-> petřík: Jezdil jsem s tím pokud se dobře pamatuju asi dva měsíce, nějaký 2 tisíce km. Teklo to, tak jsem gufero v prsou posunul a nějakou chvíli dobrý, pak to začlo znova - ale než jsem to dořešil, přidřela se klika a motor je doteď pod kolnou..
Možná bych zkusil nějakej tekutej kov a pak soustruh - ale ne instant kov z drogérie, nějakej profi, třeba Weicon apod. - jenže tam jsou ceny v tisících, takže lepší by fakt byla řemenice bez toho labyrintu..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
montáž dvouřadé řemenice na prsa s guferem?
15:40:41
13.11.2008
13.11.2008

Jozka
21:59:13
11.11.2008
11.11.2008

petřík
takže potřebný gufero sem v tabulkách nenašel tudíš jezdil s tim někdo na guferu ? jak dlouho ?

21:03:46
11.11.2008
11.11.2008

petřík
-> m8rinek: věřim 

20:20:32
11.11.2008
11.11.2008

m8rinek
-> petřík: kdybych nebyl skrt tak ti snad tu remenici dam...
19:25:43
11.11.2008
11.11.2008

petřík
-> Tom.t: jasný supr dík
19:22:07
11.11.2008
11.11.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> petřík: 130 až felda setrvák stejnej až na ozubení vence, pritlačák taky stejnej, lamela je pro š105-130 jiná
19:12:13
11.11.2008
11.11.2008

petřík
-> m8rinek: nuže prasák :D
18:57:16
11.11.2008
11.11.2008

m8rinek
-> petřík: při vyvažování jí odvrtak z venku
sežeň 2řádku z er/LS, nebo ji nech stočit a dej jiný gufero
jinak to prej funguje i na prasáka :)
sežeň 2řádku z er/LS, nebo ji nech stočit a dej jiný gufero
jinak to prej funguje i na prasáka :)
18:41:17
11.11.2008
11.11.2008

petřík
-> Nwkt: ale jinak teda 130 až felicie je to stejný jo ? i přítklačák , a všechno tohle to nebo záměný vzájemně apoň.
18:33:30
11.11.2008
11.11.2008

Nwkt
-> petřík: 105, 120 má jinou rozteč děr než 130,5,6
18:32:37
11.11.2008
11.11.2008

petřík
a ještě přidám otázku která je sice trochu mimo ale klikového mechanizmu se také týká , je nějaký rozdíl mezi setrvačníkem z favorita nebo felicie a setrvačníkem ze škody105-130 když už měli 190mm spojku ? když teda pominu věnec kterej má jinej počet zubů
17:52:28
11.11.2008
11.11.2008

suri
-> petřík: samozrejme že to
17:51:11
11.11.2008
11.11.2008

petřík
-> suri: blbost to s tim svárem a následnym osoustruženim ? dobře byl to jen nápad a ještě ne muj :o) troufnete si někdo tipnou jakou muže mít to gufero životnost když to nechám tak jak to je?
17:47:51
11.11.2008
11.11.2008

suri
-> petřík: blbosť
17:45:56
11.11.2008
11.11.2008

petřík
-> sep: kamarád ataky napadlo ovařit to svárem tím vyplnit ten závit a následne stáhnout na požadovanej průměr, u toho by mě ale zajímalo s jakou přesností by to muselo být obrobené a nebo jesi se na to vykašlat a nechat to jak to je s tim že to neni takový že bych to měnil každej víkend...
17:31:57
11.11.2008
11.11.2008

sep
-> petřík: :sežeň si dvouřadou hladkou,jinak budeš ty gufera měnit častěji,kamarád labyrint na řemenici stahl na soustruhu,nalisoval trubku aby dorovnal prumer a jezdi......záleží kolik toho vybereš,něco tam určitě zůstane takže by měla jít vyvážit i samotná,ale v kompletu to jde taky.
17:31:22
11.11.2008
11.11.2008

aceboss
-> petřík: Já jsem bez jakého koliv problému dal dvouřadou řemenici na 136 motor a bez problému drží ani olej neteče nic.
Mám vlastně motor 742.136 v eRku proto ta předělaná řemenice.
Co se týče toho odlechčení a vyvažování nám zbyla stěna po odlechčení asi 1 mm a v poho drží a pro normání provoz bych vyvážení ani neřešil.
Mám vlastně motor 742.136 v eRku proto ta předělaná řemenice.
Co se týče toho odlechčení a vyvažování nám zbyla stěna po odlechčení asi 1 mm a v poho drží a pro normání provoz bych vyvážení ani neřešil.

17:23:43
11.11.2008
11.11.2008

petřík
a možná bych dotaz i trošku rozšířil abych zbytečně nezakládal nový téma. když tuhle dvouřadou řemenici odlehčím (zevnitř ji vyberu) jak se potom řeší vyvažování respektive potom už tam neni materiál na následný vyvažovací vrtání , napadla je jediná věc že se to potom musí vyvážit jako komplet s klikou a setrvákem a na řemenici se už nebude odvrtávat nic je to tak ?
17:20:48
11.11.2008
11.11.2008

petřík
Ahoj, chci se zeptat je možná dát na motor kde sou prsa s guferem (třeba motor 130,Favo,..) řemenici dvouřadou ze škody 100 kde gufeto nebylo a bylo to řešený "odplavovacim" závitem na řemenici ? chtěl bych vědět jestli to mužu normálně použít do tehlech novějších prsou a bude to funguvat a nebo jestli musim dát prsa taky ze stovky . zatim dík
