skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jaky zvolit karbec?
prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 30.09.2008 do 03.10.2008, založil/a Rider skoda
12:49:22
03.10.2008
03.10.2008

Discovera
-> Rider skoda: to ani nemusíš bohatost smeši jde seštelovat na lekru líp než na sedru okamžitě reaguje opět jedním šroubem zbytek se doladí přívěrou tedy šroubkem co šteluješ volnoběh. Můžu ti to pak ukázat na fotce...
12:44:20
03.10.2008
03.10.2008

Discovera
-> Rider skoda: do 500kč se vlezeš záleží kde tokoupíš (abyto nebylo s vysokohorskou přirážkou
). Odšroubuj odpojovač volnoběhu a sundej z něj ten gumovej kroužek a zmáčkniho aby se prohnul...pokud uvidíš že na obvodu praská, tak je špatnej a moc už nevydží ale ten zvlášť nekoupíš takže ho kup nebo se na to vyprdni a kup pplastickej tmel polyuretan PU40 v černé barvě a mázni ho kolem obvodu a vydrží to. Planky s obrázkama řezu LEKRa mám včetně popisu co která "součástka" dělá mohu poslat není problém. Jinak ti můžu poslat i foto zrepasovaného Lekra a na něm vše nové mám ještě tři , které prodám jsou na stolici seštelované, bimetaly sou nové.
). Odšroubuj odpojovač volnoběhu a sundej z něj ten gumovej kroužek a zmáčkniho aby se prohnul...pokud uvidíš že na obvodu praská, tak je špatnej a moc už nevydží ale ten zvlášť nekoupíš takže ho kup nebo se na to vyprdni a kup pplastickej tmel polyuretan PU40 v černé barvě a mázni ho kolem obvodu a vydrží to. Planky s obrázkama řezu LEKRa mám včetně popisu co která "součástka" dělá mohu poslat není problém. Jinak ti můžu poslat i foto zrepasovaného Lekra a na něm vše nové mám ještě tři , které prodám jsou na stolici seštelované, bimetaly sou nové.12:36:11
03.10.2008
03.10.2008

Rider skoda
Skoda ze jsem to daval zbytecne pred cca mesicem seridit na PAL test...Vubec totiz u tohoto nevim jak nastavim totiz bohatost smesi.Hlavne si myslim,ze doma je to asi dost nepresne? Asi tedy zase PAL test.

12:32:57
03.10.2008
03.10.2008

Rider skoda
-> Discovera Nemas prosimte nejaky schematicky obrazek LEKRU?Protoze ho mam ted nově a prakticky nic o nem nevim,kde co je apod. Abych vedel kde co je a co vlastne a kde menit.Vymenim tedy: tu podlozku(gumokov) na priribe,hl.membranu,oboha
covac smesi,a vycistim tu plovakovku.Kolik te tyhle tri nove vseci staly?Tech 500,-Kc?
11:07:04
03.10.2008
03.10.2008

Discovera
-> Tuner#2: Navíc víš co to je, když si navaříš veškeré serepetičky na výhřev sitiče na domek termostatu vodní pumpy samotnou přírubu (tím sem rovnou pohřbil erkové sání) pro karbec. Dali mo to dost práce, aby to bylo špígl nýgl a teď to měnit zpět na SEDR to by mě mrdlo takže by mě to zklamalo, kdyby to nefungovalo. Naštěstí výsledek je větší než sem očekával.
Jediné co nevím je samotné sání..tedy jak roli hraje 5-kanál sací vůči ohodně větší 8-kanálové.....ukaž mi kdo tu má LEKRa na 5-kanálu (znám jen dva blbce
)
Jediné co nevím je samotné sání..tedy jak roli hraje 5-kanál sací vůči ohodně větší 8-kanálové.....ukaž mi kdo tu má LEKRa na 5-kanálu (znám jen dva blbce
)10:57:48
03.10.2008
03.10.2008

