skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Trochu oživeni motoru favorit Lpg
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 23.11.2008 do 02.12.2008, založil/a Jarda - zrušená registrace
07:21:51
02.12.2008
02.12.2008

Saky
-> Jarda: a myslis ze motorexcelacky vacky se nechvalej? -)
03:34:48
02.12.2008
02.12.2008

Jarda - zrušená registrace
-> tomaso435: ten rozdelovac, co chci, ma treba novej tuner#2 
-> Saky: az sezenu nejakej snad slusnej motor fabia 1.4, tak Te budu kontaktovat ohledne upravy kliky... nevedel jsem, ze delas i hlavy, to bychom se mohli domluvit... vacky vim, ze pouzivas motorexcel, ale ty od chovance si hodne lidi chvali, tak doufam, ze to neni az takovej kolenovrtizmus

-> Saky: az sezenu nejakej snad slusnej motor fabia 1.4, tak Te budu kontaktovat ohledne upravy kliky... nevedel jsem, ze delas i hlavy, to bychom se mohli domluvit... vacky vim, ze pouzivas motorexcel, ale ty od chovance si hodne lidi chvali, tak doufam, ze to neni az takovej kolenovrtizmus

22:13:31
01.12.2008
01.12.2008

Saky
-> King: jedna vec je postavit motor ze starych dilu a upozornit na uskali.. to beru a druha vec je nabizet odflaknutou praci.. to neberu..
12:02:06
01.12.2008
01.12.2008

Tomaso435
-> Jarda: jak píšeš o rozdělovači tak sou jen 2 druhy---podle mototechny,,, s ufounem a bez ufouna ...takovej ten talíř bokem..... a hlava felda MPI tu mám taky a je to hoodně znát, že ten motor má plynulejší chod,,, a nemá takovej odpor k otáčkám,,,,,,,,,,,,,,,
10:26:34
01.12.2008
01.12.2008

King
-> Saky: Ano, proto píšu "konkurence"
Mno, já to nemám s čím porovnat, palici s úpravou jsem nikdy neměl. Pravda, semtam je vidět, že frézka uskočila :)
Já zase vím, že část jeho klientely jsou prostě kolenovrti a ty si dokážou v rámci "katování kostů" prosadit různý věci typu použití jetejch dílů a tak jim to prostě udělá podle jejich přání a upozorní na rizika. Říkám, nechci mu dělat advokáta, ale na druhou stranu sám nejlíp víš, co si dokážou "tunéři" navymejšlet, aby ušetřili litr.
Mno, já to nemám s čím porovnat, palici s úpravou jsem nikdy neměl. Pravda, semtam je vidět, že frézka uskočila :)Já zase vím, že část jeho klientely jsou prostě kolenovrti a ty si dokážou v rámci "katování kostů" prosadit různý věci typu použití jetejch dílů a tak jim to prostě udělá podle jejich přání a upozorní na rizika. Říkám, nechci mu dělat advokáta, ale na druhou stranu sám nejlíp víš, co si dokážou "tunéři" navymejšlet, aby ušetřili litr.
07:16:05
01.12.2008
01.12.2008

