nastavení upraveného motoru

prohledat
91 příspěvků (zobrazeno 51 až 91) od 10.11.2008 do 22.11.2008, založil/a vlada
řadit dle data
23:09:01
11.11.2008
m8rinek
-> Zaki: tak tak
23:00:16
11.11.2008
Zaki
Trosku mimo temy: Z akeho auta pochadza povodne Weber Dara 26-26, je to ten z Fuega?
22:35:03
11.11.2008
vlada
Abych to upřesnil, tak auto bylo koupený už s timhle motorem, takže jsme ho nestavěli. Karbec co tam teď je, je údajně nějak poladěnej, ale je KO, protože nejde seřídit volnoběh, nebo teda jde, ale drží jenom chvilku a pak si dšlá co chce a auto jede až od nějakej 4,5 tis a stejně někdy poškubává. Máme sériovej LEKR z auta který jezdilo a pač nekradem, tak jsme logickou úvahou došly k závěru, že přetryskovanej LEKR bude asi nejlepší varianta. Jinak je mi jasný, že z toho nedostanem 150 koní.
22:33:47
11.11.2008
m8rinek
-> gabo00000: mě na 1200ccm funguje dobře Weber Dara s Dif 26-26 trysky nevim, svíčky mám jako cihly, přechody ok, kultivovanej chod a jede jak drak, stejně dobře karburátor fungoval na 8k s podobným výkonem jako mám teď
22:14:41
11.11.2008
Saky
-> gabo00000: pokud se seriovou vackou 6500 tak s nejakou zavodni aspon 12000-)
22:02:28
11.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: skusal si uz natriskovat dobre karburator z 2.5L 5valca sierry? tam su difuzory smerok k 30mm ja som mal problem natriskovat 24/26 webra z fiata a rozdiel tam oproti serii jednoznacne je ale najvecsi rozdiel je ze motor je silnejsi a krutak mam od3-3500 na seriovej vacke po 6-6500 kde to umiera seknutim sekery..keby som aj dal dobru vacku nvm nvm ake by to bolo s takym dvojkomorakom s dif okolo 30ky...webre kde mas na kazdy valec 3éku je tiez ina vec ale tam uz pdola mna ide aj o technologiu nasavania paliva aby aj ten mali podtlak s jedneh valca cez velky otvor vedel nasat dosz zmesy
19:44:33
11.11.2008
Saky
-> Olgoj Chorchoj: ano prevrati jsem to.. ale urcite bych jednoznacne neodsuzoval jine karburatory nez webry.. proste vykon se da nahnat i LEKREM a to celkem slusnej.. mimochodem kdyz da vstriky a 4klapku udela jeste lip nez s webrama..
19:26:43
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
...ale Saky, neargumentuj blbostma. Sam vis ze cos napsal je nesmysl... kdyz dam padesát wébrů, nebudu mít 50x vyšší výkon. Když dám adekvátní karbec budu mít kloudně využitej motor. To mě s lekrem na obsahu 1350 nečeká
19:20:34
11.11.2008
Saky
-> Olgoj Chorchoj: jedna vec je teorie a druha vec je praxe.. podle tvych vypoctu by pak tedy mely takove motory nekolikanasobne vyssi vykon-)
19:07:52
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
stavět motor s téčkama 77, ostrovačkou a spol, tak pak na něj ani náhodou neklapnu lekra: spočítejte si jen pro zajímavost kolik je průměr, resp. průřez sání u restriktoru "lekr" to jest 21+24 a čtyřech wébrů s difuzorama 32... Vezměme to přez aerodynamiku a řekněme si, co bude fungovat lepší (takhle mi to vysvětloval kolega co staví ty vysokoškolský formule,který sou omezený sánim D=26mm. Všemožně přeplňujou, chladěj nasávanej vzduch, jen aby tim průměrem 26 protáhli co nejvíc vzduchu... Odpor vzduchu nelze ignorovat, kor když roste se čtvercem rychlosti, tedy relativně i objemu(???))
Komu vadí cena wébrů, může použít jakýhokoliv starýho karbce ze zahraničních pixel: fuego, fiat 132, stará granada nebo sierra a bude to o moc lepší... Obsah 988-1289 krmenej Darou 32-32/dif 26-26 chodil daleko kultivovanějš než kterejkoliv jikov... A komu se líbí origo sání, může použít starý oplácký pierburgy s lepšíma klapkama a difuzorama...
