vačka Motor-excel 265/258

prohledat
53 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.11.2008 do 14.11.2008, založil/a Petkar1
řadit dle data
18:43:28
14.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: -> Tuner#2: dakujem6
09:37:12
14.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Nebude.
23:35:41
13.11.2008
Gemini
-> gabo00000: 10,8-11:1 je odporucany.....
23:09:40
13.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
nebude kusa moc 11:1 na Chovancovu 278°/270° ?
23:08:24
13.11.2008
Petkar1
Labros 13.11.08 13:51:17 napsal: Petkar1 13.11.08 13:13:38 napsal: -> vhml: Když jsem zkoušel s kámošem s Fábkou 44KW českou, tak mě se sériovým 120 motorem ujel. Ale tady ten sprint proti tý 1,4 16V jsem vyhrál taky asi o dvě dýlky se skorosériovým motorem z Fáva.o stejným souboji existuje dneska už legendární článek, nevím jestli ho znáš: www.dfens-cz.com/view.php ?cisloclank... 20701Jo článek hezkej:) Náš souboj byl ale na rovince. Podobnej souboj jako je v článku jsem provedl s kamarádem a jeho BMW E30 316i. Výsledek mě skoro až zarazil (už to bylo s Fáčko motorem i s vejfukem atd...), jak jsem mu dokázal ujet. Prostě na technické trati měla škodovka s malými koly a pneu 185/60 docela navrch. Byla tam i jedna dlouhá rovinka a ani na ní se nedokázal i přesto že mám 4kvalt moc přiblížit. Na dálnici by mi samozřejmě ujel už jenom kvůli absenci pětky. Prostě na technické trati má je znát lehčí auto i přes rozdíl cca 30 koní, 890kg vs 1150kg. Navíc my jsme jeli i s malinkou rezervou (nechtěl jsem se zabít), zatímco on mi po jízdě povídal, že několikrát už byl na hraně a chtělo mu to ustřelit....
16:05:41
13.11.2008
Gemini
-> Labros: ci 120tka alebo rapida, to je jedno......dajme tomu ze lepsia seria.... 5
15:54:04
13.11.2008
Labros
-> Gemini: to já mám taky s různýma autama v cíli různou rychlost.
15:53:37
13.11.2008
Labros
-> Gemini: ehm, to asi nebude sériová Š100, nebo Š120, o kterých jsme se bavili? Jen pro představu.
15:48:35
13.11.2008
Fifa
-> Gemini: Máš pravdu, ale ten menší průměr tam je taky.
-> Petkar1: Nikdy jsem neřekl že 1.4 16V je lepší. Bejt ot na mě tak 1.4 Mpi jezdí doteď, má 60 kW a vydrží 300t km služebního provozu.
14:32:48
13.11.2008
Evž@
Neví někdo jaký je výška nesnížené hlavy na motoru Fa 136?...nějak 97 mm ?
14:26:12
13.11.2008
Gemini
-> Labros: na 403m mam v ciely cca 130-135kmh......len pre predstavu.....
13:53:03
13.11.2008
Labros
-> vhml: -> Petkar1: jde ale o to, na jakou vzdálenost se sprint koná. Na 400m možná ještě může lehčí auto se špatným motorem a krátkými převody vyhrát, ale od cca.80km/h škodovkám dochází dech.
13:51:17
13.11.2008
Labros
Petkar1 13.11.08 13:13:38 napsal: -> vhml: Když jsem zkoušel s kámošem s Fábkou 44KW českou, tak mě se sériovým 120 motorem ujel. Ale tady ten sprint proti tý 1,4 16V jsem vyhrál taky asi o dvě dýlky se skorosériovým motorem z Fáva.
o stejným souboji existuje dneska už legendární článek, nevím jestli ho znáš: www.dfens-cz.com/view.php ?cisloclank...
13:22:42
13.11.2008
Gemini
-> Fifa: tangencialny kanal vo fabii je, ale spravili ho kvoli inemu vyreniu, islo sa na vyssiu Euro emisnu normu....
13:13:38
13.11.2008
Petkar1
-> vhml: Když jsem zkoušel s kámošem s Fábkou 44KW českou, tak mě se sériovým 120 motorem ujel. Ale tady ten sprint proti tý 1,4 16V jsem vyhrál taky asi o dvě dýlky se skorosériovým motorem z Fáva.
00:20:48
13.11.2008
vhml
-> Petkar1: prohrát musel už z principu váhy fábie. Zkoušeli jsme s kamarádem mojí Š100 s tehdy jetšě seriovým motorem 120 a jeho fobii v kombíku s českou 50kW. Na 400metrech jsem mu ujel o dvě dýlky auta...
