Přetryskování karbece ?

prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.11.2008 do 15.06.2009, založil/a vencl
řadit dle data
21:03:31
15.06.2009
Evž@
-> Gemini: 3 nemam...mam doma samy EDSR ze 120....a nebo SEDR 120....musim něco sehnat
21:01:55
15.06.2009
Gemini
-> Evž@: jezismaria......na 23ku dif daj vzdusnik 150, trysku 135 (syticova tryska), urcite najdes aj 145ku syticovu v nejakom karbiku
19:05:37
15.06.2009
Evž@
-> Gemini: s tryskou 130 to zakucká než to chytne zápřah a se 155 to nekucká ale je to zbytečně moc...chtělo by to tak 140-145
18:44:20
15.06.2009
Evž@
-> Gemini: 23 1 ..ja vim že je to moc..mam bud 130 a pak až 155...nějak nemužu sehnat
17:17:04
15.06.2009
Gemini
-> Evž@: ta 155 tryska je tak na 25-26mm difuzor , aky mas ?
15:25:11
15.06.2009
Evž@
čaues....mam dotaz...může přetryskování 1.stupně částečně ovlivnit činnost 2.stupně???...dnes jsem zaměnil trysku 125 za 112 kvuli přechlastávání.....sice to trochu kucká ale potom má motor lepší zápřah....vzdušník na 1.stupni je 190 tryska 112....2.stupen tryska 155 vzdušník 160
22:57:21
15.04.2009
vencl
Co kdyby byl menši Kompresní poměr než vyhovuje 136 karbeci??
22:59:28
03.03.2009
vencl
-> COL: Právě vzdušník je 210 a tryska +-118. Spíš je problém s plynulostí přechodu, nemůžu v 50km/h a4 kvalt, dupnout na plyn a že to půjde, musím přidávat pozvolnějc...
22:51:44
17.02.2009
COL
-> vencl: mel jsem na mysli tu citaci z techwebu... rozjezdy muzou byt spatne i kvuli bohate smesi, kdyz treba hlavni system nasazuje moc brzy (treba pri malem vzdusniku...)
22:43:29
17.02.2009
vencl
-> COL: Já snad nepsal nic o zvětšování vzdušníku... Ikdyž se 190 nebyli rozjezdy nic moc a s 210 už to jde lépe...
11:30:33
16.02.2009
COL
-> vencl: Zvetsovani prumeru vzdusniku, urcite nic neobohati...
10:03:02
16.02.2009
vencl
Je možné, že na 135 a 136 sedrech je injektor i na 2 stupeň?? Našel sem to v Knížce Opravy automobilů škoda 105,120,130 (od Macha)
11:35:34
05.02.2009
vencl
-> ferrari: Aha, to je taky možnost, když ho budu ještě vyndavat zkusím to..

