co by sa stalo,...keby....

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 10.11.2008 do 16.11.2008, založil/a Peto-89
řadit dle data
13:41:55
16.11.2008
Zaki
A je to od roku 92
22:06:59
15.11.2008
Zaki
-> spartra: myslim ze najprv boli vacsie a potom od nejakeho roku sa preslo na mensiu aby sa zvysili otacky altiku a zacal skor nabijat.
21:49:49
15.11.2008
spartra
-> Syny: měl jsme tu několik alternátorů z favorita krom bmm a jsou tam 2 typy řemenic, nejspíš podle roku výroby nebo nálady v aznp1
21:43:11
15.11.2008
Syny
-> spartra: jo ty posledni meli asi tu drazkovanou, ale ty co meli klinak jako 120 (myslim typ), tak ty meli remenici na altiku mensi oproti 120tce... Nebo ne?
21:24:26
15.11.2008
spartra
-> Syny: nu synku tím jsme chtěl říct, že tam byli 2 řemenice a 1 4 drážková bmm
21:02:59
15.11.2008
Syny
-> spartra: remenice by mela bejt mensi, sam ji mam doma, jen nevim jestli to tak meli vsecky facka...
20:18:12
15.11.2008
spartra
-> Syny: řemenice sou snad jiný je tam kratší klínák 120 1000 favo 975mylsím +-
19:23:10
15.11.2008
Syny
-> Zaki: altik ma jinej obal, tim padem je jinak uchycenej, takze je treba jinej drzak... Ten regulator uvnitr je az od favoritu... Jinac to je stejny - jeste se myslim lisi v remenici, ale to si nejsem jistej jestli vsechny nebo az od urcityho r.v. favoritu...
18:56:37
15.11.2008
Zaki
-> Syny: tak sa zase raz potvrdilo ze teoria a prax su dve odlisne veci;) a na fave je konstrukcia altiku rovnaka, len drziak je iny, ne?
18:45:14
15.11.2008
Syny
-> Zaki: Navic favo a shade maj jiny uchyceni altiku, takze ty alternatory bezezmen zamenny nejsou 4
18:42:11
15.11.2008
Syny
-> Zaki: Tak ja te muzu s klidem na dusi ric, ze zadna skodovka a zadnej rapid tenhle regulovanej alternator nemeli 4 Sam mam 89tku s 55A altikem a opravdu ma regulator na nosniku vedle civky... 4
18:41:40
15.11.2008
spartra
jinak jak tady zrazujou od cívky 120 já na tom jezdil 3 roky bez problémů, po nasazení fávo cívlky, jsme nepoznal rozdíl.
relátko na altík vyhoď není potřeba
18:28:06
15.11.2008
Zaki
V knizke tusim ze od macha je doslova napisane, ze od roku 1987 mali 55A altiky vstavany regler a tento alternator sa v podstate bez zmeny montoval do favoritov
16:51:35
15.11.2008
Syny
-> Zaki: A to si slysel kde? 3
16:06:55
15.11.2008
LiMaK - 742 forever
-> Zaki: ZADNA skoda rady 742....nemá vestaveny regler. Tento zpusob se zavedl az soucasne s favoritem. i posledni rapidy mely zapojenou krabicku zvlast na pravem nosniku motoru. asi tak.
16:01:38
15.11.2008
peti
-> Zaki: tiez neviem nic o tom ze by skodovka mala regler v altiku8
14:53:21
15.11.2008
ventYl
-> Zaki: to je pre mna novinka. 55A alternatorov som sice videl uz mraky, ziadny z nich nebol starsi 87, ale vstavany regulator nemal ani jeden. nemylis si to s diodovym mostikom aka usmernovacom?
14:46:50
15.11.2008
Zaki
-> ventYl: aj skodovkova 55ka ma vstavany regler od 1987
14:43:30
15.11.2008
ventYl
-> LiMaK: nie nemam, ale len som to narychlo precital s tym, ze 55altik, tak to bude skodovka, az teraz pozeram, ze tam je "altik a rozdelovac origo z favorita"
12:45:19
15.11.2008
LiMaK - 742 forever
-> ventYl: mno, ale ty z toho taky nemas dvakrat jasno....

55A alternator z fava - mno, opravdu se sice NEDA regulovat mechanickym relem, ale ani neni duvod, jelikoz tento altik uz ma regler V SOBE. jako ostatne vsecky facky, ze....takze pro pripojeni tohoto alternatoru do jakekoli skodovky: pripojis tlustej kable na maticku (+ak) a pak zapojis jen a pouze kontrolku dobijeni, zadne dalsi pitchovinky te nazajimaj a nezapojujes....takze jak pises neco o altiku a elektronicke krabicce....nesmysl. ve faku ta elektronicka krabicka je elektronicke zapalovani a opravdu nema nic spolecneho s altikem....

Favo altik tedy zapojis uplne skoro jednoduse do jakekoli 120tky a staci ti k tomu jen a pouze altik.

Favo zapalovani, at uz ho davas kam chces nebo nedavas kam chces, VZDY obsahuje....: kable na svici-favorozdelovac-favo civka-elektronicke zapalovani(krabicka) tohle vzdy musi byt bud cele komplet z faka, nebo cele komplet ze skodovky (skodovka samozrejme nema elektronickou krabicku-zapalovani)
11:46:26
15.11.2008
ventYl
no, mas z toho pekneho mackopsa.

55A alternator sa mechanickym reglerom regulovat neda. musis mat elektronicku krabicku.

a favo rozdelovac ti tiez nebude fungovat so starou indukckou.

takze pekne do mototechny a za 250 kupit elektronicky regulator PAL, alebo CDL.
13:59:23
11.11.2008
Peto-89
jaaj. diki moc chalani,ja to prozatim necham tak,dam tam akurat rozdelovač ze 120 a svičky lebo musim šup šup jezdit:D diki moc
13:29:16
11.11.2008
mgbiker
tiez sa pripajam k predchadzajucemu nazoru a doplnam ze ked bezkontaktovy rozdelovac tak k tomu samozrejme treba aj ETZ a inducku z fava, pojde to aj na skodovackej inducke ale iba tak do 4000 otacok...dalej to nepusti, budes mat obmedzovac 3
01:29:08
11.11.2008
LiMaK - 742 forever
AZ TED CUMIM, pises tam, ze inducka a rele origo a chces na to osadit fakan rozdelovac??? ZAPOMEN.

cele zapalovani dej ze stejneho auta...teda...hmmm....bud dej kompletni bezkontakt, nebo kompletni kontakt...od svicky,pres rozdelovac,civku....prost e komplet jednoho tipu!
civky jsou jine,dokonce i pro vstrikovani a karbove facko, ekotronik mel taky odlisnou civku.....
takhle to nerozchodis a oddelas.

altik az tak nevadi, to je jedno cim to zivis, hlavne jak dava proud, ze?! :-)
23:12:57
10.11.2008
Peto-89
sewas chalani zas su tady a zas mam nejake problemy :D mam fawo motor nachystany pred autem,pripraveny na montaž "ze všim všudy" ale auto je š100,relatko je origo,indučka je s odporem ze 120-citky a na motorkovi fawoušovi je hodeny 55altik a rozdelovač tež origo z favorita,moj problem je v tom že to nemam odskušane a neviem čo to s elektrikou poroby,či sa tam niečo poserie alebo to bude jazdit normalne nemate s tym skušenost?
Extreme Tyres