17:56:47
11.11.2008
Saky
-> Olgoj Chorchoj: tady jasne znelo co tam ma a co tam chce pouzit.. tys napsal ze to neukrmi ze je ten lekr stavenej na 800ccm nebo na sekacku.. ja jsem oponoval ze i na Lekru se da pri spravne konfiguraci nahnat cca 140koni a myslim si ze tazateli by takovy vykon urcite stacil.. to ze nekdo da seriovej LEKR a pak dvojity webry a nameri rozdil tomu verim ale neverim tomu ze kdyz vezmes spickovy 150konovy motor staveny na LEKRu ze ho zmenou karburatoru posilis o dalsich 20koni..
16:06:16
11.11.2008
vlada
Jenže kloudný použitelný Webery se sáním stojí holt pořát víc, než inteligentně poladěnej Lekr. A ten předstih by měl bejt asi spíš menší než origo, ne? Když to má větší kompresi a jezdí se na 100 oktan.
14:39:25
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
www.auta5p.eu/muzea/.../m b_08.htm nevzpomínám si, bylo to tohle auto??? 130 kobyl na wébrech a 105 na pierburgu/lekru...?
14:15:53
11.11.2008
Gemini
-> Trax: vykon neni problem, je o otackach a to je o vacke,,,, ale aby to malo lepsiu charakteristiku, treba 4 klapky..
14:02:28
11.11.2008
Trax
-> Olgoj Chorchoj: Nechci se tady do toho michat, ale freestyle pickup maji 1500 objem a 150Hp na Lekru, takze asi tak...
13:38:51
11.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
ianc mozno blba otazka ale stiha kontaktny rozdelovac 7000ot motora?
13:32:06
11.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: by som nepovedal ze ten 130HP motzor bude mas s webrom 150HP8 ale to berte ako prispevok laika6
13:12:07
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
co to zase meleš ty vole? tak znovu a po lopatičce:) Motor, kterej se za dlouhý peníze postaví tak, aby měl na lekru 130 koní, bude mít na wébrech o 20 víc a proto nechápu, proč dávat na super motor cestovní karbec, byť sebevíc upravenej. BTW ty sám jezdíš Wébra, a né jikov, jak sem koukal... Asi víš proč
12:30:40
11.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: ja jen chtel rict ze Sedr nebude v nicem lepsi ne lekr a ten vykonnovy rozdil tam bude uplne stejny ne li vetsi...zadny dvoukomorak nebude krmit tak jako webry...... potom ten graf asi keca, tak to se teda klanim a omlouvam se pokud dokazes postavit motor s dvoukomorakem co bude mit 130koni
12:11:09
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
"nevis co pises, ukaz mi Sedr co bude davat vetsi vykon nez dva webry....." ty seš si jistej že víš co píšeš, nebo je snad problém ve čtení??? Z mé strany padlo o weberech tolik, že dávaj o dvacet koní víc než lekr a to na obsahu 1300... Tento výkonovej rozdíl bude samozřejmě větší s rostoucim objemem, protože když lekr kloudně neukrmí třinácku, už vůbec nemůže ukrmit čtrnáctku potažmo patnáctku... Fuguje to, ale ne tak jak by mohlo
11:00:00
11.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
skoda-virt.cz/cz/.../7720 6 dokonce 130koni
10:55:57
11.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
jinak nejake grafy z brzdy na upravenem Lekru tu nekdo ma u auta.......je tam myslim kolem 120koni 1400obsah
10:49:42
11.11.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Olgoj Chorchoj: nevis co pises, ukaz mi Sedr co bude davat vetsi vykon nez dva webry......to ze to melo 20koni rozdil je logicke, a Saky urcite nemysli obsah 1300 ale bude to nejspis 1400-1500ccm....jinak tu knizku tu nekde mam taky, ta jeste pamatuje Stalina a fronty na banany.....jinak ta uprava tech difuzoru je stejna jako se delala na Sedru a Lekru tam kde nebyla homologovana velikost difuzoru..nic zazracneho
09:30:54
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
respektive na a´la sériovej motor je to asi použitelný, ale na závoďák je to vyloženě škoda
09:17:58
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
snad ani ne perpetum mobile jako pěkná kravina. Tovární fazole měla výkonovej rozdíl LEKR-weber asi 20 koní. Věřim že obojí správně natryskovali... Sám si vzpomínám, jak motor 988 s jednokomorákem nechtěl jít přez 6000 a jak sem to řešil.