> djzeik: Nu hustá vačka, tím zdvihem.. Mě se to taky dusí, ale otočil sem pružinu na podtlaku 2 stupně tak to trochu nahradí. Na Techwebu je dost dobrej článek o karburátorech. Píšou tam že vzdušník obohatí směs v malejch točkách a tryska ve vysokých(v souvislosti se zvětšováním průměrů)
18:08:19
02.02.2009
ferrari
Vencl - Ten obtokový ventil (v podstate akási tryska) AC pumpy upcháš aj kúskom drótika...prevlečieš durch a oba vytŕčajúce končeky prihneš, aby drôtik nevypadol
15:35:09
02.02.2009
djzeik
no je to favorit 135. snížená hlava o 1,5mm a ostrá vačka 280/280 se zdvihem 7,2mm. no tak do 4000 otáček je to v klidu, ale při vyžších se to někdy dusí, tak nevím sám. ale inak je to žihadlo!
12:15:14
02.02.2009
vencl
> djzeik: Na jakým to tvoříš motoru? a co ti to dělá při malích otáčkách? Já tam mám teď 1 stupeň tryska 118cca vzdušník 210. a 2 stupeň tryska 140+ vzdušník 165(+) Při 40km/h na 4kvalt při plným sešlápnutí plynu to jen hučí a pomaličku zrychluje Ale když to drýim v točkách tak to akceleruje jak bejk..
22:09:14
31.01.2009
Crestik
-> djzeik: pokud to je na 2. stupni, tedy vyšší otáčky, tak větší vzdušník ochuzuje
21:32:40
31.01.2009
djzeik
no tak dneska jsem to byl projíždět, a nestačím se divit, hlaní 125 a vzduch 190 a letí to jak pila! ale až otevře druhá klapka, tak se to spíš dusí, než aby to přidalo, jaký rozdíl by tam měl být? já tomu moc nerozumám, ale jak to vlastně funguje, když dám větší vzdušník, tak tam pujde víc paliva, nebo míň? má někdo nějaké vysvětlení pro lajka?
21:35:25
28.01.2009
Evž@
-> Gemini: jo máš pravdu... výstružníkama by to bylo úplně nejlepší
20:29:24
28.01.2009
Gemini
-> Evž@: radsej vystruzniky, lebo budes vrtat 1,4mm vrtakom a diera bude 145ka a to je rozdiel, potom nevies co je co
20:03:58
28.01.2009
vencl
-> MerHanz: jj, tam je věcí, jen ochota to rozebrat..
18:38:11
25.01.2009
MerHanz
-> djzeik: musíš objet všechny autodíly a mototechny v okrese a posbírat co kde je, a nebo do ekolikvidace a rozebrat a vybrakovat starý karbce a pak trysky převrtat. v ekolikvidacích je teď škodovek všade hafo
20:41:13
24.01.2009
Evž@
-> djzeik: sežeň staré trysky a maličké vrtáky a je to
20:34:30
24.01.2009
djzeik
taková malá otázečka, kde ty trysky berete? nemáte někdo nějaké navíc? neco bych chtěl vyzkoušet...
14:39:50
24.01.2009
vencl
No tak ten vzdušník na prvním stupni sice byl cejchovanej na 185 ale ve zkutečnosti měl téměř 200. Tak sem tam dal 190 a uvidím... Furt nevím o s tím šroubkem u akcelerační pumpičky... ??
00:11:19
24.01.2009
vencl
Tak sem to změřil. 1. stupeň 22,15 , 2.stupeň 24,33. Tak tam fouknu cca 118 a 140 trysku a zkusím větší vzdušník 1. stupně(190) kůli zpotřebě:) Jinak se pohupovalo víko tak sem to srovnal. Celej sem ho rozebral a profoukal, ještě otočím pružinu na podtlaku a uvidím. Co se stane, když trochu povolím ten šroubek u akcelerační pumpičky, co je pod ním kulička??? Chsi nějak zvýšit nástřik...
21:22:22
08.01.2009
vencl
-> ferrari: A čím ho upchám (rozumím že ucpu?)

Dneska sem byl v Thornu maj tam nějaký zbytky z Jikovu, tak sem nabral nějaký trysky a vzdušníky tak budu počítat a pak experimentovat.. Maj tam i části karbeců...
14:30:06
08.01.2009
darklord
-> ferrari: no, auto slo do kopru, tak som predal vrak a neskor som sa dostal nazad k tomu motoru s karbecom. spotreba co sme merali vysla 7,5l/100km pri normalnej jazde (ziadny kolenovrt)
11:32:08
08.01.2009
COL
-> ferrari: Na motoru 1.3 a 1.5 (78.6x78).
11:06:11
08.01.2009
ferrari
vencl 06.01.09 23:01:43 napsal: Jak se dá zvýsit nástřik akcelerační pumpičky???

Tak, že upcháš obtokový ventil akceleračnej pumpy - ten, ktorý vracia prebytočné palivo späť do plavákovej komory...
10:24:03
08.01.2009
vencl
-> mirco: Dobře, to se mi líbí, tzv. příklad ze života... Jak si upravil ty rozprašovače?
01:01:37
07.01.2009
mirco
no ja mám tiež motor 135B, mám na ňom karbík zo 130 SEDR, má zväčšenä difúzori prvá komora 23 a druhá 25,5 a skúšal som to rôzne otryskovať ale najlepšie mi to šlo na trysky 120/145 a vzdušníky 185/160, ešte som upravil aj rozprašovače a vyleštil ich aj difúzori a tiež sa oplatí aj upraviť osky na klapky aby mali pri plnom otoverení väčší prietok, ale pri natryskovaní karburátora je to vždy iné treba len skúšať, môžu byť aj dva karbíky napr. zo 130 SEDRe a na jednom motore obidva pôjdu ináč a budú chcieť aj ináč natryskovať...5
23:01:43
06.01.2009
vencl
Já to musím změřit, jak sem ty difíky zvětšil a pak to nějak zpočítat. A nebo ho sundám, rozeberu co pujde, vyčistím a složím jináč už nevím. A to se ještě chystám na vačku tak se mi do toho karbu nějak nechce.. Jak se dá zvýsit nástřik akcelerační pumpičky???
14:22:22
06.01.2009
ferrari
To Vencl - ja mám asi podobné problémy...mám Favo motor, na ňom EDSR120LS, zatiaľ mám jaksi provizórne sanie, ale už som konečne zohnal origo...jednoducho problém s prechodmi - pridám v nižších otáčkach plyn a motor akoby rozmýšľal, či má vôbec ísť a potom vyrazí...lenže už raz to bolo s týmto karbecom dobre (=žiadne problémy s prechodmi), no musel som ho dať dole, bo nechce držať sýtič (bol slabo dimenzovaný na Favo) a keď som ho vrátil späť už bol problém s prechodmi..a takto isto so SEDR130 i SEDR120LS...uvidím, čo povie origo sanie...

