Volnoběh vačka 280

prohledat
50 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 29.09.2008 do 30.09.2008, založil/a skod120
řadit dle data
22:15:57
30.09.2008
COL
U seriovyho karbece dost casto postaci lehce pootevrit obe klapky, ale opravdu lehce, hrana klapky v zadnem pripade nesmi odkryt otvory prechodoveho systemu. Pokud to nepomuze, je treba do klapek udelat dirky.
Obcas je potreba dat vetsi volnobezne trysky, standard je 50, ale dostaly se mi do ruky i 40 a 60 (nevim z ceho). Ale experimentalne se daji prevrtat - ovsem vysledkem je vetsinou co kus, to original.
Pridani predstihu zvysuje otacky a snizuje velikost dodatecneho nutneho pootevreni (a pri zachovani stejnych otacek, snizuje volnobeznou spotrebu). Ovsem, zda se mi, ze zvyraznuje vliv nahodnych procesu pri plneni a horeni smesi -> tj. ze s velkym predstihem nelze hure nastavit nizky pravidelny volnobeh.
20:18:12
30.09.2008
Vrba
proč tu neřešíte radsi to jak nastavit seriovy karbec aby drzel volnobeh?
14:49:53
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam6666: Jasný vačka a objem motoru určujou co bude potřeba asi víc, ono se to nějak závratně nelišilo, jen mě to tak napadlo.4
14:49:10
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: tak je
14:48:39
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: do 8 kanalu taky pujde kolem 300 vacka mozna 290. a osazeni zustane stejne... mozna to priladim podle potreby
14:46:33
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: no najdu sa6
14:46:12
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: aha..tak to by sa dalo kusa uhrat...tam by trebalo ksu amensie..no uvidime..zatail skusim tak ako ma adam a inac ja to tiez planujem na 306/300vacku
14:45:32
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tuner#2: jo je jiny ale tohle neni jikov nema to s tim nic spolecneho a je to na upraveny motor
14:44:50
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: no urcite ti nejaky odbornik rad odpovi tady jich je dost3
14:44:17
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Už si přesně nepamatuju jak moc, ale myslím že na vzdušníkách je 136tkový karbec jiný než 130. Ale sériové hodnoty jsem už dlouho nestudoval, možná se pletu.
14:43:02
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tuner#2: mam ale ve stavbe je 8 kanal a osazeni zustane stejne, jinak takove osazeni jezdi znamy na fabii a kamos na felde mpi. a jeste jeden chlap na favo motoru kde ma tak 105 koni...ten ma ale mozna jeste vetsi trysky...nevim presne....davam to podle vačky...
14:42:55
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
sice ked tak si to vezmeme..natriskovanie..t udiz aby karburator vedel tahat dostatok benzinu t zrisiek amal dobru zmes zavisi od rychlosti prudenia zemsi v difuzoroch..totiz od podtlaku a v 2kanaloch by mal ybt pdotlak vecsi jak v 4 ale ja mam podstate serove sacie aknaly...toosu to ej tzvecvsene ale iba tak..a on mam urpaveny 5kanal..tak je to na spekulacie ale ja nei som dosttatocny odbornik aby som to dokazalposudit..mozno neikto pomôze6
14:38:04
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: je ine natriskovanie na 5kanal ako na 8?9
14:35:31
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam6666: Nemáš ale náhodou 5ti kanál? Tam to bude trochu jiné než u 8mi co plánuje gaboooo, pokud se teda nepletu v plánech.
14:17:34
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: super6
14:17:03
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: dobre? neeeee ide to perfektne...
14:16:23
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: aha..takze tito ide dobre jo? no japozriem co vsetko mam k dispozicii a napsiem ti pres icq;)
14:13:30
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: tohle je tak aby to fungovalo, original je 120/220 a 155/220........to neni jikov, ta konstrukce je uplnej jina a nejake tryskovani co se pouziva u jikova tady vubec neplati...
14:10:22
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: a to kto ti poradil take rozmery?..to prve je prvy stupen hej? a 220je vzduskňnik? tak velky?
14:05:31
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: prevrtane naprosto presne na setiny na nejake special masince.... 130/220 a 155/210
14:01:55
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: no ja mam 2x nejake mensie difuzory..cca 22/24 a jedem mam s velkymi cca 24/28 som nameral ale sublera mi nevosla celkom dnu..tazuze tak+- cislo pozriem doam lebo z hlavy neviem..a inac vies aj ake trisky si pouzil alebo si rpevrtaval?:)))
13:58:16
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: Weber 34 DCHD-12..............DCHD 1-13 je z 1300ccm ten je slabsi
13:31:18
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: vies mi opsiat presne cislo karbu ktory mas? lebo ja mam doma 2 druhy webra z fiata..diky
13:24:07
30.09.2008
MerHanz
-> Adam6666: nevim, to spíš pro experiment, pro tu moje LS stačí ten přetryskovanej sedr. s nim to valí na max možností toho motoru, ale bohatost a obrátky už nemám moc možnost to štělovat, je to tak akorát
13:10:13
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> MerHanz: jenze ta vacka potrebuje vetsi mnozstvi smesi i na volnobeh na pomeru nezalezi, jako zalezi ale jelo by to i kdyz bude hodne bohata nebo chuda....no ja mam difuzor 24/26 takze to zenu mnozstvim a zaroven to mam jeste natryskovane na vhodny pomer, celkove je to bohatsi.... ma to svuj ucinek... zigul ma pry brutalni spotrebu ja to nikdy nejezdil...