Saky
-> King: ja nejsem nici konkurence, troufam si tvrdit ze to co delam ja za stejnych podminek nedela nikdo .. abych mohl nekomu konkurovat, musel bych toho vyrabet mnohem vic.. takhle se dostane na hrstku klientu ..
konkretne.. videl si jeho hlavu? to mluvi za vse.. vzpominam jak kdysz na hrochaci prodaval nejakou hlavu a ja se zajmem pooroval jak se snazi kupujicimu vysvetlit ze ty kratery od frezy v kanalech a ten naprosto dementne vyresenej spalovak jsou ucelem a dany letitou zkusenosti.. a kdyz jsem tenkrat pronesl hloupou otazku v tom smyslu proc ta letita zkusenost neudrzela brusku v kazdem kanale stejne a je kazdej spalovak, kanal na prvni pohled uplne jinej-) tak se me dostalo pouze neuspokojujici odpovedi typu know how.. jeho vacky s casovanim na prani take hovori za vse... pak jsem jeste jednou predelaval motor po nem a to teprve byla lahudka.. sem tenkrat tomu cloveku rekl ze s tim motorem nechci nic mit at to necha spravit cloveku kterej to stavel.. on jen rekl ze to uz u nej bylo dvakrat a stale to nefungovalo.. dopadlo to tak ze jsem mu stavel celej novej motor a z tohohle nebylo pouzite v podstate skoro nic.. nebot jeho ruzne strojnicke funkce mnou absolutne nebyly pochopeny .. treba enormne zvetsena vule v pistech.. coz je sice dobra vec ale kdyz nekdo prehonuje jete vlozky o nejake dve tri desetiny a pak tam nacpe zpatky seriovy pisty.. atd atd..
ale jak jsem psal uz predtim tohle je tak tri ctyri roky zpet cas leti a treba se to uz naucil..
me tenkrat rozesmalo kdyz moje seriova 14ka jela lip (srovnatelne) jak jeho "ostra" 15ka se skladanou prevodovkou a odlehcenym autem.. to me stacilo..
konkretne.. videl si jeho hlavu? to mluvi za vse.. vzpominam jak kdysz na hrochaci prodaval nejakou hlavu a ja se zajmem pooroval jak se snazi kupujicimu vysvetlit ze ty kratery od frezy v kanalech a ten naprosto dementne vyresenej spalovak jsou ucelem a dany letitou zkusenosti.. a kdyz jsem tenkrat pronesl hloupou otazku v tom smyslu proc ta letita zkusenost neudrzela brusku v kazdem kanale stejne a je kazdej spalovak, kanal na prvni pohled uplne jinej-) tak se me dostalo pouze neuspokojujici odpovedi typu know how.. jeho vacky s casovanim na prani take hovori za vse... pak jsem jeste jednou predelaval motor po nem a to teprve byla lahudka.. sem tenkrat tomu cloveku rekl ze s tim motorem nechci nic mit at to necha spravit cloveku kterej to stavel.. on jen rekl ze to uz u nej bylo dvakrat a stale to nefungovalo.. dopadlo to tak ze jsem mu stavel celej novej motor a z tohohle nebylo pouzite v podstate skoro nic.. nebot jeho ruzne strojnicke funkce mnou absolutne nebyly pochopeny .. treba enormne zvetsena vule v pistech.. coz je sice dobra vec ale kdyz nekdo prehonuje jete vlozky o nejake dve tri desetiny a pak tam nacpe zpatky seriovy pisty.. atd atd..
ale jak jsem psal uz predtim tohle je tak tri ctyri roky zpet cas leti a treba se to uz naucil..
me tenkrat rozesmalo kdyz moje seriova 14ka jela lip (srovnatelne) jak jeho "ostra" 15ka se skladanou prevodovkou a odlehcenym autem.. to me stacilo..
23:36:49
30.11.2008
30.11.2008

King
-> Saky: Šlo by to nějak upřesnit? :) Mě by docela zajímalo, co je na jeho úpravě špatně, když už to mám na autě :)
-> Jarda: To by ses musel domluvit se samotným mistrem, já to měl jako protislužbu zadara...ale čet si názor"konkurence&quo t;, tak je to na tobě
-> Jarda: To by ses musel domluvit se samotným mistrem, já to měl jako protislužbu zadara...ale čet si názor"konkurence&quo t;, tak je to na tobě

23:00:22
30.11.2008
30.11.2008

Saky
-> Jarda: ja bych resil hlavu komplexne ne jen spalovaky.. a nevim jak dela mistr Dlouhy ted ale to co jsem videl ja bych nedoporucoval nikomu.. podle me at pujdes kamkoliv jinam budes na tom lip..
21:21:24
28.11.2008
28.11.2008

Jarda - zrušená registrace
-> King: a japak to mas upraveny, ty spalovaky? to by me zajimalo a na kolik to prislo? jestli to je znat, tak bych do toho teda taky sel...
-> Saky: jj asi fabiackej vnitrek bude nejlepsi reseni + tu hlavu udelat, jak rika King, vacku 265 od Chovance a 136X rozdelovac nebo by jsi mi na tom jeste neco vytknul?
-> Saky: jj asi fabiackej vnitrek bude nejlepsi reseni + tu hlavu udelat, jak rika King, vacku 265 od Chovance a 136X rozdelovac nebo by jsi mi na tom jeste neco vytknul?
09:06:24
24.11.2008
24.11.2008

Nwkt
-> Saky: Ok, se ozvu večer 

07:50:33
24.11.2008
24.11.2008

Saky
-> Nwkt: ted nejsem.. pokud sem online a odpovim tak jsem.... vetsinou vecer a nebo nech vzkaz
22:25:52
23.11.2008
23.11.2008

Nwkt
-> Saky: To mi tak něco připomíná, jseš na ICQ?
22:21:30
23.11.2008
23.11.2008

Saky
pokud nastavis spatne smes a zapalovani tak Ti odejde kazdej pist.. pokud to nasatvis spravne tak ver tomu ze seriovej fabkovej vydrzi vic nez 77kovej almet.. osobne bych sel do serioveho spodku z fabie podle me to vyjde nejrozumneji..
10:58:53
23.11.2008
23.11.2008

King
Nepíše se náhodou správně "neubývá"?
S tím "rozpadáním se" na LPG je to asi tak, že kdejakej tuner sníží brutálně makovici, pak k tomu nenastaví patřičnej předstih (pro pomalu hořící LPG vyšší než na benál) a dorazí to ve finále chudou směsí v nejvyšších otáčkách. A pak jenom vejrá na podpálený ventily, těsnění a děravý písty.
Já měl teď podobnou zdechlinu v podobě manželčiny feldy mono 50kW. I nadělil jsem ji 136ku makovici sníženou decentně na k.p. 10,5 s vyleštěnejma a upravenjma kanálama, upravený spalováky (od Dlouhána z Ledče) a felda se vzepjala k nečekaným výkonům :)
Těch 1340 zas není žádnej extrém a zvažuju to taky.

