skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mízí voda a olej!
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 06.11.2008 do 04.12.2008, založil/a Martin/125/
15:26:58
04.12.2008
04.12.2008

kalmik_06
jo a zapoměl sem dodat že i po výměně kroužků sem dával nový těsnění protože starý bylo fouklí.řikal sem si že to bude v poho ale po cca 500km to bylo vše zpět.Jak sem ho rozdělával pak do šrotu tak těsnění bylo fouklí znova.
15:24:17
04.12.2008
04.12.2008

kalmik_06
ahoj podle toho co píšeš sem měl to samý,žeral mě olej vodu a když sem jel daleko(100-150km) tak sem třebas začal vařit.Měnil sem pístní kroužky to nepomohlo,tak sem ho dal pryč radši ten motor.Když jsem ho rozdělal do šrotu tak sem zjistil že mám naprosto volný vložky a dostavala se mě voda do oleje a nevim ale asi i do válce.proto mě to taky hodně kouřilo.Nechci tě strašit ale začni se poohlížet po jiným motoru,protože todle je na komplet generálku:(
21:39:51
30.11.2008
30.11.2008

spartra
zdravíčko měli jsme problém s teplotou, šli nám bubliny do expanzky, olej do vody, v sacím potrubí je takovej černej marast,
tak sem to dneska rozdělal
než jsem to rozdělal, natalkoval jsem chaldící soustavu, tams e zjistil a netěsnost některých hadic, žádný viditelný průsak pod vložkami.
těsnění též ok, hlava byla dělána cca 10t.km zpět, přesahy baj voko dle obtisku těsnění ok
kde je chyba?
tak sem to dneska rozdělal
než jsem to rozdělal, natalkoval jsem chaldící soustavu, tams e zjistil a netěsnost některých hadic, žádný viditelný průsak pod vložkami.
těsnění též ok, hlava byla dělána cca 10t.km zpět, přesahy baj voko dle obtisku těsnění ok
kde je chyba?
14:28:47
09.11.2008
09.11.2008

Zaki
-> ZbyŠek: Pocuvaj, zaparkuj na suchom asfaltovom fleku a nastartuj na 20 minut, potom daj auto nabok a pozri ci je niekde mokry flak.
13:19:10
09.11.2008
09.11.2008

ZbyŠek
-> suri: dikas
09:59:08
09.11.2008
09.11.2008

suri
-> ZbyŠek: to nevim na vrakaci viac ako 20 urcite nie novu som kupoval za 250
09:55:35
09.11.2008
09.11.2008

ZbyŠek
-> suri: pokavad by mel olej pribivat-tak to mam v pohode pac me olej vubec nepribiva, asi to bude tou nadobkou (a kolik ta plastova nadobka tak stoji ?)
20:38:45
08.11.2008
08.11.2008

suri
-> ZbyŠek: to ti já nereknu jestli máš deravov nádobku to se chce zvednout...a ak je voda do oleja tak ho bude pribúdať nie?
20:27:00
08.11.2008
08.11.2008

ZbyŠek
-> suri: to presne si nejsem jist ale myslim si ze do oleje se neztraci, kdyby se ztracel do oleje tak by ten olej byl ridci,ne ? A nemuze byt take pricinou malinko derava nadobka kde se to doliva pac si myslim ze tam voda je ale protom nadobka je prazdna a kdybi tam voda nebyla tak by se zase hral motor,ne ?
13:40:17
08.11.2008
08.11.2008

Bobesh
11:52:29
08.11.2008
08.11.2008

suri
-> ZbyŠek: straci ale kde do oleja ci po dlazke?
11:31:55
08.11.2008
08.11.2008

ZbyŠek
cauves, me se zase ztraci jen voda a tak tedy jak sem se tady trochu docetl takze bych mel tedy sundat kebuli a vymenit tesneni pod hlavou ? dikas za vasi odpoved
11:27:13
08.11.2008
08.11.2008

Stanyczek
nekritizuju
17:47:03
07.11.2008
07.11.2008

Martin/125/
-> Stanyczek: žadný rozdíl mezi 120kovým a 125kovým motorem není :-) tak nevim proč ho tak kritizuješ... :-)
16:06:37
07.11.2008
07.11.2008

Turda
-> Zaki:


14:08:33
07.11.2008
07.11.2008

Zaki
-> Stanyczek: alebo najlepsie je vyhodit to cele a kupit si na leasing fabiu junior... to si mu teda poradil.
10:23:29
07.11.2008
07.11.2008

Stanyczek
tenhle motor sem mel taky a hodil jsem ho do pr...nemelo to cenu se snim rejpat.praskla hlava tesneni taky v riti a navic utopeny vlozky.nejlepsi řešeni podle me vymenit motor


21:50:42
06.11.2008
06.11.2008

suri
-> -> Martin/125/: ja by som sundal vanu a ntlakoval chladiaci system a ked nikde popri vlozkach neunika tak potom presahy a hlava
21:44:42
06.11.2008
06.11.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Martin/125/: presne tak, sundej hlavu

21:04:38
06.11.2008
06.11.2008

Zaki
-> Martin/125/: sundat hlavu trva pol hodky
21:00:10
06.11.2008
06.11.2008

HarvyM
udelej tesneni a uvidis
18:42:49
06.11.2008
06.11.2008

Martin/125/
origo š125lje to motor
18:15:26
06.11.2008
06.11.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Martin/125/: no samo se to neudela, a hlavu budeš muset sundat tak jako tak, minimálne tesneni bude v hajzlu .. nepíšeš co je to za motor ..
18:04:04
06.11.2008
06.11.2008

Martin/125/
Méje škudka začala poslední dobou papat čimdal víc oleje a vody,hlavně ta voda mě štve...potřeboval bych tam dát už fridex,ale když já tam dlývám prostě každejch 100km aspon minimalně 2 litry vody a olej taky dost rychle mizí...čim to muže být? Za studena docela dost ten motor kouří,dřív to nedělal,nemohlo by bý prasklý těsnění pod hlavou a voda se tak dostavat někudy do oleje a zaroven ze by se ten olej s vodou nějakym zpusobem odpařoval? Začlo to dělat přibližně ve stejnou chvílí,ten olej mizet i voda...ale kdyby to bylo tim těsněnim,tak by se to asi víc hřálo,a to se neděje,teplota je pořád na 80stupnch...tak nevim no...aby sem zbytečně nesundaval hlavu a neměnil těsnění,jestli je v pořádku...voda mizí jen za jízdy a olej taky...a koukal jsem na hadice,a nikde se mi žádná netěsnost nezdála...
