klepe

prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 13.10.2008 do 19.06.2010, založil/a woody121
řadit dle data
12:39:28
19.06.2010
Rooney - zrušená registrace
Tak záhada s chrastěním vyřešena!
Byla to opravdu vodní pumpa, čemuž sem nechtěl věřit, protože sem ji měl rozdělanou.
Ani nevíte jak se mi ulevilo, že to není motorem.
136 5
16:43:57
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
-> Syny: ja tam mam taky 15W, tak že bych tam tež dal 10W
16:25:33
15.06.2010
Syny
-> Rooney: S tou kontrolkou... Kdyz je rano chladneji a olej je pekne usazenej hustej ve vane, tak trva dyl nez se to natlakuje a protlaci vsude... Kdyz jedes z prace, tak uz je to precijen ridsi a teplota je asi taky jinde... Stejne mi to dela na seatu + d otoho rano jeste klepnou hydrostely... Ale to je tou 15W co tam mam... Musim to ted nekdy vymenit a dam tam normalne 10W i za cenu ze to bude vic zrat...
16:00:50
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
Tak to mi ho vyndej......21
při odjezdu z prace, nastartuju a nic, prostě motor je krásně tichej a mazalo to hned.
Jak sem jel ráno do práce, tak to chrastilo jak kráva a tu 1s nemazalo.
Tak teď jsem z toho JETEL! 9
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 16:01:16
15:39:53
15.06.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: však zrovnať a poistiť
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 15:39:58
15:12:34
15.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: No krivou prirubu je lepsi srovnat nezli to lepit, ne? 1
14:58:45
15.06.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na 4 motoroch zo 120 bolo , a aj na favorite som už videl ale častejšie je bez

ak tam tesnenie bolo a vyčnievajú kolesá treba ho tam vrátiť , bez tesnenia to skorej nemaže vôbec a nie sekundu to bude skorej filtrom

a druhá vec s ktorou nesúhlasím ak má niekto krivšiu prírubu a pod , je dobré dať úzku vrstvu tmelu ale nie lukoprénu a podobných blbín čo tam nevydržia ale nejaký kvalitnejší potom je mazanie pekne stabilné

ale aj tak tieto výmysly sú všetky blbosť , nové prsia a čerpadlo z košom a maže to super
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 15:00:08
14:15:18
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
-> Kapřík: ok 4
14:10:17
15.06.2010
Kapřík
-> Rooney: ono ti to může i s tím těsněním mazat úplně normálně a pravděpodobně i maže. Ale zkrátka když je tam nedáš, nic nepokazíš (ba naopak) 4 Není to z mojí hlavy, je to obecně rozšířená věc4
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 14:10:26
14:09:17
15.06.2010
Kapřík
-> darklord: pokud jsou prsa nová, soukolí nové, nic není vydřené, nejsou tam žádné vůle atd. těsnění proč ne (tedy z výroby). Ale u vyběhaných olejových čerpadel co máme my už vznikají určité vůle. No a když tam dáš papírové těsnění, ty vůle ještě o něco zvětšíš a klesá tedy mazací tlak. Tedy proto nedávat těsnění, aby to bylo co nejvíc "na těsno" a tlak byl tedy co nejvyšší..
14:09:16
15.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Ale ne... :-)
14:07:57
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
..už se bijou 3
14:05:39
15.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Co je lepsi nez Texaco? Ty tam lejes Kastról? Omg proc?:-D
14:04:34
15.06.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty ma uz neondej ;) olej je pravidelne meneny, lepsi ako si tam posledne nelial ty ;)
14:02:34
15.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Mas tak hustej zasranej olej ze ti to nedela bordel 3 Z vyroby to tam neni vzdy ovsem.
14:00:32
15.06.2010
darklord
-> Kapřík: -> Matthes, záškodník z TechWebu: od vyroby je tam papierove tesnenie, uz X krat som to mal demontovane a vzdy som to tam vratil. Popisovane problemy sa nedostavili, kde robim chybu?
13:55:19
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
Ok, dam na vaše rady. 4
Pak se uzvu, kdyby byl ještě problem 8
13:48:32
15.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Kapr ma pravdu! Zadne tesneni a moc kos neutahovat jinak se pokrouti. Dobre je ho zkontrolovat vzdy prem montazi a popripade srovnat.
13:37:28
15.06.2010
Kapřík
-> Rooney: pod olejové čerpadlo se žádné těsnění dávat nemá! Vyhoď je ven...dej to tam bez těsnění a čehokoliv jiného. Maximálně to mázni lehce vazelinou. Já to ale dávám na sucho. Těsnění ale určitě nee. V tom může být problém že ti to po startu chvilku nechce mazat (tu 1 sec). Nedávej tam ani Lukapren (ten růžovej tmel) a podobný sračky. Jak to přitáhneš, vymačká se to ven a je to zralý tak akorát ucpat olejový kanálky..