To Daklord - a aká bola spotreba s tým SEDR T613? A prečo už na ňom nejazdíš? Ja na Tvojom mieste by som na 130 tku dal EDSR120, alebo SEDR130...SEDR120 je slabý aj na 120tku...

COL, ako si to myslel s tým 1,3 a 1,5 a SEDR T613?

Ozik, nemáte niekto tento SEDR (alebo aj EDSR) T613?
12:32:28
06.01.2009
vhml
-> vencl: obecně se říká tryska + 50
V praxi to většinou bývá jinak
12:26:06
06.01.2009
vencl
-> Marcius: Menší vzdušník tam je danej, jen to furt není ono. Dám trysku 120, teď jezdim na cca 118 (upravovaná 115)... Chtělo by to nějakej vzorec i na výpočet vzdušníku..
14:27:29
17.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> adrallyteam: mensi vzdusnik... ja daval k trysce 135 vzdusnik 140, ae takovyto rozmer jaky pises je hodne velky... nwm lekra sem v ruce nikdy nemel, tak moc neporadim....
12:49:09
16.12.2008
vencl
Asi začnu přepočítávat..
21:29:50
24.11.2008
adrallyteam
ahoj,muzete poradit?Mam lekra 28-30 a je tam tryska 150,jaky vzdusnik by se k tomu hodil?
19:56:35
24.11.2008
vencl
-> COL: -> petr s: Díky za ok radu zkusím to propočítat :) Koukal sem tu i na osazení T613 a Warťase v "člancích" Jinak sme dali menší vzdušník I. stupně (180) a je to trochu lepší. Ještě je podezřelí injektor..
21:13:10
22.11.2008
COL
-> darklord: Ja zkousel T613 EDSR (se seriovym osazenim) na 1.3 a 1.5 a na obou to stalo za pendrek... na te1.3 to bylo horsi.
16:57:53
22.11.2008
darklord
-> COL: no ja osm pol roka jazdil t613 sedr na 130ke, ale nepametam si osadenie... a teda nezdalo sa zeby mal v nizkych otackach alebo pri malej zatazi problemy. Je pravda ze mal "tah" vyssie ale zase imho bol lepsi ako to co mam na 130ke teraz (sedr 120ls). aj ked zase tento LS je schopny plnit aj pri jazde ala "diesel"
22:25:25
21.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
môzem aj ja prispevok..ake trisky na seriovy motor s karbom 23/23 tudiz 1203ka ked dobre viem..ide to na seriovu 105Ku davam ho tam lebo jenovy a seriovo osadeny 125/130 a vzdusniky 210ky..pdola mna tak 190vzdusnik na prvy stupen a druhy..hm..nvm..to bude jazdit na spotrebu nei na vykon:P skusim nasadit prvo seriovo tak ako to je...
22:10:57
21.11.2008
COL
Ale rekl bych, ze SEDR T613 bude mit s jeho seriovym osazenim na skodovce problemy pri male zatezi a pri prechodech - ale je to jen moje domnenka.
22:09:12
21.11.2008
COL
T613 ma na SEDRu na 1st. (23mm) a 115/200 na 2st. (27mm) 140/150. Pomery tryska/difuzor jsou 1 st. 5, II st. 5.2
22:07:21
21.11.2008
petr s
-> darklord: Je to hrubý výpočet
22:03:37
21.11.2008
darklord
-> vencl: no sak sedr jazdila aj t613, neviem sice ake to ma nastavenie ale vecsie trysky su isto... inak celkom dobre tema, pripojim sa otazkou (aj ked je mi jasne ze budem musiet laborovat sam) hodi sa ten pomer aj keby som pouzil karb z t613 (tj difuzory 23/27) ?
21:53:20
21.11.2008
COL
-> petr s: coz je vlastne to same, akorat ty mas ten pomer fixovany na 5*10^-3 a ja podle puvodniho osazeni.
20:53:51
21.11.2008
petr s
-> vencl: Na hrubý výpočet hlavní trysky je vzorec průměr difuzeru x 5
20:44:02
21.11.2008
COL
Kdyz jsi rozsiril difuzory a zbytek, tak to logicky bude mit "mene paliva", protoze v tech difuzorech je mensi podtlak a tudiz to vysava mene paliva... budes to muset odexeprimentovat, coz je zbytecna prace, protoze na jinak serovy motor to rozsirovani difuzoru nema podstny vliv. Zkus dat takove trysky, aby pomer ploch puvodniho difuzoru a puvodni trysky byl stejny jako pomr plochy upraveneho difuzoru a nove trysky - to ale jen hruby vystrel od boku...
Extreme Tyres