S tím "rozpadáním se" na LPG je to asi tak, že kdejakej tuner sníží brutálně makovici, pak k tomu nenastaví patřičnej předstih (pro pomalu hořící LPG vyšší než na benál) a dorazí to ve finále chudou směsí v nejvyšších otáčkách. A pak jenom vejrá na podpálený ventily, těsnění a děravý písty.
Já měl teď podobnou zdechlinu v podobě manželčiny feldy mono 50kW. I nadělil jsem ji 136ku makovici sníženou decentně na k.p. 10,5 s vyleštěnejma a upravenjma kanálama, upravený spalováky (od Dlouhána z Ledče) a felda se vzepjala k nečekaným výkonům :)
Těch 1340 zas není žádnej extrém a zvažuju to taky.
07:53:34
23.11.2008
23.11.2008

Jarda - zrušená registrace
neubívá
sem este rozespalej...
sem este rozespalej...07:48:33
23.11.2008
23.11.2008

Jarda - zrušená registrace
Jedna se o motor v mem cervenem Roa
Soucasny stav:
135ka na LPG najeto x set tisic km
nove rozvody, hlava po GO (ventily, snizena o 1mm), nic v nem nemlati, maze dobre, komprese rovnomerna, dost cudi, hlavne studenej (jak kdyby sla do spalovaku voda, ale ta neubyva), spotreba oleje cca 1l na 5tis km, LPG mi to bere kombinovane 9l na 100km bez strechy... a je teda dost linej, nez to na dalnici rozjedu na tachometrovejch 150 kmh trva dost dlouho
Upravy ktere chci (motor je na najeti cca 15tis.km za letni obdobi na zminovane LPG):
rozdelovac 136X
vacka chovanec asi ta 265 (je to idealni - co ten udavany zdvih, nektere maji vetsi?)
hlava felicia 136MPi (ma cenu ji jeste nejak upravovat?)
a co obsah, uvazuji, ze s tim neco udelam, kdyz uz je pistni sada opotrebena... zvazuji pistni sadu od chovance 1340, ale aby to vydrzelo provoz na LPG nebo bude lepsi koupit motor fabia a s patricnou upravou kliky to preskladat? dalsi variantou by byla jen fabiacka klika a k tomu jeste pisty od chovance, obsah by byl potom 1450ccm, ale ma to cenu na to, kcemu ten motor bude slouzit, co zivotnost?
chtel bych se vejit do nejakych rekneme 15tis. kc (beztak to prijde na vic, to znam :)), udelat si vse peclive pro me neni problem, ale nechci se dostat do faze testovani a ladeni, ale zvolit neco osvedceneho, dal bych casem este vyfukove svody 4-1 od Hriciny
predem moc diky za rady zkusenosti, hlavne z tech pistu mam strach, pry se na LPG po nejakych tisicich zacnou rozpadat... (slysel jsem to o fabiackych, tak nevim, co ty od chovance)
Soucasny stav:
135ka na LPG najeto x set tisic km
nove rozvody, hlava po GO (ventily, snizena o 1mm), nic v nem nemlati, maze dobre, komprese rovnomerna, dost cudi, hlavne studenej (jak kdyby sla do spalovaku voda, ale ta neubyva), spotreba oleje cca 1l na 5tis km, LPG mi to bere kombinovane 9l na 100km bez strechy... a je teda dost linej, nez to na dalnici rozjedu na tachometrovejch 150 kmh trva dost dlouhoUpravy ktere chci (motor je na najeti cca 15tis.km za letni obdobi na zminovane LPG):
rozdelovac 136X
vacka chovanec asi ta 265 (je to idealni - co ten udavany zdvih, nektere maji vetsi?)
hlava felicia 136MPi (ma cenu ji jeste nejak upravovat?)
a co obsah, uvazuji, ze s tim neco udelam, kdyz uz je pistni sada opotrebena... zvazuji pistni sadu od chovance 1340, ale aby to vydrzelo provoz na LPG nebo bude lepsi koupit motor fabia a s patricnou upravou kliky to preskladat? dalsi variantou by byla jen fabiacka klika a k tomu jeste pisty od chovance, obsah by byl potom 1450ccm, ale ma to cenu na to, kcemu ten motor bude slouzit, co zivotnost?
chtel bych se vejit do nejakych rekneme 15tis. kc (beztak to prijde na vic, to znam :)), udelat si vse peclive pro me neni problem, ale nechci se dostat do faze testovani a ladeni, ale zvolit neco osvedceneho, dal bych casem este vyfukove svody 4-1 od Hriciny
predem moc diky za rady zkusenosti, hlavne z tech pistu mam strach, pry se na LPG po nejakych tisicich zacnou rozpadat... (slysel jsem to o fabiackych, tak nevim, co ty od chovance)
