Pisty Htp do 1,4 Mpi

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.11.2008 do 13.11.2008, založil/a Michal LR
řadit dle data
18:50:03
13.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Saky 12.11.08 10:02:48 napsal:
zajimavy ze nekdo nekdy napise ze je nejakej pist a hned se premejsli jak ho dat do skodovky-) tak me napada ze kompresor Orlik ma taky pisty-) jak s nimi do skodovky? -)
by si sa cudoval ked ja zo susedom som skladal jeho kompresor..dost velky 1 valec a davali sme piestne kruzky z fava2 1 1
12:24:29
13.11.2008
Zaki
A z coho su tie piesty?
07:50:47
13.11.2008
Saky
-> Zaki: jinak pisty co pouzivam ja jsou 78ky a stojej asi 8000 plus uprava ojnic a pistu cca 2000 plus prevrtat blok cca 2000 plus vlozky cca 7000
07:49:47
13.11.2008
Saky
-> Zaki: jak jsem psalzalezi co od toho motoru chces.. u 78 ky neni problem ve vlozkach.. samozrejme postavisli otackovej 150konovej motor tak bude mit zivotnost nekolik malo tisic km pokud bude postavenej dobre a nebo nekolik stovek km budeli postavenej blbe.. postavisli normalni motor kterej bude vyuzivat rozumny spektrum otacek bude mit zivotnost klidne jak seriovej...
to jestli koupis pisty 78 nebo 80 je v podstate cenove srovnatelne..
23:12:10
12.11.2008
Zaki
-> Saky: A 78mm ma aku zivotnost, ked hovoris ze sa s tym da normalne jazdit. 30?50?100? A z financneho hladiska je to ako, 78 vide lacnejsie ako 80? Keby tak bolo dost penazi na experimenty, tak by som 80ku nechal u teba postavit a hned by sme mali jasno ci je dobry napad alebo ne3
20:15:42
12.11.2008
Saky
-> Zaki: pokud bych uz nad necim takovym premejslel tak koupim vhodnejsi pisty.. za podobne ceny a do 80ky vrtani bych uz nesel protoze neznam takovych moc motoru co spolehlive fungujou.. radsi 78vrtani a mit jistotu nez jit na hranici moznosti a cekat kdy to lehne..
19:39:25
12.11.2008
Gemini
-> Saky: to nie je problem, piest ma vybranie2-3mm, je robeny na KP 7,8:1, , takze by sa dal zrovnat, masa ma dost

urcite by to slo postavit do velkych vloziek a do fabky ale neviem kolko by to vydrzalo, 1600ky uz mali dost velky problem so zivotnostou.....
18:02:59
12.11.2008
Zaki
-> Saky: preco by si do 80 nesiel?
18:00:48
12.11.2008
Zaki
-> Saky: ak by tato konfiguracia (alebo prip. s fabiackou klukou) v pohode spolupracovala tak by to bol celkom dobry zaklad. Dat k tomu dobre urobeny karbec, hlavu a vacku tak by to mohlo byt zaujimave. Ak by ma taky motor vysiel 35 000 - 40 000Czk tak by som nad tym mozno aj pouvazoval
17:58:50
12.11.2008
Saky
-> suri: dalo proc by nedalo.. 78ky pisty jsou uplne bezne.. do 80tek bych ja osobne asi nesel..
zivotnost bude stejna jak serie.. myslim tim zivotnost vlozky.. to co vydrzi motor jako celek zalezi na jinejch vecech nez na vlozkach..
17:54:04
12.11.2008
suri
-> Saky: a myslíš že by sa stým dalo jazdiť v bežnom provoze? a aká môže byť výdrž?
17:53:11
12.11.2008
Saky
vlozky se daj normalne koupit.. stojej kolem 7mi za sadu blok taky rpevrats to je en nejmensi problem to je tak za 2ku..
plus pisty a zjistis ze ses na motoru plus dvacet oproti seriovejm vecem.. nevim co z toho motoru teoreticky chces ziskat ale bude to o dvacet tisic drazsi..
17:51:24
12.11.2008
suri
-> Zaki: práve tie vložky neviem a či by sa to opaltilo
17:48:31
12.11.2008
Zaki
-> suri: a kde je teda pes zakopany? vyroba vloziek podla svojich predstav sa tu uz riesila (asi ne raz) a ak som dobre pochopil, tak to neni problem. Keby bolo normalne vyhladavanie tak ti hodim aj link, ale...
