
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problem s lpg s motorem favorit
prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 13.11.2008 do 13.11.2008, založil/a Roman Michl
22:57:19
13.11.2008
13.11.2008

King
-> wlad-drakula: Tedy, ne že bych byl jasnovidec, ale předpokládám, že Roman jezdí většinou na LPG (když je za poloviční cenu, než benál :) a jak už jsem napsal, tak fajnovosti typu akcelerační pumpičky jsou LPG systému naprosto ukradený

22:54:59
13.11.2008
13.11.2008

King
Tak karburátor, pokud není mechanicky úplně na dně, v tom hraje jenom minimální roli - provoz na LPG ho degraduje jenom na tupou škrtící klapku s obtokem pro nastavení volnoběhu. Nejčastější příčinou tohodle chování je chudá směs. Buď může bejt chudí kvůli nějaký netěsnosti počínaje vstupem vzduchu do sání a hlavou konče a nebo je špatně nastavená směs LPG. Kontrolní otázka zní, jestli už máš vykuchanou termostatickou klapku v tom sacím "kyji" a jestli máš zaslepenou ďouru pro nasávání teplýho vzduchu. A nebo - jestli ještě nemáš, nedej bože, namontovanou tu vrapovanou hadici k vejfukovýmu potrubí :) Pakliže odpoď zní : ne, můžeš zkusit povolit škrtící šroub na tlustý hadici mezi reduktorem a mixerem. Stačí třeba půl otáčky povolit a bohatost směsi by se mohla dostat na slušnější úroveň.
Kdyby ses přes zimu nudil, tak tuning karburátoru v podobě mech. ovládání 2. klapky, je na LPG docela užitečnej a návod se na Virtu s neúprosnou pravidelností vyskytuje :)
Ještě doplním, že první krok plynivkovýho troubleshootingu je obvykle kontrola svíček (popř. výměna) a je záhodno mít chod na benzín v pořádku a karburátor správně nastavenej na benál (aspoň volnoběh).
Kdyby ses přes zimu nudil, tak tuning karburátoru v podobě mech. ovládání 2. klapky, je na LPG docela užitečnej a návod se na Virtu s neúprosnou pravidelností vyskytuje :)
Ještě doplním, že první krok plynivkovýho troubleshootingu je obvykle kontrola svíček (popř. výměna) a je záhodno mít chod na benzín v pořádku a karburátor správně nastavenej na benál (aspoň volnoběh).
22:48:07
13.11.2008
13.11.2008

wlad-drakula
-> Roman Michl: robi ti to aj na benzin aj na LPG? ak ano skontroluj ci mas v karbeci obe sklenené guličky....
19:23:21
13.11.2008
13.11.2008

Roman Michl
Zdarec chlapy potřeboval bych poradit.Mám tědka ve škodě motor s fáčka,karbec je klasické sedr a na LPG při zahřátim motoru když přudce sešlapnu pedál tak mi to žačne trochu haprovat ale jenom chviličku než se dostane do vyších otáček.Tak bych potřeboval poradit už nevímm co stím??