22:47:42
12.11.2008
Petkar1
-> Fifa: No on ten jejich 1,4 16V taky není žádnej zázrak. Na tuningu si na mě jeden takovej s 55KW verzí vyskakoval s tvrzením že má 16V a nějaká 120ka ho nemůže porazit. Samozřejmě, že prohrál....
22:40:21
12.11.2008
Fifa
Byla i verze 55kW připravená do série, jenže to němci zatrhli. Byla by to konkurence pro jejich 1.4 16V
Mělo to jiný sání a jiný nastavení, jinak to bylo pořát stejný.
22:37:21
12.11.2008
Fifa
-> Saky: Ja jen říkám jak to je4
nejlepší je že v té poslední konfiguraci (malé průměry) s protot. vačkou a sáním s upravenou uklidňovací komorou dostávali kolem 57kW. Ostatek dílů série. Samozřejmě s optimalozovalo nastavení pole předstihů atd..
21:29:21
12.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
jak na vyrobu 20mm kanalu, uvazuju o tom z duvody zvyseni kroutivího momentu, napadlo me vyvlozkovat kanal bronzovou vlozkou co vy na to?3 3 3
21:19:56
12.11.2008
Saky
-> Fifa: ted si tomu dal-) ted budou lidi zmensovat kanaly aby zvedli kroutak
21:12:19
12.11.2008
Fifa
K hlavám: hlava Felicia MPi po faceliftu má opravdu největší a podotýkám rovné kanály. Hlava Fabia MPi má tangenciální sací kanál pro zvýšení kroutícího momentu. A opravdu se od nějakého roku a měsíce výroby zmenšil průměr kanálu nejen v hlavě ale i v sání opět kvůli krouťáku. Jen nevím kdy to změnily. Nebylo by ale moc těžké to zjistit.
20:18:42
12.11.2008
Saky
-> Piston: prineses vacku das penize a jdes.. pripadne si vyslechnes ze to cos prines je dobre tak do srotu a zaplatis o 500 vic-)
18:16:06
12.11.2008
Piston
-> Tuner#2: Bezva, dík. Ještě mě zajímá, jak to u Čepka, chodí. Stačí k němu zajít, na protiúčet mu tam jednu nechat, vzít si tu 265 a jít dom? Všechno na jednu navštěvu nebo ti nabrousí tu tvoji a pak se za nim stavíš ještě jednou?
18:09:28
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Piston: Volnoběh jde nastavit klidně i na těch 800, ale já mám kolem 880otáček, což je ale tuším i optimum pro sérii. Volnoběh je naprosto normální a bez problému to z něj jede. Co se týče provozu, tak ani 2 - 2500 není problém, samozřejmě není dobré dusit motor do kopce na 2000, ae to není dobré ani pro sérii. Po rovině a ve městě, se dá bez problému. Koukni ke mě k autu, mám tam i videa a je tam určitě slyšet i volnoběh a je tam graf z brzdy, kde je vidět průběh výkonu a točivého momentu.
18:03:58
12.11.2008
Piston
Taky bych měl dotaz, ale spíš na ty, co s ní mají zkušenosti. Jak se s ní jezdí v otáčkách někde 2-2,5tis., jestli má pravidelný volnoběh při 800 a jestli má povrch. úpravu. (Tušim, že jo, někde jsem to četl.) Mám v úmyslu ji provozovat ve 136, KP 10,5 se 130 SEDRem. Díky.
17:46:12
12.11.2008
Evž@
-> Adam6666: 3 ..ne tak je to od zlíňáka který to měl uskladněné někde na chalupě v hradišti
17:41:12
12.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: ja ho neskladal ne ne ne3 ja nic...... kdyby to bylo ode me tak by jsi k tomu dostal i zarucak3 no ale pokud je nekde z Hluku a okoli tak ho muzes hodit rovnou do hliniku....4
17:37:03
12.11.2008
Evž@
-> Adam6666: no mam dojem že ten motor je někde od vás 3 3
17:33:37
12.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: to bude motor urcite od nekoho z dediny jak je tam 380 vacka ne?3 podle me to ani nema cenu skladat kdyz nevis co v tom je, skoda penez...