Chytrá knížka (autora dodám, teď si nemůžu vzpomenout - je to o opravách litrů a kil se zvláštní pasáží zabývající se úpravama) praví, že když už nutně jednokomoru, pak převrtat difuzor... A propos, nadlábneš to i na karb ze sekačky, jen bych sekačkokarbec vyhodil (event.dal Sakymu) na sekačku volil toho lekra a na motor něco většího:)
07:19:55
11.11.2008
Saky
-> Olgoj Chorchoj: lekr na obsah 800-) a brzdeny motory s cca dvojnasobnym obsahem a s 140konama krmeny lekrem jsou potom tedy perpetum mobile?
00:31:44
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
přesně... dej základní nastavení viz níže a až tě ten motor přestane bavit, dej se do laborování... BTW mám na tebe dotaz: ty písty 77, máš v sériovejch vložkách??? Teda převrtanejch 36
00:12:27
11.11.2008
Karel.
-> vlada: Co to je za vačku? Jaký má zdvihy? k vačce si nedostal nastavení ventylů??Jakej předstih? Jako nenapsal jsi nic co by dávalo najevo pořádně tvou kofiguraci, aby ti ostatní poradili..............nav íc co motor to kus, být tebou tak jezdím a kompletně si s tím vyhrávám, taky jsem teď ladil dlouho než jsem přišel na správnou konfiguraci, ale ptát se jak to má být nastavený je blbost, prostě testuj
00:06:32
11.11.2008
vlada
No právě laborovat znamená cpát do toho hafo peněz a výsledek nejistej. Sem si právě myslel, že kdyby měl někdo něco podobnýho, že by poradil.
00:03:16
11.11.2008
Olgoj Chorchoj
skoro i radši bezkontakt, jakkoli s úpravou předstihu: kontakt od nějakejch 6000 pálí fakt každej pes jiná ves...
23:54:08
10.11.2008
KITer
Zaki: kontakt ma udajne lepsi regulaci.. Ale v podstate je asi celkem jedno jakej rozdelovac tam je..
23:51:18
10.11.2008
Olgoj Chorchoj
...v každym případě to lekr neukrmí: chce to minimálně pierburg z nějakýho starýho opla (??) (samozřejmě spíš dvojitýho wébra:)... lekří klapky 28-30 sou tak na obsah 800... jako default bych dal předstih 6, ventilový vůle 0,30 za studena... a pak půl roku laborovat:D
22:55:40
10.11.2008
ZiPik
-> vlada: to ti takhle nikdo nemuze rict, nejlepsi je ho vzit na motorovou brzdu a tam si s nim hrat!!! A pokud vim, tak u favoritackyho karburatoru vzdusniky vymenit nejdou, jsou tam nalisovny!
22:44:59
10.11.2008
Gemini
-> favo110lrs: zohnat trysky a vzdusniky na LEKRa je dost problem....alebo mas inu skusenost ?
22:15:36
10.11.2008
favo110lrs
-> Evž@: nemáš pravdu stim karburátorem
21:37:45
10.11.2008
Zaki
-> Evž@: To neni pravda kamo. Jediny problem je v tom natryskovani lekra, proste SEDR sa len lahsie upravuje
-> vlada: Preco tam nemas bezkontakt? Najlepsie z 50kw facka
21:15:02
10.11.2008
Evž@
-> vlada: aha...tak to jo potom...však uvidite jak to bude fungovat
21:03:09
10.11.2008
vlada
Ten motor je ve Fazoli, takže předělávat to na SEDR by bylo moc práce. Chcem tam nechat ten lekr.
20:42:48
10.11.2008
Evž@
-> vlada: jen taková malá poznámečka....na upravený motor a lepší výkon je údajně lepší použít SEDR ze 130 nebo 136....tak nevim co je na tom pravdy
20:30:34
10.11.2008
vlada
Jo a zapalování je kontaktní z Š 120.
20:29:10
10.11.2008
vlada
Zdarec borci. Potřeboval bych poradit se seřízením upravenýho motoru z Favorita - jakej předstih, ventilový vůle, a hlavně osazení karburátoru tryskama a vzdušníkama. Motor Favo 136, karburátor JIKOV lekr, vrtání 77, T-písty, klika série, vačka 280, kompresní poměr okolo 10,5:1, molitanovej vzduch. filtr, výf. svody serie, absorbční tlumič výfuku. Předem dík za fundovaný rady
Extreme Tyres