motor 110l proti 105

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 09.11.2008 do 10.11.2008, založil/a Discovera
řadit dle data
17:12:23
10.11.2008
suri
-> m8rinek: jj všimol som si aj na svoju osobu
16:53:22
10.11.2008
m8rinek
-> Crestik: Díky, ale opět nevím o čem mluvíš, tvé reakce jsou spíše OT, máš se mnou nějaký problém? Stejně tak jako reakce u karburátorů v inzerci, pokud ne, tak nereaguj, když už nechceš napsat něco co má hlavu a patu, případně alespoň náznak nějakého smyslu. Díky
16:28:45
10.11.2008
Crestik
m8rinek 09.11.08 23:46:04 napsal: a na co tvrdzený vodítka? já dával litinový a to jen kvuli 7mm dříkům a gufírkům a ty jsou podobně tvrdý jako hlava, teď budu dávat z CuSn8 a ty podle mě jsou spíš měkčený :)jinak to co popisuješ beru jako takovej standart aby šlo auto běžně používata nemyslet pořád na aditiva a bla bla bla ze dvou plastelín železo udělat nejde
16:22:25
10.11.2008
suri
hlavne že 110 piesty boli teda možno este su na predaj na pronde za 11kc kus
15:47:43
10.11.2008
MOLSO
-> ozzman1000: tak valce by asi mohol kludne použit zo 120 ale piesty musi použit 110kové
09:30:23
10.11.2008
ozzman1000
Discovera 09.11.08 23:13:10 napsal:
problém je ten, že potřebuji udělat GO 110ky a kuloví vím jak na to když se nedá sehnat sada na 110ku (to celkem chápu) takže mi jde o to jestli podle vás mám pořešit sadu na 120...kliku ze své 105ky se vyhodil...ta byla úplně v pohodě...
kamoš chce z ní udělat zase původní originál...ale jak se stím poprat nejsem si jistej

ak chces zostat pri povodnom 110 motore tak v Nitre je firma ktora robi GO starych vloziek valcov. Robia to myslim tak ze odfrezuju vnutro valca, potom odleju vnutro na stary valec a znova vyfrezuju podla valca ktory chces pouzit. Skus si precitat toto www.lievaj.sk/vybrusy.htm
23:46:04
09.11.2008
m8rinek
a na co tvrdzený vodítka? já dával litinový a to jen kvuli 7mm dříkům a gufírkům a ty jsou podobně tvrdý jako hlava, teď budu dávat z CuSn8 a ty podle mě jsou spíš měkčený :)

jinak to co popisuješ beru jako takovej standart aby šlo auto běžně používata nemyslet pořád na aditiva a bla bla bla 4
23:43:47
09.11.2008
m8rinek
no proto se používá na úpravy hlava 105, ale 100 jsem ještě neslyšel...vešli se tam velký zdvihátka? nebo to máš bez těch krajních kozlíků? Pak jsou krajní výfukový ventili rozklepaný do tulipanu a nejdou protahnout voditkem....
23:41:31
09.11.2008
Discovera
-> m8rinek: asi to tak udělám...co se týče úprav...na hlavy mám jasno M-POS Lužice u Šterneberku...předělávali mi 100hlavu na 130cu i s antidetonační šterbinou, tvrzené sedla, tvrzené vodítka, tlaková zkouška, srovnání hlavy....důvod má více masa než 105-130....a výsledk...MAXIMALNE spokojen
23:38:00
09.11.2008
m8rinek
-> Discovera: hlav 110 a 120LS je všude dost, případně se dá upravit hlava 110/120 tím že se vytvoří bombírování, měli by to umět fachmani co se zabávají úpravami hlav, při snížení hlavy pro bombírované písty se totiž, měla znovu vytvořit antidetonační štěrbina...

ne jako je zde na virtu nabádáno vem LS spodek a L hlavu líp to pojede, zvýšíš kompresi...pak se občas zjeví na pístu zajímavej zádlab (takovej píst už jsem viděl)
23:31:08
09.11.2008
Discovera
-> m8rinek: oprava chtěl sem napsat 120LS
23:30:36
09.11.2008
Discovera
-> m8rinek: njn jenže zase problém...120L hlavu sem nedávno prodal od kamaráda....to je v prdeli byla nová!
23:24:28
09.11.2008
m8rinek
ještě bych tak dodal že tohle je asi ta nej cesta co si můžeš zvolit
23:22:19
09.11.2008
m8rinek
-> Discovera: sada pistu na 110LS (bombirovany pisty jinak stejny) 2vybrus se dala bezne koupit....musis pak pouzit erkovou hlavu nebo hlavu 120LS a to je teprva motor www.skoda110r.cz/shop.php ?iid=21
23:13:10
09.11.2008
Discovera
problém je ten, že potřebuji udělat GO 110ky a kuloví vím jak na to když se nedá sehnat sada na 110ku (to celkem chápu) takže mi jde o to jestli podle vás mám pořešit sadu na 120...kliku ze své 105ky se vyhodil...ta byla úplně v pohodě...
kamoš chce z ní udělat zase původní originál...ale jak se stím poprat nejsem si jistej
23:04:45
09.11.2008
Bobesh
To bych nechal (pokud se jedná o 110 auto) z piety radši starej dobrej podčtvercák,sehnat erko vačku a z auta bude dělo,každopádně určitě větší jak ze stopětky,ať ji budeš ladit sebelíp5
22:58:15
09.11.2008
MOLSO
-> Discovera: hej hej ... ako hovorí petr S 6 musis pouzit aj kluku zo 105/120 (zdvih 72) --- vlastne mozes zo 110 urobit 105ku (neviem či vonkajší obvod spodku vložky je pri 105 a 110 rozdielny ) 47 potrebujes GO sadu a kluku zo 120 (ak by trebalo tak o pár dní rozoberám vrakoidný 120 motor a kluku ti mozem odložit 2 )
22:53:17
09.11.2008
petr s
-> Discovera: Ne sada na 110 ale tu už asi neseženeš tak udělat celou 120 motor dát i kliku ze 120
22:50:59
09.11.2008
Discovera
-> MOLSO: takže sada na 120ku?
22:32:08
09.11.2008
MOLSO
-> Discovera: 110 ma vrtanie 72mm a zdvih 68 mm 105ka má vrtanie 68mm a zase zdvih 72mm takže GO sadu nepoužiješ lebo mas inu kompresnu vysku piesta (kvoli odlišnej kluke s inym zdvihom)
22:27:36
09.11.2008
Discovera
Lidi prosím o radu 110ku motor jak sou stejné od 105ky?...Nikdy sem 110ku neřešil teď potřebuji poradit k vůli GO motoru od kamaráda....objem...? je stejný jako 105....k vůli nové sadě na GO....Díky všem
Extreme Tyres