Hladina se na funkci sytiče kupodivu podílet může - stalo se mi, že se taky začal sytič chovat nemravně tzn. s plně otevřeným sytičem to nechtělo blafnout a musel bejt někde napůl, aby se tart zdařil. Přišel jsem na to, že plovák má trhlinku a je v něm troška benzínu a při startu byla hodně vysoká hladina, takže motor uchlastanej.
Ovšem evergreen sytičových problémů je hlavně netěsnost víka na tělese karbu. Ať už jde o problém těsnění nebo nedotažení šroubů - klasikou je ale prohnutí centrální části víka díky nešťastně zvolenýmu způsobu připevnění airboxu na karbec jedním šroubem. Sytič cucá palivo pomocí oný trubičky na víku z prostoru nad sytičovou tryskou a k tomu je potřeba podtlak. Pokud to někde netěsní přisávání do pomocnýho karbu (sytiče) se nekonná. Víko je potřeba srovnat buď ofiko návodem nebo "kladívkovou metodou" na rozevřenejch čelistech svěráku.
Pokud by to víkem nebylo, napadá mě ještě kuriozita, která se mi stala, kdy mi vypadnul onen "restriktor" co je mezi tou nasávací trubičkou a víkem karbu, takže to bylo zase uchlastaný. Ještě jedna věc ovlivňuje funkčnost sytiče a to je klidová poloha škrtící klapky - pokud je klidová poloha klapek hodně "otevřená", zase je málo podtlaku pro sytič o obohacení nefunguje, jak má. Nastavení zákl. polohy je na tom samým sheetu, jako nastavení plovákovky.
Jinak o žádný kuličce pod vzdušníkem sytiče nevím - jediný kuličky jsou součástí akcelerační pumpičky a jedna z nich je pod trubičkou injektoru, ale to nemá se sytičem nic společnýho....
Ozaj Kefalín, čo si predstavujete pod takým slovom "sytič"?