Discovera
Tuner#2 02.10.08 23:50:14 napsal: -> Discovera: No já nevím, ale na Žlutce mám nový SEDR, dám sytič nastartuju párkrát se to protočí, sytič vypnu a jedu bez škubání. Pomohlo tomu vyhřívané sání a s Lekrem jezdím ve Fáčku a tam když je taková ani zima ani teplo, tak je to chvíli boj. No to máš pravdu, ale psal sem o tom, žepo GO LEKRU tohle zmizí na starém to dělá co sem si všiml téměř každý....co se týče druhé klapky...mě SEDR nový na 105ce blbnul po 3 měsících ale na lekru když sešlápnu na plné já teda citím dosti výrazné zrychlení a na první komoru to rozhodně nevypadá...a určitě dělá dost i to jak sem si pohrál s navařením příruby a výškou spádu pod karbecem v sání to těžko říct.....
06:39:33
03.10.2008
03.10.2008

MerHanz
a taky DDsr má jiný trysky ( jinej závit myslím ) a vzrušníky sem tam napasoval snad i z sedra, ale užž to nevým jistě
06:36:10
03.10.2008
03.10.2008

MerHanz
já mám doma DDSR, ale jeho stav je řekl bych žalostný, chtělo by to nějakej kousek v good stavu. Ale je pravda, že když se vyndal z dědovýho era a dal se tam edsr tak tam rozdíl byl.
00:00:39
03.10.2008
03.10.2008

Pavel P..
-> Tuner#2: tak to je potom těžký.... 

23:59:19
02.10.2008
02.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Jo kdybych tak na to měl čas, teď bydlím měsíc jinde než mám auto a pak už bude zima. Jak se tak znám, tak tam zůstane to co tam je

23:54:22
02.10.2008
02.10.2008

Pavel P..
-> Tuner#2: příruba jest uplně stejná.... no mám dva teda ale jeden je vykuchanej a ty chybějící věci se težko shánějí, ale občas se nějakej DDSR objeví i tady, chce to koukat
nebo pokud bys chtěl experimentovat, tak ti mohu pujčit Weber s termosytičem, a difuzorama 24/26 z Chryslera 180

nebo pokud bys chtěl experimentovat, tak ti mohu pujčit Weber s termosytičem, a difuzorama 24/26 z Chryslera 180

23:51:13
02.10.2008
02.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Nechceš mě taky jeden zánovní sehnat?
Předpokládám, že eRko má stejnou přírubu nebo je potřeba předělávat?
Předpokládám, že eRko má stejnou přírubu nebo je potřeba předělávat?23:50:14
02.10.2008
02.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Discovera: No já nevím, ale na Žlutce mám nový SEDR, dám sytič nastartuju párkrát se to protočí, sytič vypnu a jedu bez škubání. Pomohlo tomu vyhřívané sání a s Lekrem jezdím ve Fáčku a tam když je taková ani zima ani teplo, tak je to chvíli boj. Za tepla už chodí oba stejně, u SEDRa se mě líbí, jak je cítit jak v noze na pedálu, tak na zrychlení otevření druhého stupně. To mě u Lekru chybí...
A ještě ohledně karbeců ani nevím co mělo GLSo (myslím že EDSR bo jak se mu nadává) a to bylo za studena peklo. Když byla zima, tak to škubalo ještě po 10km až tak po 15 to začlo být OK.
A ještě ohledně karbeců ani nevím co mělo GLSo (myslím že EDSR bo jak se mu nadává) a to bylo za studena peklo. Když byla zima, tak to škubalo ještě po 10km až tak po 15 to začlo být OK.
23:42:54
02.10.2008
02.10.2008

Pavel P..
-> Tuner#2: no jasně :o)) já měl kliku že jsem sehnal zánovní tak se uvidí jestli bude lepší než SEDR
koníků není nikdy dost
koníků není nikdy dost
23:40:12
02.10.2008
02.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Taky už jsem to zaslechl. Sakra, že bych taky scháněl a pokořil 90 koní

23:39:29
02.10.2008
02.10.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Pavel P..: ja taky ne, ale neco by to hodit mohlo.

23:38:50
02.10.2008
02.10.2008

Pavel P..
-> Adam6666: hmmm no uvidíme... ikdyž tomu nárustu moc nevěřim ale možné je vše..

