-> King: Ahoj, diky za info. Jinak mam zatim jenom takovej blaznivej napad - buh vi jestli na neho vubec dojde, ze bych prave pomoci toho krokace reguloval privod plynu podle polohy skrtici klapky - pak bych mohl pro bezny jezdeni do 1/2 plynu nastavit mirne ochuzenou smes (na spotrebu) a pri plnym plynu naopak nehlede na spotrebu obohatit + zavirat privod LPG pri brzdeni motorem.
To o tom reduktoru jsem ani netusil - to ale pak vypada, ze v te felde apod. ten krokac koriguje mnozstvi plynu pri bezne jizde a pri brzdeni to zavre ventil v reduktoru.¨
No chtelo by to nejaky technicky specifikace, ale ty se me, bohutel, nepodarilo nikde najit. :(
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krokový motorek Lpg
21:10:04
04.11.2008
04.11.2008

jack51
22:39:34
30.10.2008
30.10.2008

King
Mno, něco by mohlo bejt v archivu konference LPG na pandora.cz. A na co to vlastně potřebuješ? Nejsem si jistej, jestli je to klasickej krokovej motorek, spíš jenom servo, který dodatečně škrtí hadici k mixu podle napětí z ŘJ LPG. Jestli dokáže zaškrtit úplně si nejsem jistej, akorát vím, že pokud odpojím napětí při volnoběhu na feldě, motor poměrně rychle zdechne. Každopádně na nějaký experimenty s přerušováním přívodu plynu při brždění motorem, má třeba BRC reduktor (AT90E se servem) na sobě ventil, kterej blokuje výstup z reduktoru při absenci napětí.
16:01:32
30.10.2008
30.10.2008

jack51
Nikdo nic? :(
19:14:21
29.10.2008
29.10.2008

jack51
Nemate nekdo podrobnosti o funkci tohoto elementu? Zajima me hlavne rozsah regulace (jestli to dokaze uzavrit privod LPG - napr. pri brzdeni motorem), ridici napeti a princip rizeni, no a samozrejme vlastni princip funkce a typy. A kdyby me nekdo dokazal vysvetlit rozdil mezi krokovym motorkem a atuátorem, byl bych mu vdecny.
Diky za jakekoliv informace, na netu se me o tom moc najit nepodarilo :(
Diky za jakekoliv informace, na netu se me o tom moc najit nepodarilo :(