17:18:22
12.11.2008
Evž@
-> Saky: asi zkušenosti 3 ...rozebrat motor eště víc než je
17:18:15
12.11.2008
Petkar1
-> Saky: Jo to nepopírám:) Ale u ostřejších vaček typu zmiňovaných 280 či 300 by to bylo podle mně mnohem horší. Jak velkej by podle tebe byl vliv upravené hlavy a neupravené?? Jestli jsi teda někdy takový 2 motory třeba brzdil....By mě to zajímalo, kolik by ta hlava udělala na výkonu.
17:13:46
12.11.2008
Saky
-> Petkar1: no ver tomu ze to mit vliv bude jestli bude ci nebude upravena..
17:13:07
12.11.2008
Saky
-> Evž@: a co ti brani tu vacku zmerit?
17:09:08
12.11.2008
Petkar1
Evž@ 12.11.08 17:01:32 napsal: -> Tuner#2: problem je v tom že dotyčný od ktereho jsem koupil motor mi řekl že je tam vačka 380° ...tak jsem z toho usoudil že nejspíš 280°..ale vůbec se mi nechce to rozebírat..asi to bude nutnostKdo ví co to je za vačku. Možná by stálo za to našetřit třeba na tuhle vačku z tématu a tam nemusíš snižovat hlavu o 1 mm.4
17:01:32
12.11.2008
Evž@
-> Tuner#2: problem je v tom že dotyčný od ktereho jsem koupil motor mi řekl že je tam vačka 380° ...tak jsem z toho usoudil že nejspíš 280°..ale vůbec se mi nechce to rozebírat..asi to bude nutnost
17:00:29
12.11.2008
Petkar1
-> Saky: Já vím, proto si jí chci taky pořídit:) Chtěl jsem říct, že u týhle vačky to nebude taková tragédie, když nebudou udělaný kanály, než kdyby to byla nějaká 280, nebo 300 vačka.4
16:51:30
12.11.2008
Kapřík
-> Tuner#2: áááá tak to jo, myslel sem že se jedná o vačku co je v názvu tématu5
16:50:54
12.11.2008
Saky
-> Petkar1: myslim si ze je hodne velkej rozdil jestli cepkova vacka a nebo serie-)
16:41:55
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster: Přečti si celou diskuzi, Evža se ptá na vačku 280° a tam pokud to bude solidní vačka je bežné kolem 10,8 - 11:1 jak jsem psal a pokud má 136tka 9,7:1 myslím, tak 1mm je nutnost
4
16:35:45
12.11.2008
Kapřík
-> Adam6666: 1mm už je hodně....to je tak maximum. Na tuhle vačku mi doporučoval Saky 10,5:1. A tomu rozhodně neodpovídá 1mm snížení. Nevím to z hlavy, ale bude to tak 0,6mm cca.. Je to v té tabulce
15:12:55
12.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: no jo tolik, sak si nekde najdi tu tabulku snizeni/velikost KP....
15:00:27
12.11.2008
Evž@
-> Adam6666: tolik?....no hlava je fávo a písty 136
14:35:19
12.11.2008
Kapřík
-> Petkar1: jinak kdyby tě zajímaly informace o té hlavě z Feldy tak mrkni sem skoda-virt.cz/cz/.../9519 7-hlava-mpi-50-kw-identifi kace
13:29:31
12.11.2008
Petkar1
-> Tuner#2: Já jsem právě taky slyšel o vhodnosti týhle hlavy. Pořád mi to přijde lepší jí sehnat, než upravovat tu Fáčkovou. Navíc ta vačka 265 mi nepřijde žádnej extrém oproti sérii MPi, která má myslim nějakejch 254, proto by na těch upravenejch kanálkách snad nemuselo zas tolik záležet, pokud nebudou vyloženě zakarbonovaný....
13:26:40
12.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: jestli mas i 136pist ne mpi
13:26:06
12.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Evž@: minimalne 1mm to mas KP 10,8
13:25:00
12.11.2008
Petkar1
-> Labros: No samozřejmě bych použil tu "lepší" tj. 7mm ventily, kuželové pružiny...4
13:14:51
12.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Evž@: Jestli je to No name, tak je to jedno, neb to stejně nepojede ani jako 265 s KP 10,5:1. Pokud je to něco solidního, tak to Tě opět řekne výrobce vačky, co já vím, tak na 278/265° Čepek doporučuje kolem 10,8 - 11:1 dle užití motoru a paliva.
13:11:10
12.11.2008
Evž@
Jestli se -> Petkar1: nebude zlobit tak bych se tu zeptal na jednu otázečku.
O kolik snížit hlavu na motoru Fa 136,vačka 280°.Nejlépe prý do 0,6.Ja mam představu tak 0,5mm.....
Extreme Tyres