23:37:06
02.10.2008
02.10.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Pavel P..: je to odzkousene na brzde....narust je pry nekde k 5 konim dokonce, pouze predavam informaci, ja to nezkousel, mam to od jednoho hodne dobreho motorare
23:34:40
02.10.2008
02.10.2008

Pavel P..
-> Adam6666: no DDSR jsem si už sehnal.. nechám ho repasovat a vyzkoušim ho. :o)
-> Discovera: to rád slyšim
-> Discovera: to rád slyšim

23:31:02
02.10.2008
02.10.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Pavel P..: jo ten karbec dava vetsi vykon uz jen tim kdyz do neho das osazeni jako ma 130.... duvod je jina priprava smesi a konstrukce karburatoru....
23:27:50
02.10.2008
02.10.2008

Discovera
-> Pavel P..: hehe to samý sem slyšel od chlapa co mi šteloval LEKRy na stolici

23:21:21
02.10.2008
02.10.2008

Pavel P..
jen tak se vetřu... známý odborník přes karbecy, p. Kratochvíl mi doporučil sehnat DDSr z erka že prej je daleko lepší než SEDR, nemá problem s kroutící se přírubou a jde dobře nastavit na konkrétní motor a styl jízdy výměnou difuzorů.... jakej na něj máte vy názor? 

23:19:24
02.10.2008
02.10.2008

Discovera
-> Tuner#2: to máš pravdu....tady jdou koupit vzdušníky všechny trysky i velikosti v sadách...na Lekra seženu jen jeden vzdušník a hlavní trysku a je po žížalkách.....ale nevím za ty nervy se zinkovým karbem už bych takto nervy neztrácel....anio nevíš jak si člověk rychle zvykne na přepichové starty a hlavně rozjezdy.....toho SEDR nikdy nedotáhne

23:15:03
02.10.2008
02.10.2008

Discovera
-> Rider skoda: důležitá věc pokud koupíš obohacovač směsi (a nebude origo) rozdělej ho a vyhoď tu debilní pružinu co tam je a dej tam tu z toho tvýho karbu!!!! Proč? ta pružina s druhovýrobního je o něco delší ale hlavně tvrdší!!! při rozjezdu jakmile se zavře odpojovač volnoběhu ti motor bude táhnout jak slimák! když je obě vyděláš tak to hned poznáš, že ty pružiny nejsou stejné...takže dej tam tu starou. a potom budeš muset si nastavit znovu bohatost směsi pokud máš dobrý cit v rukou. A ještě jednu věc už to tady poprvé nakousnul Klubko....z filtr boxu jde do karbu pod škrtící klapkou 1 komory hadička...zruš jí je to přídavné sání vzduchu pro vyšší otáčky ale ve škodovce to nedělá dobrotu když jí ucpeš tak hned se ti motor zklidní. Proč to obohacuje už tak namichanou směs přesně na první komoru nevím..pač to žere víc benálu vsamotným finále...to bys poznal.
23:12:15
02.10.2008
02.10.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
Důvod proč "většina" jezdí Sedra je dostupnost a jednoduchá výměna trysek a vzdušníků + další možné úpravy v domácích podmínkách, ale jinak opravdu třeba národní formule jezdí Lekr a o jejich výkonu se nám může jen zdát...
23:02:35
02.10.2008
02.10.2008

