z RS alebo iná díky
19:56:18
30.11.2008
suri
-> Jakub M.: ved ok díky za názor
19:55:38
30.11.2008
Jakub M.
-> suri:
jj dobře.. jen to píšu jako poznatek 4
19:38:04
30.11.2008
suri
-> Jakub M.: ale od toho ma Peter odradil že to nie je dobre
19:26:17
30.11.2008
Jakub M.
-> suri:
myslím, že to tak opravdu bylo.. mám tu u kamaráda rozebraný jeden orig. 130RS motor... vrtání 75,5 myslím, válce jsou uspořádány OO OO a mezi 1a2 a 3a4 neni mezera...
19:24:45
30.11.2008
suri
-> petr s: Rs pumpa mala hore tú prípojku ku hlave akú to malo vrtuľku díky
18:25:39
30.11.2008
suri
prosím climbera alebo niekoho kto má nejaké fotky hláv ojníc a hlavne kľúk aby ich pridal díky
18:26:09
23.11.2008
suri
aspoň ak niekto má fotky nech dá díky
18:00:11
23.11.2008
suri
môže sa niekto vyjadriť? každý názor vítaný
17:44:45
23.11.2008
suri
-> petr s: a čo sa potom stalo s vložkou? inak ked na toto zabudneme tak ten spodok by to mohol vydržať má to reálnu šancu jazdiť?
17:18:09
23.11.2008
suri
-> petr s: a V RS knihe je písané niečo pdoobné že medzi valcami nepretekala voda
17:16:37
23.11.2008
petr s
-> suri: 12 a 34 není mezi něma mezera
17:14:42
23.11.2008
suri
-> petr s: a ktoré vlce sa nechladili 2-3?
17:13:55
23.11.2008
petr s
-> suri: ne
17:11:18
23.11.2008
suri
-> petr s: a ani 1150 hlava sa nedá prerobiť na 130rs?
17:02:22
23.11.2008
suri
a o tom spodku si myslíte že to vydrží ?
17:01:55
23.11.2008
suri
-> petr s: ale na vrchoch ten motor nemátakú záťaž ako na rallye nie? predsa tam sa jazdili RZty a tu najazdíš za závod 30km
17:01:13
23.11.2008
suri
-> Adam6666: a ja zase almet že je dobrý petr s čo si o tom myslíš?
17:00:02
23.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> suri: tohle by mely byt original trmice.......co to stalo nevim, ja to dostal. jsou k tomu aj kroužky a special čepy...........no ja slysel na Almet jen samou špinu, prej ty pisty nic nevydrzi..
16:59:59
23.11.2008
petr s
-> suri: Nedrželi až se tam dal blok se 130 tak vydrželi
16:54:48
23.11.2008
suri
-> petr s: a 120S to mali tiež takto predsa? a držaly
16:51:40
23.11.2008
suri
-> Adam6666: čo to stálo?
16:51:29
23.11.2008
suri
-> Adam6666: originál TRMICE?
čo si myslíte o piestoch s almetu ?
16:50:22
23.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> suri: jj
zvětšit   - obrázek od Adam6666 - zrušená registrace vložen 23.11.2008 16:50:22
16:49:19
23.11.2008
suri
-> Adam6666: to je T?
16:44:01
23.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
no tohle by to melo byt
zvětšit   - obrázek od Adam6666 - zrušená registrace vložen 23.11.2008 16:44:01
16:37:47
23.11.2008
suri
-> Adam6666: tak asi Tčko
16:36:31
23.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> suri: nevim jak s tou spojkou teda ale u nas se uz prodava jen jedna a to pro vsechny skodovky stejna Sachs 190.... ta je jak pro 1,3 tak pro 1,6..........s tema pistama taky nevim covece, se 130 pistem co ma deflektor a bombirung nemuzes nikdy dosahnout KP pozadovaneho na 320 vacku....
16:31:22
23.11.2008
suri
-> Crestik: takže auto na športovom preukaze je považované za to ako každá bežná 100 ma ideš rozosmiať aké piesty dať? T čka? nehovorím že nie a spojku akú?má byť 180 ale ak je povolená 190 tak prečo nie? -> Adam6666: nie postaviť by problém nebol to by som vedel a smaozrejme otrskovanie sviečky predzápal....to by mi pomohli mechanici od závodníkov -> petr s: viem ale vieš o čo mi len ide? že nezoženiem 130Rs hlavu a 150 sa nedá urobiť
16:28:00
23.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> suri: ale nazor takovy ze kdyz nebudes mit k ruce nekoho kdo uz tech motoru par postavil a ty budes delat jen podle fotek a podle rad z virtu tak to v zivote nerozchodis tak jak by jsi chtel...:)
16:20:15
23.11.2008
petr s
-> suri: Tam jsou špatně chlazeny vložky ale to už jsem ti několikrát říkal
16:19:47
23.11.2008
Crestik
-> suri: no já nevím, ale když stavit dobovou repliku, tak nějaké MPi písty, spojka 1,6 fel, apod by se mi tam moc nelíbila. Jediné, co to bude mít "něco cennějšího", je ta 8k. litinová hlava. To už na tom budou uplně stejně všichni, kdo na zelené kilo daj černé kapoty a nacpou tam favo motor.
...a to se tu vedou diskuze, jestli si ten nebo onen může svojemu autu říkat RS, LR, apod :-/
16:16:46
23.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
pěkná hračka5
15:22:54
23.11.2008
suri
žiadny odborník nevyjadrí svoj názor
12:39:05
23.11.2008
suri
Ahoj, ako všetci vedia cchel by som postaviť motor podľa homologácie do škody 120S objem 1289cm3

Blok motora škoda 120 liatinové veká po roku 1987 výstuhy prevrtané uloženie valcov 80mm použité valce škoda 130
piesty bud felicia Mpi alebo škoda 130 kvôli vrchlíku - kompresia
Ojnice škoda felicia zahľadené vyleštené vyvážené na 1g piestne čepy vyvážené na 1q piesty tiež vyvážené na 1g
Kľuku ak by som zohnal tak tvrdá originál škoda 120S AT ..materiál 15230..
zotrvačník a remenica odľahčený vyvážené zvlášť prítlačák felicia 1,6 lamela TAZ
Vačka najlepšie továrenská 300/300 alebo 320/320 alebo 320/300 ked nie tak kvalitný prebrus zdvih 7,3 hore a asi malé uloženie
zdvíhátká tyčky sériové
Hlava liatinový 8 kanál škoda 120S alebo 1150 + úprava spalovákov
Ventily a pružiny ventilov originál
podľa prevedenia hlavy sacie potrubie rovné alebo cez hlavu . 2x Weber 40DCOE viko ventilov škoda
myslíte že to môže fungovať?
Prosím všetkých (najmä climbera ) či by neboli ochotný pridať nejaké fotky kľúk ojnic hláv saní vačiek atd
Všetkým zúčastnným Ďakujem
Extreme Tyres