
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 1,3 Mpi do 130
prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 15.10.2008 do 31.01.2009, založil/a CpEaRjHaY-průserář
13:13:30
31.01.2009
31.01.2009

osminohej
-> havlik: Že jo, já taky a několikrát

12:28:11
31.01.2009
31.01.2009

havlik
-> osminohej 30.01.09 20:57:15: to už sem někde viděl
12:26:22
31.01.2009
31.01.2009

osminohej
-> CpEaRjHaY: Předělej elektriku zapalování a dobíjení tak jak je ve Favoritu. Stačí ti pár drátků

05:59:11
31.01.2009
31.01.2009

CpEaRjHaY-průserář
-> petr s: -> darklord: aha,tak díky pánové
-> osminohej: tak tomuhle čerpadlu se chci vyvarovat,nemám s ním dobré skušenosti.
A dokáže ještě někdo poradit s tím altíkem??Co všechno potom můžu sundat z původního zapojení a co naopak přidat aby to fugovalo??Díky za rady..

-> osminohej: tak tomuhle čerpadlu se chci vyvarovat,nemám s ním dobré skušenosti.
A dokáže ještě někdo poradit s tím altíkem??Co všechno potom můžu sundat z původního zapojení a co naopak přidat aby to fugovalo??Díky za rady..
03:17:26
31.01.2009
31.01.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> CpEaRjHaY: jj to je jasne
prehliadol som to sorry...
prehliadol som to sorry...21:07:21
30.01.2009
30.01.2009

darklord
-> CpEaRjHaY: maju ine osove vzdialenosti, neviem teraz ci kratsie alebo dlhsie. proste v jednom pripade by sa ti pastorok nezasunul alebo by ocesal zuby
21:01:31
30.01.2009
30.01.2009

petr s
-> CpEaRjHaY 30.01.09 19:59:43: Jsou asi o 2mm jinak zuby
20:57:15
30.01.2009
30.01.2009

osminohej
-> CpEaRjHaY: Mám v autě na Mpi el. benzinové z nové 1203, přepad z Favorita. Funguje to bez chyby. Jo a s klikou nemám nic děláno.
19:59:43
30.01.2009
30.01.2009

CpEaRjHaY-průserář
-> darklord: A co tam kde čemu vadí??Neměl sem možnost to nikde prozkoumat tak budu rád za jekékoliv info

19:58:11
30.01.2009
30.01.2009

CpEaRjHaY-průserář
-> gabo000000: Jenomže MPi blok nemá nikde místo na mechanické čerpadlo.a ani vačka na to není uzpůsobená..
19:58:03
30.01.2009
30.01.2009

darklord
-> CpEaRjHaY: do 742 musis pouzit veniec aj pastorok zo 742. inak to proste nejde, jedine zeby si upravoval dieru v prevodovke.
19:54:57
30.01.2009
30.01.2009

gabo000000 - zrušená registrace
ja mam otigo cerpadlo na palivo a nikdy som s tym problem nemal aj ked mi to zere asi 2x tolko ako seria

19:50:44
30.01.2009
30.01.2009

CpEaRjHaY-průserář
-> Evž@: No jenomže pokud máš feldí věnec tak by tam měl jít i feldí pastorek nebo ne??
19:49:27
30.01.2009
30.01.2009

Evž@
-> CpEaRjHaY: u startérů z feldy se mění pastorky mam dojem....věnce se nechávají obyč
19:40:50
30.01.2009
30.01.2009

CpEaRjHaY-průserář
Tak ještě mám pár otázek.Chtěl bych tam i startér z Feldy.Musim měnit věnec na setrvačníku abych nemusel měnit rotor na startéru že bych prohodil jen přírubu??
A dál by mě zajmalo jak vyřešit zapojení 70A alternátoru.To má regulační relé už v sobě ne??ňáký schéme by nebylo špatný
A dál by mě zajmalo jak vyřešit zapojení 70A alternátoru.To má regulační relé už v sobě ne??ňáký schéme by nebylo špatný

18:40:59
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: No vidiš to mě vůbec nedošlo


18:39:54
15.10.2008
15.10.2008

havlik
-> CpEaRjHaY: z logiky věci:) když ten feldí startér na to nemá ani přípojku tak proč by měl mít nižší otáčky?:) Jinak mam to tak v autě a otáčky sou normální
18:37:06
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: No u origo když ten kabel odpojim tak ten startér má nižší otáčky při startování než když je zapojenej..
18:35:51
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
Tak díky všem.To by mělo být snad všechno

18:35:41
15.10.2008
15.10.2008

havlik
-> CpEaRjHaY: a co je s otáčkama?