Discovera
-> Rider skoda: nechci vařit z vody nejsem technik, ale navařenou přírubou (budu uvádět 5-kanál na něm vše zkouším) na origo saní tedy zdvih 5mm a sakum pikum všechny háklivé prvky karbu co odchází mám vyměněné tedy: originál gumokovová podložka na přišroubování karbu k přírubě sání, odpojovač volnoběhu-na něm se nemá co podělat jen časem odchází gumový těsnící kroužek který je kolem závitu (pokud je poškozený a odpoj. by byl povolený volnoběh je škubavý), hlavní membrána, a nejdůležitější je obohacovač směsi ten dělá největší bordel ve vyšších otáčkách motor výkonem slábné a kulový táhne. Po rozdělání vrchního víka nadeš většinou pod plovákem na dně slušný bordel jakoby vodního kamene (není to pravidlem) a jeden otvor ústí do obohacovače tam se to často zanese tímto bordelem. Já ti z vlastní zkušenosti mohu říct, že oba karby co mám reagují stejně před GO karbu motor škubal nepravidelný volnoběh a mírně mi to dýmilo.....ze sedrem sem už ztratil trpělivost po x hodinách nad ním. Jak tu pár lidí řeklo dávají je tam zřejmě k vůli jednoduchosti snad....já v něm vidím spíše trable (a to jsem měl nový 105kový) Otcovi sem repasnul lekra na fáčku r.v.93 a tak je se bál, že mu to podělám je teď šťastný jak blecha (blbnul volnoběh a ve vyš. otáčkách cukavě zrychloval). U lekru sem si všiml, že je hodně citlivý na bohatost směsi (pokud je už v OK stavu) víc než SEDR. mám 5q 4,22 a mlaskám..nedělal sem si iluze ovšem vyrazil mi dech na 4ku do slušnýho kopce mi ze SEDREM netáhne a z LEKREM hledí i manželka a to škodovky nemusí. Pokud je karbec ve špičkovém stavu nakrmí 1,3 stoprocentně. Já se rozhodl pro LEKRa v době kdy sem jel v rapidu s fabiáckým motorem 1,4 s lekrem na něm....rozjezdy=čumák se zvedal i s nápravnicí a jezdí s tím dodnes a to jak prase rozhodně to nešetří nevím jestli tomu rozumí, ale měl na něm 136kovýho sedra a už by ho tam taky nedal takže nevim....
Musel bych tě svést v mojim autě a pak bys možná pochopil a udělal si vlastní názor....musím dodat, že mám kompletní fávo výfuk takže i to může mít vliv........prostě táhne a jede líp než felda 1,3ka rodičů mojí ženy...motor mám serii jen zpracovanou hlavu (slícované a leštěné kanály, ventil. sedlal).
Musel bych tě svést v mojim autě a pak bys možná pochopil a udělal si vlastní názor....musím dodat, že mám kompletní fávo výfuk takže i to může mít vliv........prostě táhne a jede líp než felda 1,3ka rodičů mojí ženy...motor mám serii jen zpracovanou hlavu (slícované a leštěné kanály, ventil. sedlal).
20:22:19
02.10.2008
02.10.2008

Rider skoda
Nemmluvim tu o motoru 742.136 nebo 781.136 v serii.To je jasne,ze tam bude LERK vyjimecny.Ale co na motoru co jsem psal v predchozim prispevku.A neber to jako urazku.Ale tak mi to tedy ujasni

20:20:26
02.10.2008
02.10.2008

Rider skoda
ok.zkusim tedy neco povymenit (origo dily za nove) Jsem zavedav,jak se bude chovat.Takze proc tedy vlastne davaji na sportovnejsi motory (blok 781,origo 1,3,udelane cca na 95koni.) SEDRY.Myslis si tedy,ze tento motor s LEKREM bez pretryskovani,jen kompletnim zgeneralkovanim pojede v poho a bude ho stacit nakrmit?
13:13:34
02.10.2008
02.10.2008

Discovera
chápu navíc, že možná větší problém jak dostat lekra na 5-kanál to je asi větší překážka než samotný karbec....
osobně s tím problém nemám ..mám naštěstí možnost kde hliník navařit to jde bez problému zařídit...horší je sehnat erkové sání nebo mezityp (chybějící matroš pod přírubou u obou komor) mezi erkovým a klasickým ze 105ky
osobně s tím problém nemám ..mám naštěstí možnost kde hliník navařit to jde bez problému zařídit...horší je sehnat erkové sání nebo mezityp (chybějící matroš pod přírubou u obou komor) mezi erkovým a klasickým ze 105ky
13:08:00
02.10.2008
02.10.2008

Discovera
-> MerHanz: Tady na LEKRa ještě něco málo sehnat de co se týče vzdušníku (velmi poskromnu to je pravda), ale ikdyž nejsem odborník tak si nemyslím, že i nový LEKR by nedokázal živě nakrmit (byť ne na maximum výkonu) upravený motor (decentně-nemyslím tím opravdi pořadný sportovní motor kdy to sežere několik desítek tisíc). Já raději klidnou ízdu škodovkou, než abych počátkem zimy začal řešit blby rozjezdy, straty (většinou na 2x) a sitíč na 2-2500ot. řvoucího motoru....s lekrem jak ho mám je auto velice živé při sešlápnutém pedálu motor má velmi ale velmi haluzový odpich (samo, že něco dělá nový motor- bez vůlí) větši než co sem měl se SEDRem, a o celkovém chodu motoru ani nemluvě a že bych jezdil jako dědek tak to už vůbec ne....a s plnou nádrží 105 motoru jsem ze sedrem najel tak tak 300-320km a stímto motorem (větší objem ikdyž je to pořád méně oblíbený 5-kanál) v průměru najedu 450km (někdy 470, 450, 430 jak kdy toímu šlápnu a na jakou dálku pokud to nejksou drbky po městě), takže i spotřeba na škodnou velice pěkná. Beru to tak, že neřeším peníze pokud něco takového vymýšlím...pokud bych řešil sportovní motor asi bych ho osadil něčím lepším, než sedrem...né každý má na webra za třebas nějakou 15ku to netvrdím.
11:40:09
02.10.2008
02.10.2008

