skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Olej M8ad
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 18.10.2008 do 20.10.2008, založil/a ozzman1000
15:53:38
20.10.2008
20.10.2008

Majklsto
je to celkom mozne,zaklad je ze ten bordel rozpustaju postupne a tak sa nic tym karbonom neupcha
15:51:17
20.10.2008
20.10.2008

MOLSO
-> Majklsto: a vraj ma veela prisad ktore ti postupne vyčistia motor od karbónu 

15:44:28
20.10.2008
20.10.2008

Majklsto
co som pocul tak najlepsi madit do obycajnej skodovky je M7ADS III
obsahuje udajnde najveci podiel aditiv
obsahuje udajnde najveci podiel aditiv
11:56:07
20.10.2008
20.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Evž@: No vidis, s tim jsem se este nesetkal
Hlavne aby to melo D... nelejt M6A 
Hlavne aby to melo D... nelejt M6A 
11:52:21
20.10.2008
20.10.2008

Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja mam v motoře M6 ADS II ........těch olejů je jak nasr......
10:25:47
20.10.2008
20.10.2008

MOLSO
-> MerHanz: no naozaj
na mojom motore som po otvoreni veka ventilov videl hrdzave vahadla a upchate všetky mazacie otvory
holt dobry motor
Som to drotom prečistil a potom som skocil do mototechny a povedal predavačovi Daj mi uplne najlacnejši a najsračkovejši olej pre zdochnuty motor ... a on mi dal M7ADS aj ked mal M6A v regali ... rozdiel ceny asi 20 Sk / 4litrovku ... a reku dobre 
Teraz si motorček hovie, maže a je relativne potichu
na mojom motore som po otvoreni veka ventilov videl hrdzave vahadla a upchate všetky mazacie otvory
holt dobry motor
Som to drotom prečistil a potom som skocil do mototechny a povedal predavačovi Daj mi uplne najlacnejši a najsračkovejši olej pre zdochnuty motor ... a on mi dal M7ADS aj ked mal M6A v regali ... rozdiel ceny asi 20 Sk / 4litrovku ... a reku dobre 
Teraz si motorček hovie, maže a je relativne potichu

10:08:22
20.10.2008
20.10.2008

MerHanz
-> MOLSO: teď tam mám nějakej total, z hlavy nevím, a ten stál skoto to samý co M8AD a pohodička
10:07:08
20.10.2008
20.10.2008

MerHanz
-> MOLSO: 

10:01:05
20.10.2008
20.10.2008

MOLSO
-> MerHanz: aha ....
aj mne stichol motor ked začalo konečne špliechat olej cez vahadla

aj mne stichol motor ked začalo konečne špliechat olej cez vahadla

07:58:55
20.10.2008
20.10.2008

MerHanz
-> MOLSO: nevým, nejak my přišlo, že ten motor po ohřátí šel tišeji, než na tu ADS3, Nějaký technický rozbory neznám, je to jen subjektivní dojem.
07:39:19
20.10.2008
20.10.2008

MOLSO
-> MerHanz: preco by mala by lepsia ?
06:47:36
20.10.2008
20.10.2008

MerHanz
M8AD sem lil do motoru dříve, pak sem nalil M7ADS 3 . A mužu říct, že ta 8ka je lepčí pro ten motor
15:11:40
18.10.2008
18.10.2008

Tomaso435
-> ozzman1000: hele já to leju do fáčka a nemužu si stěžovat...dokonce se mi to ani tak nehřeje

13:55:04
18.10.2008
18.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Crestik: Nene, pohoda 

12:47:48
18.10.2008
18.10.2008

Crestik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zjisti si, jestli není jen pro pomaloběžné motory...taky jsem od kámoše bral ze sudu olej, ale nějak se mi to nezdálo, tak kámoš začal zjišťovat, co to vlastně je, a bylo to pro "pomalu" točící motory, čili tak naklaďáky, páč od 2500 se tomu začíná trhat film, či co...
10:13:27
18.10.2008
18.10.2008

