skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vysoký volnoběh...
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
vyřešeno
Zastavil:Tuneman2
22:27:25
05.11.2008
05.11.2008

Tuneman2
vyřešeno..nízká bohatost...prasklá hadička od podtlaku k rozdělovači..a od doby co je nová hlava už se mi ani nemíchají kapaliny a nastavení ventilů už se nerozhozuje :-)
06:23:15
29.10.2008
29.10.2008

Tuneman2
-> Bobesh: kouknu..ja to ale nedavno daval novy:-(
22:38:29
28.10.2008
28.10.2008

Bobesh
-> Tuneman2: Jednoduše,prasklina v hadici podtlaku posilovače,při větším podtlaku prasklina nedotěsní a motor si "cucne" čerstvýho luftu,podtlak klesne,zavře se prasklina,podtlak se začne hromadit až dosáhne limitu a zase si cucne a furt káčo kolem. Měl jsem to samý.
19:46:14
28.10.2008
28.10.2008

Tuneman2
-> Rider skoda: no a vysvětlilo by to i to kolísání?
14:12:04
28.10.2008
28.10.2008

Rider skoda
nehral jsi si treba se sroubkem bohatosti smesi?Je to sroubek pod stelovanim volnobeznych otacek,primo v tele karbu..1500 otacek na sytic je zbytecny staci tak 1000 az 1200 bych rekl.to mam tak ja kolem 1200otacek,ale zase mam malinko upraven motor.
12:04:18
28.10.2008
28.10.2008

Tuneman2
zkoušel jsem i vyměnit svíčky a nic..
09:04:12
28.10.2008
28.10.2008

Tuneman2
-> Bobesh: to myslis jak?-> Kuladmin: mam klasiku automat-> Rider skoda: praveže sytič mam 15OO otacek a kolisa..kdyz se vypne je kolisavejch 1100
23:50:30
27.10.2008
27.10.2008

Rider skoda
vypina ty sytic vubbec?na nem se tez steluji otacky kdyz je aktivni pri studenem motoru.
22:01:19
27.10.2008
27.10.2008

Kuladmin
No a co sytic jak ho mas resenej origo automat nebo predelanej?
22:00:48
27.10.2008
27.10.2008

Bobesh
Podtlak na posilovač?
21:46:31
27.10.2008
27.10.2008

Tuneman2
-> Milan 136: myslim ze ne-> Kuladmin: je to mozne...ale stejne to nevysvetluje proc je tak vysoky :-(
20:52:21
27.10.2008
27.10.2008

Kuladmin
A pokud sam kolisa sem a tam tak mas uz asi i vytahanej rozvodovej retez aspon todle me delalo u 120. Pak je vubec problem to poradne seridit.
20:41:16
27.10.2008
27.10.2008

Milan 136
-> Tuneman2: aha. a co ta guma pod ním? nepřisává to někde?
19:01:38
27.10.2008
27.10.2008

Tuneman2
-> Milan 136: myslíš?...divné je že to mam karbec od kamarada kterymu fungoval normálně:-(...
18:56:06
27.10.2008
27.10.2008

Tuneman2
-> Syny: to jo:-D...ono de o to ze kdyz treba vyradim a dojizdim ke krizovatce..spadne an 8oo ale hned vyleti na 1300 a pak se ustali na 1100 kde kolisa...a pokazdy stejne..takze na lanko bych to nevidel..

18:54:49
27.10.2008
27.10.2008

Syny
-> Tuneman2: Ja vim ze kamos s tim mel taky problem a nejak se mi posralo prave to lanko od pedalo a drzelo mu to volnobeh na 2500ot :D
18:53:51
27.10.2008
27.10.2008

Milan 136
-> Tuneman2: a co vzduchová přívěra funguje tak jak má?
18:51:40
27.10.2008
27.10.2008

Tuneman2
-> Syny: na favoritu se nic neutahuje..tam to drzí za takovy ocko..no proste taky jsem si myslel ze je to tim..stary lanko bylo roztrepeny..koupil sem novy i s bovdenem.a. dela to porad...
18:26:41
27.10.2008
27.10.2008

Syny
nemas blbe utazeny lanko plynu?
18:25:06
27.10.2008
27.10.2008

Tuneman2
Zdravim...už nevim co s tím...na favoritu (karbec) mam stale volnoběh 1100 otáček..i když vyšroubuju seřizovací šroubek nadoraz...navíc kolísá v rozmezí asi 200 až 300 otáček, ani nastavování rozdělovače nepomáhá...nevim...
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
vyřešeno
Zastavil:Tuneman2