MerHanz
-> Discovera: já neřek, že je špatnej, jen že pro mně je jednodužší vzít 130kovej sedr co mám doma vyčistit a vymněnit gumičky a trysky sem taky posháněl po okrese. a navíc já mněl na mysli motor upravenej tak jako, že má větší kompresi jinou vačku a tak. Pak neřikám, že to neukrmý, ale je dobrý malinko pozmněnit složení i množství smněsi a co se týče změny osazení, tak nevím jak u vás, ale tady se nedaj sehnat trysky a vzdušníky na Lekra. Proto řikám, že je to jednodušší s tim sedrem, sou dostupnější díly, než si nechat někde za draho přesně převrtávat trysky a vzdušníky.

10:32:50
02.10.2008
02.10.2008

Discovera
opr. 2000km najeto
10:32:34
02.10.2008
02.10.2008

Discovera
-> MerHanz: -> Rider skoda: by mě zajímalo kolik máte z LEKREM "nalítano", že tu krmíte ostatní takovýma blafama....nejsem odborník, ale už vím o LEKRU (Pierburg) víc než o obyčejném starém SEDRu a na tomto karbu hodně dělá to jestli mu dáš aspoň novou hlavní memnránu a obohacovač směsi a zkontroluješ těsnící gumový kroužek na odpojovači volnoběhu a zda je karbec jen vydělnej ze starýhio zhnilího fáva nebo je ten karbec aspoň vyčištěný....potom můžeš dělat závěry....z vlastní zkušenosti mohu říct jen toto....mám dva karby cele zgenerálkované (každej mi zblajzl 600 na nových ND origo) a takový karb je něco jiného než právě vytažený a celej zasranej ze starého favoritu to je jedna věc.....druhá věc je ho potom umět či nechat někde nastavit (kdo ví jak přesně) já bych SEDRA anio k vůli jednoduchosti už na motoru nechtěl ani vidět a nejde už tak ani o ten "přepichovej" stitič já mám karb nastavený na stolicui pak přímo doladěný na chod motoru tam sem viděl rozdíl v tabulkových hodnotach (no hnus) a co se týče bohatosti směsi se líp nastavuje než na sedru (podle mě rychlejší a přesnější na poslech motoru) a z generálkovanou 130cou mírně upravenou bez zvětšení komprese bych ho za 8-kanál 136 nevyměnil ani za ho*no (palice předělaná na natural atd...) každý má svůj názor někdo bude souhlasit někdo mě zavrhne, ale to je mi šouflo jen bych rád řekl, že jedna bába povídala.....a pokud dělám sportovní úpravy na motoru tak tam nebudu srát seriový karb bez aspoň blbýho vyčištění a těžko to svádět na ekonomičtější LEKR...tomu bych se musel zasmát....přijeď ke mě a já ti ukážu co umí blbej 5-kanál 130 s LEKREM po totálni GO (200km najeto)já sem víc než spokojený a pocitem nemohu říct, že twento karb "NEUMI" nakrmit motor o oběmu 1,3 to jsi mě rozesmál.
06:27:14
02.10.2008
02.10.2008

MerHanz
-> Saky: přesně, dat tam sedr a pžetryskovat ho je jednodušší, než upravovat Lekr. Jinak věřim, že lekr už má líp vychytaný přechody a tak, prostě je o generaci dál
20:27:48
01.10.2008
01.10.2008

Rider skoda
to je samozrejme,ale je mensi blbost dat do upravenho motoru seriovy karb SEDR 3223 nez tam dat LEKR
A s tim LEKREM navic doma nic neudelam,trysky se nesezenou a sam to neupravim,ale na SEDR si sezenu trysky
A s tim LEKREM navic doma nic neudelam,trysky se nesezenou a sam to neupravim,ale na SEDR si sezenu trysky
19:37:58
01.10.2008
01.10.2008

