skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Reakce plynu 1.6 Mpi
00:25:00
30.10.2008
30.10.2008

Syny
-> El_Burro: Nekde bych typoval ze te prisava vzduch... Zboku na tom plastovim sani je takovej otvor (ted presne nevim na co), ale nenasava te to tam nekudy vzduch? Zameril bych se na netesnosti...
00:15:07
30.10.2008
30.10.2008

El_Burro
Těsnění pod klapkou je v pohodě na to sem koukal,no a jak se ta klapka musí nastavit??No vrací se rychle já sem sní akorát tak dlouho štětcem čistil technickym béňem než zmizely ty usazeniny a bylo to krásně čistí a poznal sem to na zvuku auta(mám laďák) a taky že o něco lépe táhne...Akorát mě vadí že v tý trubici nad tou klapkou je trochu oleje nevím jeslti je to normální a to těsnení na ní se taky zsálo v pořádku...
20:04:34
29.10.2008
29.10.2008

pitrs-84@
tak tak po vycisteni se musi klapka nechat nastavit,jinak to bude trvat cca mesic a ono se to spravi samo,aspon u me 1.3 to tak bylo po 3 tydnech a tatovi po mesici,pokud je toto OK tak potom zkontrolovat zda neni praskle tesneni pod sanim ci klapou
19:48:09
29.10.2008
29.10.2008

Milan 136
-> El_Burro: udělal jsi základní nastavení klapky po vyčistění? samotný vyčistění je k ničemu
14:32:24
29.10.2008
29.10.2008

Labros
-> El_Burro: a klapka sama o sobě se vrací rychle? nevíš jestli čištění klapky bylo úspěšné...
14:26:17
29.10.2008
29.10.2008

Max
co těsnění pod sáním ? těsnění pod klapkou...
já to typuju na netěsnost v plastovym nátrubku nad klapkou...je tam gumový těsnění,ale samotný ho neseženeš. Naštěstí celej ten plast nestojí majlant...asi 3-4stovky myslim
já to typuju na netěsnost v plastovym nátrubku nad klapkou...je tam gumový těsnění,ale samotný ho neseženeš. Naštěstí celej ten plast nestojí majlant...asi 3-4stovky myslim
13:41:03
29.10.2008
29.10.2008

petr s
-> El_Burro: Fouká turbo

13:37:07
29.10.2008
29.10.2008

El_Burro
Ahoj mám takovej problém u mé Félo,když šlápnu prudce na plyn tak to jakoby něco ufoukne a pak až přidá,a když přidávám tak hrozně pomalu padaj otáčky zpět na volnoběh.Už jsem měnil palivový filtr,vyčistil klapku techn.benzínem,a už nevím co jinýho by to mohlo být...