18:32:52
15.10.2008
15.10.2008

petr s
-> CpEaRjHaY: Nic ty budou tak jak mají být
18:31:48
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> petr s: A co ty otáčky toho startéru??
18:30:29
15.10.2008
15.10.2008

petr s
-> CpEaRjHaY: Drát jde oddělat
18:28:10
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> Nwkt: To vim mám ho doma.Ale v autě je

18:27:34
15.10.2008
15.10.2008

Nwkt
-> CpEaRjHaY: Na reduktorovym neni ani konektor na něj
18:27:11
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> petr s: Takže ten druhej kabel od startéru tam mám necat jen tak??A nebude mít pak ten startér menší otáčky??
18:24:45
15.10.2008
15.10.2008

petr s
-> CpEaRjHaY: Dáš cívku z favoritu a tam se odpor nezapojuje
18:24:15
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> Nwkt: Tak ty základy vím.Jak startér tak motor.

18:23:07
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> petr s: Špatně sem se vyjádřil,opravu už napsaná..

18:22:36
15.10.2008
15.10.2008

Nwkt
-> CpEaRjHaY: Startér buď koupit přímo reduktorovej na š120 a nebo upravit z felicie, v článcích je návod. To mi tak přípomíná, že musíš dát věnec na setrváku ze š120
18:22:22
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
No jo ještě bych mohl napsat že to není přizpůsobené k odpojení při startování předřadnýho odporu..

18:21:47
15.10.2008
15.10.2008

petr s
-> CpEaRjHaY: Startér předěláš vyměníš věnec setrvačníku a rozdělovač tam jde
18:20:57
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> Karel.: No po polích s tim jezdit stejně nebudu
Jinak to chlezení je jeden ze dvou důvodů proč chci hliníkovou..

Jinak to chlezení je jeden ze dvou důvodů proč chci hliníkovou..
18:19:24
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
Jo a ještě k tomu bezkontaktu.Chtěl bych tam i 1kw startér s reduktorem.jenomže ani ten startér a ani zapalování tohoto druhu na to není přizpůsobené.Co s tím??
18:18:01
15.10.2008
15.10.2008

Karel.
-> darklord: víc toho nevydrží dle mě, ale to je jedno, hlavně se tam dává hliniková pro lepší chlazení oleje
18:14:33
15.10.2008
15.10.2008

Nwkt
-> CpEaRjHaY: Koukni co má třeba skoda-virt.cz/cz/.../37-t
uner-2-s105-136l
18:12:56
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> darklord: Tak to přesně nechci.feldu MPi mám doma a nesnášim tu jízdu s tim..
18:10:49
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
-> petr s: Zatim nijak ale bude normálně vystružená díra na to abnormál od SKF číslo teď z hlavy nevim..-> Nwkt: A jakou Facetku konkrétně?
Díky..
Díky..
18:09:52
15.10.2008
15.10.2008

darklord
nebolo by jednoduchsie zachovat MPi? miesto rozdelovaca vyriesis cidlo otacok a vyfuk... a myslim ze ten motor bude jazdit prijemnejsie ako s karburatorom, ale to je len moj nazor. ja keby som mal motor o ktorom pises tak by som radsej vyriesil MPi...
a co sa tyka tej vane, tak myslim ze by mala pasovat z 742.125/6, neviem ci su zamenne aj zo 120ky. Ale zase moj nazor je ten ze plechova vana toho vydrzi viacej ako hlinikova..
a co sa tyka tej vane, tak myslim ze by mala pasovat z 742.125/6, neviem ci su zamenne aj zo 120ky. Ale zase moj nazor je ten ze plechova vana toho vydrzi viacej ako hlinikova..

18:06:51
15.10.2008
15.10.2008

petr s
Jak máš upravenou kliku na 130 převodovku
18:06:30
15.10.2008
15.10.2008

Nwkt
1) ano na 19 děr
2) třeba facet
3) použil bych bezkontakt z fáčka
2) třeba facet
3) použil bych bezkontakt z fáčka
18:01:34
15.10.2008
15.10.2008

CpEaRjHaY-průserář
Měl bych pár otázek ohledně věcí okolo,Jinak bude lehce upraven(hlava,vačka)Takže za
1) Chtěl bych tam hliníkovou vanu.Můžu použít ze 120ky včetně sacího koše??
2) Jaký použít podávací čerpadlo aby to stačilo dodávat dost paliva do karburátoru i při vyšších otáčkách a nedělalo to problémy.
3) Jaký použít rozdělovač,bezkontakt nebo klasiku s kladívkem??
Toď zatim vše.Předem díky za rady
1) Chtěl bych tam hliníkovou vanu.Můžu použít ze 120ky včetně sacího koše??
2) Jaký použít podávací čerpadlo aby to stačilo dodávat dost paliva do karburátoru i při vyšších otáčkách a nedělalo to problémy.
3) Jaký použít rozdělovač,bezkontakt nebo klasiku s kladívkem??
Toď zatim vše.Předem díky za rady