13:00:00
30.09.2008
MerHanz
-> Ivan,C: to docela chápu, paš tim to pouze udržíš v provozu, ale na jizdu by mněl lepčín vliv jinej pomněr ve smněsi
12:58:34
30.09.2008
MerHanz
-> Adam6666: otázkou pak ostává, jestli je lepčí to hnát množstvím smněsi, a nebo pomněrem: Skoro bych řek že pomněrem.Ještě mám doma karboš ze žigula, ale nevim jestli to bude přínos.
12:22:55
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> MerHanz: nj zname a dukladne, nevyhoda techto karbecu, proto uz sem je radsi zahodil....
12:17:45
30.09.2008
Ivan,C - zrušená registrace
-> MerHanz: to stačí ten šroubek kterým seřizuješ klapky jen otočit aby tou hlavkou na šrubovák byl na horu, a pak si to pootevřeš jak chceš tu klapku, ale tohle řešení se mi nelíbí....
12:05:18
30.09.2008
MerHanz
-> Adam6666: to se dá i u sedru, jen musíš opatrně, pač pak na autě se to blbě štěluje
11:54:25
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Vrba: ja to resim jen pootevrenim klapky, na mojem karbu se volnobeh steluje jen tim...
11:33:26
30.09.2008
MerHanz
-> Vrba: nemění sice pomněr smněsi, ale v chodu to udrží, tím, že tam jde větší množství směsi
11:12:18
30.09.2008
Vrba
->gemini:pootevreni klapky nic neresi.
10:52:18
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Ivan,C: to mas chudou volnobeznou smes..........
10:51:59
30.09.2008
Ivan,C - zrušená registrace
-> MerHanz: taky je to řešení ale když se ta klapka pootevře tak se částečně vyřadí volnoběžný systém
10:16:38
30.09.2008
MerHanz
-> Ivan,C: to bych radši pootevřel klapku, jak píše-> Gemini: .
09:37:14
30.09.2008
Ivan,C - zrušená registrace
Mám podobný problém, karbec ze 130, vačka 284/276, motor 1400, a drží to volnoběh tak 400 otáček a potom to zdechne. Navíc ten motor má do 2000 nepravidelný chod. Přemýšlel jsem že bych zkusil převrtat volnoběžný vzdušníky co jsou v karbecu.
09:33:48
30.09.2008
Gemini
to je normalne ze to ta vacka robi, mam ju v dvoch motoroch.......potrebuje to viac vzduchu....bud pootvoris klapku alebo do nej navrtas minidierku, vysrobovanie vzdusnika nepomoze......stretol som sa stym uz vela krat
07:50:42
30.09.2008
skod120
-> MerHanz: Karbec je čistý jak jen může byt, na seriovým motoru fungoval perfektně.
14:56:03
29.09.2008
MerHanz
-> skod120: jinak ten motor jde dobře když ho přidržíš v obrátkách? a jan je to se sytičem?Jestli taky v poho, tak bych to vyděl na komplet vyčištění karboše
14:40:36
29.09.2008
skod120
rozdělovač je seriový ze 120 ale na volnoběh si myslím že by nemělo mít vliv. karbec je v perfektním stavu hodně zachovalý
14:39:09
29.09.2008
MerHanz
-> skod120: a nemá karbbec zasratý kanálky?Co tam je za rozdělovač? i když to by vliv mit nemnělo
14:37:25
29.09.2008
COL
ja mam 278/269 od Chovance a slusnej volnobeh je tak od 950 ot/min. Pod 900 to zacina byt bida...
14:36:29
29.09.2008
skod120
Potřebuju vědět co s tím, rady typu bohatost předstih jsou mi jasné, to jsou základní věci které jsem zkoušel hned, zkoušel jsem prakticky všecko možné. Chci aby to drželo aspon těch 1000 otáček.
14:31:34
29.09.2008
MerHanz
-> skod120: při týhle vačce bych viděl volnoběh tak kolem 1000 obrátek, klidně i 1100
14:22:25
29.09.2008
COL
ono taky zalezi o jak velke (vlastne male) volnobezne otacky se snazis...
14:10:45
29.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
predstih
13:57:23
29.09.2008
skod120
nepomáhá, zkoušel jsem
13:46:18
29.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
tak pridej na bohatosti prvni aby to drzelo a pak to serid
13:26:42
29.09.2008
skod120
Nemáte někdo zkušenosti jak seřídit volnoběh na upraveným motoru Favorit, s vačkou 280? Zkouším všechno možný ale volnoběh mě to prostě nedrží. Jedna se o motor Favorit, se sníženou hlavou na kompres 11 a vačkou 280 stupnů. Karburátor je ze 130ky.
Extreme Tyres