.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Značení motorů
08:58:33
15.12.2008
15.12.2008

Jozka
-> petr s: Jo, jo, to byla standartní formulace, akorát že v případě záměny /5 ve 110L za /2 ze 120ky to není pravda
.
.09:55:04
13.11.2008
13.11.2008

petr s
-> Jozka: Tak se to dříve zapisovalo
09:47:25
13.11.2008
13.11.2008

Jozka
-> Tom.t: Jsem koukal na motor, co byl zapsaný jako "stejného typu a obsahu" do papírů 110L a má /2.. Takže.. prostě AZNP.
13:12:39
29.10.2008
29.10.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jozka: obyč 110-tka má /5*
/2 je škoda 120L
/2 je škoda 120L
12:57:52
29.10.2008
29.10.2008

Jozka
-> alfik: No tak to už je teda fakt bordel - teda pokud to někdo už nepřevložkoval, což byla oblíbená finta za bolševika. Obyčejná 110-ka by měla mít tuším /2.. Někde jsem to měl okopírovaný z dobovýho tisku, jen to najít..
23:44:54
23.10.2008
23.10.2008

alfik
NO ja som mal na bloku /8 a ked som isiel menit tesnenie tak som zistil ze to nieje 100vka ale 110.
10:19:17
20.10.2008
20.10.2008

Jozka
To je opravdu hrubě informativní, na tom 110R, v čase se to hóóódně měnilo. V éře stovek, například, měly motory prodávaný jako náhradní díl /8. Ale normální kilo mělo /1. A třeba já měl doma 1000 MB rok 1969 a to mělo z fabriky motor /7, MBX či MBG mívají /3... Takže musíš stejně do dobový literatury a hlavně si ten blok motoru prohlídnout..
22:06:31
17.10.2008
17.10.2008

Radar
-> petr s: Dík moc, je vidět, že máš přehled. Já to hledal na techwebu.
22:03:42
17.10.2008
17.10.2008

petr s
-> Radar: A trvalo to jenom 36 vteřin
22:02:39
17.10.2008
17.10.2008

petr s
22:02:03
17.10.2008
17.10.2008

petr s
-> Radar: Na 110r cz
22:00:46
17.10.2008
17.10.2008

Radar
Někde jsem na netu viděl, jak se pozná podle čísla motoru, zda jde o 100, 110, 110 R a pod. Nevíte někdo kde to je rozepsáno?