Co ti tam ale klepe netuším..pokud jsou nový rozvody, tak nevím..
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 13:40:43
12:36:47
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
tak mě napadlo, nemuže to dělat olejové čerpadlo?
Pod dekl sem dal jen tenke papírové těsnění, přetím tam bylo taky.
Jo a když nastartuju, tak ještě chvilku svítí kontrolka mazání, tak 1s a to mi nedělalo.
Olejový filtr mám stejný co tam byl předtím.
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 12:37:34
12:27:48
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
-> darklord: pumpu sem poslouchal a je ok....
12:24:44
15.06.2010
darklord
-> Rooney: zober si lekarsky stetoskop alebo nieco podobne a pocuvaj. rozvody to nutne byt nemusia, co tak vodna pumpa?
12:14:18
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jojo to vím, ale prostě to rachotí jen na "začátku" motoru, u rozvodů, když jdu sluchem dál, směrem k převodovce, tak tam je to v pohodě.
Když si poslechnu tatovu filcku, tak ta to nedělá.8
Odpoledne vemu foťák a natočím to, snad to nějak pomůže v identifikaci závady.8
12:02:50
15.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rooney: To by chtelo slyset. Je fakt ze ty hlinikace maj proste jinej zvuk, takovej rachtavej oproti 120
11:43:36
15.06.2010
Rooney - zrušená registrace
Vytáhnu tohle téma, protože mám tento problém 8
Motor 742.136, nahozena nová klika z felicie,najeto cca 30tis, i s ložiskama co k ní patřily, a nový rozvoďák.
Měnilo se proto, že původní ložiska na klice a i klika samotná byla chycená a motor klepal, rozvoďák byl vytahaný jak kšandy a volnoběh lítal.
No a o co že to jde? problém je v tom, že to hrozně rachotí jako by u rozvodů, ale ty nové seděly super a byly bez vůle, motor jinak jede uplně parádně, 100x lépe jak předtím a prostě tak lehce, ale sere mě to rachocení.
Mohl sem tam něco špatně složit nebo co? nechce se mi to zase rozdělávat 12
15:51:37
14.10.2008
woody121
mno skusim dat 95 natural abo super co to spravy?
08:35:47
14.10.2008
MerHanz
-> David29: prostě motor nesmí klepat a pak už si ho doladíš, podle toho jak to tahá, já u litovýho to mám jednoduchý proti kopci nesmí klepat (a to na 100oktan) a záklední sem pak namněříl cca 4 ( je to na LS )
08:22:34
14.10.2008
David29
-> MerHanz: To rád slyšim... já dávám okolo těch 7˚
05:33:54
14.10.2008
MerHanz
-> David29: v podstatě větší, ale to záleží na tom, o co si motor řekne
05:24:04
14.10.2008
David29
A když leju 98, tak předstih mám mít větší nebo menší?
23:22:44
13.10.2008
Bobesh
-> woody121: Bavíme se o standartní 130,která má min. požadavek 96 oktanů,což dříve byl v československu benzín SUPER. Dnes v ČR je běžně k dostání 91 SPECIAL (s přísadami) nebo bezolovnatý NATURAL 91,95 a lepší 98,někde i 99 či 100. Motory Š 1000-120 skousnou 91 (i když LS s výhradami) ale 130 minimálně 95 a stejně to není ono,já to míchám 95 a 98 s doplňěním aditivy (zatím jsem natolik línej,abych si nechal upravit hlavu na bezolovo,tak občas dostane panáka aditiv z flašky) nebo jí sporadicky (jednou,dvakrát ročně) dopřeju v síti OMV stoklokaní benál a to si chrochtá1
22:46:13
13.10.2008
woody121
pockaj mam donho liat 95 natural zeleny jak do fabie a klasickyh aut ne 95 modri?
22:26:39
13.10.2008
Bobesh
-> woody121: Nastav a vyzkoušej,jestli máš dobrej sluch,on ti motor sám řekne,jak mu to sedí líp4 ,začni na pěti a pak zkus třeba i ubrat a pak zkus řádně (!) ohřátý motor do tahu a poslouchej. Jo a doufám,že mu dáváš žrát aspoň 95-tiklokanovej benzín5,na 91 to bude furt jak pojízdná Loreta.
22:08:35
13.10.2008
woody121
zajtra prestavym predzapal3 takze mam dat 5°ideal ci viac menej?
21:40:30
13.10.2008
Bobesh
woody121 13.10.08 19:49:53 napsal:
ja som ani zotrvak nedaval dole iba lamelu a pritlacny ale menil som rozdelovac a na 130 som dal predzapal na 25 asi malo?
Tak to se jí muselo zdát o čertech,130 je asi největší mlsná huba co se kvality paliva dotejká,i 5 stupňů může bejt mnoho,natož 25,já dával 3
21:15:27
13.10.2008
MerHanz
-> woody121: nevim přesně, ale max 5
20:05:04
13.10.2008
woody121
prave ze nestriela ale cinka jak besny
a 105 na kolko?
20:01:59
13.10.2008
Karel.
-> woody121: 25?? málo?9 9 ty vole to ti musí střílet do výfuku jak prase, pokud nemáš vačku atd, tak tam dej tak 7 stupňů, to uslyšíš, jak se ten motor bude chovat
20:00:27
13.10.2008
woody121
5° +-2 co 9 sa mi nezda
19:53:04
13.10.2008
Nwkt
-> woody121: Má bejt 5°+-2
19:52:43
13.10.2008
Nwkt
-> woody121: Předstih 25° 9
19:49:53
13.10.2008
woody121
ja som ani zotrvak nedaval dole iba lamelu a pritlacny ale menil som rozdelovac a na 130 som dal predzapal na 25 asi malo?
18:21:38
13.10.2008
MerHanz
-> ken-lam: taky mně napad setrvák-> woody121: dal si tam ten plech co drží ložisko a matice proti povolení?Nebo jestli si ho dobře zaklepal
17:53:07
13.10.2008
ken-lam
mě to klepalo třeba když sem špatně dotáhl setrvák..
16:06:27
13.10.2008
woody121
nie ja som menil lamelu a mal som aj hlavu dole predtym to nerobyl
12:46:30
13.10.2008
Gemini
predzapal ?
11:45:50
13.10.2008
stika87 - Maschinenführer
a straci vykon ?( prestava tahnout) pokud ano tak je vyklepana klikovka a zahod ho :)
10:28:30
13.10.2008
woody121
motor pri večšich otačkach podivne klepe prestane klepe prestane co to asi je ? nema stym niekto skusenost
Extreme Tyres