Tampajs
-> suri: Tož to je dobře mám ho celej kanistr po Avii

10:13:00
18.10.2008
18.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Ja davam M7ADS III
To se mi libi co o nem pise Paramo:
MOGUL M7ADS III 15W-40
Skupina:
Oleje - Motorové oleje
Popis:
Oleje pro vozový park skládající se zejména z těžkých vozidel s naftovými motory
Použití:
- pro naftové motory (atmosférické i přeplňované) nákladních i osobních automobilů, autobusů, lokomotiv a jiných mobilních strojů vyžadující použití olejů vysoké výkonnosti
To se mi libi co o nem pise Paramo:
MOGUL M7ADS III 15W-40
Skupina:
Oleje - Motorové oleje
Popis:
Oleje pro vozový park skládající se zejména z těžkých vozidel s naftovými motory
Použití:
- pro naftové motory (atmosférické i přeplňované) nákladních i osobních automobilů, autobusů, lokomotiv a jiných mobilních strojů vyžadující použití olejů vysoké výkonnosti
09:39:52
18.10.2008
18.10.2008

suri
-> ozzman1000: Použitie
MADIT M8AD je určený na celoročné mazanie zaťažených benzínových a naftových motorov automobilov. Olej má dobrú štartovaciu schopnosť za mrazu a veľkú rezervu viskozity pre letnú prevádzku. Je určený najmä pre staršie osobné automobily ŠKODA a LADA a nákladné automobily AVIA 15 a 20.
Všeobecná charakteristika
Automobilový motorový olej MADIT M8AD je ropný olej, obsahujúci viskozitné a výkonnostné prísady. Olej si počas celej doby používania zachováva svoju viskozitnú triedu (vlastnosť stay in grade).
Akostné ukazovatele
PN 25-827-97
Viskozitná trieda SAE 15W-50
Kinemat. viskozita pri 100o C, mm2/s rozpätie 17,0 - 21,9
Dynamická viskozita (CCS), Pa.s najviac 7 (pri -20o C)
Viskozitný index najmenej 150
Bod tuhnutia, o C najviac -30
Bod vzplanutia v otvorenom tégliku, o C najmenej 220
Číslo celkovej alkality (TBN), mg KOH/g najmenej 6,0
Odpariteľnosť Noack, % hmot najviac 13
a ked moze ist do avie tak v skode no problemo
MADIT M8AD je určený na celoročné mazanie zaťažených benzínových a naftových motorov automobilov. Olej má dobrú štartovaciu schopnosť za mrazu a veľkú rezervu viskozity pre letnú prevádzku. Je určený najmä pre staršie osobné automobily ŠKODA a LADA a nákladné automobily AVIA 15 a 20.
Všeobecná charakteristika
Automobilový motorový olej MADIT M8AD je ropný olej, obsahujúci viskozitné a výkonnostné prísady. Olej si počas celej doby používania zachováva svoju viskozitnú triedu (vlastnosť stay in grade).
Akostné ukazovatele
PN 25-827-97
Viskozitná trieda SAE 15W-50
Kinemat. viskozita pri 100o C, mm2/s rozpätie 17,0 - 21,9
Dynamická viskozita (CCS), Pa.s najviac 7 (pri -20o C)
Viskozitný index najmenej 150
Bod tuhnutia, o C najviac -30
Bod vzplanutia v otvorenom tégliku, o C najmenej 220
Číslo celkovej alkality (TBN), mg KOH/g najmenej 6,0
Odpariteľnosť Noack, % hmot najviac 13
a ked moze ist do avie tak v skode no problemo
08:52:41
18.10.2008
18.10.2008

ozzman1000
Zostala mi zásoba oleja M8AD ktorý som chcel pôvodne použiť do 1000MB. Neviem čo s ním a rozmýšľam či ho použiť do Š130. Tá momentálne jazdí na Madit Uniol. Čo si o tom myslíte? 