Adam6666 - zrušená registrace
jo
19:33:37
01.10.2008
01.10.2008

Saky
-> Rider skoda: no jenze davat uplne seriovy karbec do upraveneho motoru je blbost..
19:30:30
01.10.2008
01.10.2008

Rider skoda
Öba dva karburatory budou seriove! A verim ,ze SEDR 3223 pojede lip + se necha pretryskovat.Kdezto k LEKRu jsou trysky a vzdusniky skoro nesehnatelne.LEKR ve facku i min zere apod.takze bude vice na usporu,kdyz je to taky modernejsi.Jen kvuli jednoduchosti to tam nedavaji(SEDRy).Kvuli pozadavkum motoru...
19:22:41
01.10.2008
01.10.2008

Saky
-> Rider skoda: ono nezapominej na jednu dulezitou vec je karburator a upraveny karburator..
19:03:49
01.10.2008
01.10.2008

suri
-> Rider skoda: lekr je hlavne modernejsi
19:00:25
01.10.2008
01.10.2008

Rider skoda
Dobre kdyz myslite,tak ok.Ale ja to presto zkusim tam hodit SEDR a uvidime,protoze tomu neverim.A jestli to pojede s nim lip,tak pak nejsem ja ten kdo tu krmi, do temat,ale asi nekdo jiny tu krmi mne

18:54:36
01.10.2008
01.10.2008

Saky
-> Rider skoda: a proc treba narodni formulky ktere maji 140koni jezdi s lekrem? resp proc to je jasne je to predepsane.. ale jaktoze to nakrmi? -) takze kdyz to nakrmi takovy motor tak never tomu ze to nenakrmi ten tvuj.. to ze vetsina dava sedr je v jednoduchosti nic vic v tom nehledej
17:07:13
01.10.2008
01.10.2008

Rider skoda
venni 01.10.08 15:12:19 napsal:
-> Rider skoda: podle čeho soudíš že to lekr nemuže nakrmit? (jen se ptám,nic víc v tom nehledej
) no soudim z toho,ze vsichni na tyhle motory davaji SEDRy z Rapidu.Ty jsou proste lepsi.Lekr je novejsi a ekonomictejsi.A nikdo kdo ma sportovnejsi motor,tak ho tam nema.Tvrdi to vetsina
Ty si tedy myslis,ze s lekmrem to pojede lip nez se SEDRem?
-> Rider skoda: podle čeho soudíš že to lekr nemuže nakrmit? (jen se ptám,nic víc v tom nehledej
) no soudim z toho,ze vsichni na tyhle motory davaji SEDRy z Rapidu.Ty jsou proste lepsi.Lekr je novejsi a ekonomictejsi.A nikdo kdo ma sportovnejsi motor,tak ho tam nema.Tvrdi to vetsina
Ty si tedy myslis,ze s lekmrem to pojede lip nez se SEDRem?
15:12:19
01.10.2008
01.10.2008

venni
-> Rider skoda: podle čeho soudíš že to lekr nemuže nakrmit? (jen se ptám,nic víc v tom nehledej
)
)12:46:54
01.10.2008
01.10.2008

Rider skoda
no neni nijak extremne upravenej,jen tak bezne upravy.Ted tam prave mam LEKR 136 a ten to asi za nic nemuze stihat nakrmit.Tak dam SEDRa.Jinak budou stejne,jen v tom osazeni se to lisi.Je mi ale divem,ze ze 130ky ma o neco lepsi osazeni.By spis mela mit logicky 135ka lepsi.
07:47:57
01.10.2008
01.10.2008

MerHanz
karbec by mněl bejt stejnej, jen osazení jiný, tak bych vzal, ten v lepším stavu a osazení stejně asi budeš mněnit, když máš motor upravenej

21:41:40
30.09.2008
30.09.2008

Rider skoda
Mam trosku upraveny motor 742.136 A mam moznost dvou karbecu SEDR: z motoru 742.13 a z motoru 742.135 a nevim ktery vzit?Myslel jsem si samozrejme, ze ze 135ky bude lepsi...Ale kdyz jsem letmo koukal na natryskovani a parametry,tak to vypada,ze lepsi je ze 130ky.Jaky radsi vzit?