17:43:09
12.11.2008
suri
-> Zaki: podľa ma to tak jednoduché nebude
17:40:51
12.11.2008
Zaki
-> suri: nekonkretizuj, mna to zaujima len v teoretickej rovine. Takze cena je v tejto debate az druhorada. Vlozky sa urcite daju vyrobit a predpokladam ze asi rovnake ako su seriove co sa tyka materialu. A prevrtat blok to uz vobec neni problem (samozrejme ne doma v garazi...)
17:33:10
12.11.2008
Zaki
Inak s favo klukou a ojnicami mi to vychadza na 1447ccm. Zeby som zle ratal
17:28:55
12.11.2008
suri
-> Zaki: kde ti vyrobia vlozky aky materiál? a upraviť blok upraví kdo?
17:25:27
12.11.2008
Zaki
-> Saky: Ale ved ja o tom neuvazujem, ze by som to postavil. mna to len zaujima ako mozna alternativa, ktora nestoji majland.
A inak nechat si vyrobit vlozky neni nijak financne narocne, ked uz chce niekto stavat taky motor. Mam predstavu tak 5-7 tisic, max 10. Alebo sa mylim?
16:55:49
12.11.2008
Saky
-> Gemini: pokud ma stejnou kompresni vysku jako favo tak z nej neudelas 16ku.. na to potrebujes kompresni vysku o 3mm mensi jako fabka a pokud turbo tak jeste mensi..
-> Zaki: zalezi jak to myslis blok to ustoji.. ale nejde to prevrtat jako vlozky musis pouzit i jine vlozky. .a 80mm vrtani je uz dost extrem.. moc takovejch motoru nejedzdi aby to spolehlive fungovalo.. a neverim tomu ze to zvladne sprovoznit nekdo kdo stavi svuj prvni druhej patej motor..
15:25:10
12.11.2008
Zaki
-> Gemini: a zvladol by to seriovy favo blok? teda myslim cisto len vyvrtany na 80ky piesty a bez inych uprav
15:13:32
12.11.2008
Nwkt
-> havlik: 40 47 3
15:12:33
12.11.2008
havlik
-> Nwkt: hajzle:)
->Všicí: Laskavě si vypněte zvuk at neposloucháte moje blbý kecy
15:10:43
12.11.2008
Nwkt
-> Gemini: Havlíkovo jízda 3
Rapid 1,3 turbo Doksy
zvětšit Pisty Htp do 1,4 Mpi - obrázek od Nwkt vložen 12.11.2008 15:10:43
13:33:21
12.11.2008
havlik
-> Gemini: 3
13:32:10
12.11.2008
Gemini
hehe......fiat uno turbo ma piesty 80mm , s kompresnou vyskou ako favo, cap 20mm......nechce niekto stavat 1600ku ???
13:18:32
12.11.2008
havlik
-> Eidy: bílej rapid byl na hrocháči i na doksech na jaře foto mam doma
13:17:22
12.11.2008
Eidy
-> havlik: jakej Rapid???
13:08:43
12.11.2008
havlik
-> Eidy: já sem jel jen v tom bílym turbo rapidu od RTLa (dokonce i řídil) a to mě taky dostalo a to rozhodně pojede o dost mín než pistoovi
13:04:50
12.11.2008
Eidy
-> havlik: a to jsi v tom ještě nejel 1
12:25:00
12.11.2008
havlik
Eidy 12.11.08 12:22:31 napsal:
-> Majklsto: tak trochu hodně. Není cesty zpět 40
to je nás více3
12:22:31
12.11.2008
Eidy
-> Majklsto: tak trochu hodně. Není cesty zpět 40
12:13:23
12.11.2008
Majklsto
Eidy 12.11.08 10:25:10 napsal:
-> Saky: Právěže tuhle variantu jsme probírali nedávno s Davesem. Já v tom vyvložkování principielně nevidím problém ale třeba někdo ví, že při velký tloušťce se to třeba bude deformovat nebo co já vím. Teď ani nemám žádný vyhlídnutý písty. Zatím sbírám rozumy o motorech a rozvažuju co postavím. Určitě to bude přeplňovaný, ale možná to bude barák. Kdo ví 40

pistaa ta nakazil s preplnovanim?3
11:07:27
12.11.2008
Labros
Všichni nenávidí fabie HTP, milujou škodovky, ale písty z nich vyhazujou a cpou tam písty z fabie, motory chudáky ořezávaj, je tohle ještě láska ke škodovkám? ;)
10:56:45
12.11.2008
havlik
-> Eidy: to je fakt:) mi nenapadlo
10:55:35
12.11.2008
Eidy
-> havlik: jo a upravovat písty na větší díru, i kdyby to nakrásně šlo, je blbost. Na čepu lze ušetřit dost velkou hmotnost 4
10:44:37
12.11.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
A co bimetalicka vlozka? Kus z oceli a jen tenky vnitrni povrch bronz nebo co to je...
10:42:37
12.11.2008
havlik
-> Montér: mno jasný no ale aby to mělo nějakou aspon trošku vydrž. Je jasný že to nevydrží třeba 100tis
10:29:55
12.11.2008
Montér
-> havlik: No to se vymačká určitě, ale vzhledem k těm průběhům kilometrů co se nalítá s těma motorama si myslím že to nebude tak děsivý..
10:25:10
12.11.2008
Eidy
-> Saky: Právěže tuhle variantu jsme probírali nedávno s Davesem. Já v tom vyvložkování principielně nevidím problém ale třeba někdo ví, že při velký tloušťce se to třeba bude deformovat nebo co já vím. Teď ani nemám žádný vyhlídnutý písty. Zatím sbírám rozumy o motorech a rozvažuju co postavím. Určitě to bude přeplňovaný, ale možná to bude barák. Kdo ví 40
10:21:26
12.11.2008
havlik
-> Montér: tak asi by to šlo otázka je jestli by se to nevymačkalo za nějakou dobu
10:19:04
12.11.2008
Montér
-> Eidy: U motorek jsme to tak dělali..udělalo se bronz pouzdro a bylo to. Tak třeba by to šlo i tady.
10:17:50
12.11.2008
Saky
-> Eidy: musis byt prukopnik pak to zjistis a uvidis.. ono kdyz to udelas a najedes 1000KM tak to jeste neznamena ze to funguje..
10:16:36
12.11.2008
Saky
-> Eidy: takhle obecne to rict nejde.. ono otazka co by to udelalo kdybys mel treba 2mm silnou bronzovou vrstvu..
ale treba fabkovou ojnici v pohode predelas na 18ku cep prestruzis ocelovou ojnici a das vetsi pouzdro... 17mm mas fabii original a 20mm mas facko original.. a pokud 20ku prevlozkujes tak bys mohl mit 19.. asi by to slo i z te fabkove ale to jsem enzkousel stejne tak jako jsem nezkousel tech 19 nijak jinak.. ale 18 jak jsem psal funguje spolehlive
10:14:48
12.11.2008
havlik
-> Eidy: všechno jde ne?:) a co takhle upravit ty písty teda pokud by tam bylo dost materialu okolo
10:12:45
12.11.2008
Eidy
a co třeba písty z brzdových třmenů. Stačí jeden rapidí třmen a motor je napůl hotovej 3
Jinak by mě teda taky zajímalo, jaký jsou možnosti. Pokud třeba seženu vhodný písty, pouze budou mít slabší čep než původní, lze vyvložkovat oko v ojnici?
10:10:45
12.11.2008
Saky
-> petr s: no vzdyt ja vim.. proto to pisu.. ale pist je to uplne na nic-)
10:08:48
12.11.2008
petr s
-> Saky: Ale z orlíka tam pasují je to stejné jako tatra 603
10:05:52
12.11.2008
havlik
-> Saky 12.11.08 10:02:48: 3 a co teprva písty z fichtla4
10:05:00
12.11.2008
havlik
-> gabo00000: no už se to tu řešilo i v jinym tematu ale mam za to že to sou asi 3mm nebo tak nějak jak píše saky tady maj o 2mm menší kompresní výšku než fabiovej seriovej a nevim jestli to u fáčka tim pádem nebude eště víc s tim žeby se to asi eště změnilo trošku tim jak bys upravil bud ojnici nebo upravil píst. Navic na tom pístu musíš slíznout takovej kroužek co tam je kvůli tomu vstřikovaní v HTP ale počítej s tim že zrovna HTP písty nejsou nejlevnější a když bys chtěl někde jetý tak to znamená koupit dva motory který se držej docela vysoko
Extreme Tyres