1,7 na hlave,jaky je kompres?

prohledat
62 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.09.2008 do 01.10.2008, založil/a dace
řadit dle data
20:58:13
01.10.2008
dace
tak uz sem to trochu protahl a do 3tis to nejede ale pak je to dobry zaprah ale jen 4500 -5000 pak se motor rozklepe,nedari se mi nastavit nejaky solidni predstih
06:50:28
01.10.2008
dace
ten kompres by mel byt 11,5 podle toho co rikal coz by take souhlasilo,jestlize je tam hlava -1,7mm a 136 pisty
13:23:16
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: aha.t.ak 136 piesty som prehliadol..videl som tu iba 135
11:50:34
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: ta hlava neni upravena, jen snizena...... a pisty 136 takze KP hodne vysoky
11:05:48
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
dace 30.09.08 06:42:27 napsal: ale ten kompres bude veliky,pac do 3 4 ti je to tvrde vcelku hodne tech 11,3 je tam sto pro neli vicnemalo by byt cez 11 asle kusa si mohol vybrat zo spalovaku pri sviecke..napr
11:02:51
30.09.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Karel. 25.09.08 19:21:23 napsal: -> Adam6666: razantně? to ne, akorát má vybraná písty a při takovým snížením už je to jedno, dobře kolik komprese? Přes 11 určitěurcite pod114
11:02:40
30.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: a uz si to odvzdusnil jak sem ti rikal? jestli jo tak tam asi bude nekde vetsi problem..... jeste termostat zkontroluj
06:42:27
30.09.2008
dace
ale ten kompres bude veliky,pac do 3 4 ti je to tvrde vcelku hodne tech 11,3 je tam sto pro neli vic
06:41:42
30.09.2008
dace
tak uz se me to castecne podarilo nakoupnout,ale porad to nechladi :( dal sem tam zbytek 95 z kanistru a boucha to samo,tak uvidim co to udela se 100 oktanem..a uletela mi acpumpa:Dta vacka bude asi fakt ostra :D:D:D
14:32:35
29.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> petr s: to je jiny borec, ten tu ma ale taky zalozene tema6
14:12:53
29.09.2008
petr s
A tady píše že hlava není namontovaná www.skoda110r.cz/forum.ph p?thread=601...
14:10:10
29.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: no pry mu to ten dotycny meril a za pry tam je 11,53 asi, nebo neco takoveho, nevim vubec, ale ta hlava stejne neni udelana, je jen snizena a zabrousene ventily
14:02:25
29.09.2008
Saky
-> Adam6666: no podle me by mel nejdriv zmerit KP at aspon vi kde je a az potom nechavat delat novou hlavu.. co kdyz ji ma OK? pak je to jen vyhozeni penez..
22:36:29
28.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: no problem nejvetsi ze on ani prave nevi co tam je, urcite je tam 136 pist ale o kolik mu to snizil to nevi.... ale pracuje na tom, nabidl jsem vytvoreni komplet jine hlavy, podle me je to zbytecne ladit a kde si cosi jestli tam kp nekde kolem 12..... a ani by to moc dobre neslo..
21:46:41
28.09.2008
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A místo těsnění to zalepíš kanagomem
21:45:42
28.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Saky: Ale musis dat o tridu vyssi pevnostni srouby aby pak hlava neuletela 4
20:56:11
28.09.2008
Saky
-> dace: takze staci sebrat hlavu o 1,7mm a je pila.. -) jen jestli ma taky ostre zoubky-)
17:55:30
27.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: no to by mela...
17:44:07
27.09.2008
dace
-> Adam6666: kazdopadne by to mela byt pila,kdyz se to dobre seridi,ale zatim zklamani,uvidim po serizeni,mozna je to predcasne
17:38:46
27.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: ja to taky pocital a jestli je tam 136 pist tak je tam 11,9 a jestli 135 tak 11 priblizne....
17:23:45
27.09.2008
dace
mno pocital sem to podle snizeni a podle pistu a vychazi mi 11,5,tak sem zvedavy,zatim motor nemam serizeny,na volnobeh se vytocil az na 6tis,ale nepripadal mi teda o tolik tvrdy nez byl puvodne:D tak nevim nevim
08:10:28
27.09.2008
spartra
-> Adam6666: vzorečkem a olejem
web.datriware.com/index2. php?ses_web=2&...
měl jsem na to někde vzorec, kde?1
22:06:44
26.09.2008
pitrs-84@
ja mel sprasenou hlavu favorit tak sme ji rovnali az bylo pryc 2mm tak teprv byla vyzrana rez pryc,tak sem to ze srandy nahodil na felicii 50kw mpi a jelo to lip o dost,nejak sem sral na to jestli to vydrzi za kilo a dve hodiny prace mi to stalo,kazdopadne najeto do ted 40 000 km a furt v pohode, jen pri puiziti 95 oktan benzinu to chrasti,spatne se pali smes,ale pri pouziti 98 a vice oktanu je to v pohode a jede o dosti lepe,osobne rikam at do toho jde i kdyz vim ze idealni to neni
19:16:53
26.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> spartra: a jak jste to merily?
19:15:46
26.09.2008
spartra
tak, my jsme též na 136 měli kompresi 11,75/12:1 seriový těsnění v pohodě, najelo se 50t.km za 1rok, nebejt prodeje tak se těsnění nemění, byl tam upravený spalovací prostory
hlava stála 5t.kč na favoritu, jsme byli spokojený
19:10:48
26.09.2008
Dušan
Ono záleží, jestli je to opravdu 135 nebo 136. Na 135ce by ta hlava podle mě jezdit mohla a ta komprese by se měla pohybovat okolo 11 - 11,5:1 což by ten motor rozdejchal. Na 136ce už by to bylo cca 12:1 což může vydržet, ale určitě ne dlouho. Jako první půjde těsnění a pak kroužky atd. Sériové těsnění údajně udrží 11,5:1 , ale určitě ne pro denní ježdění. Doporučuju jinou hůavu a snížít o cca 0,8mm
15:07:10
26.09.2008
Petkar1
-> Labros: Něco podobnýho jsem taky slyšel, kvůli spalovákům při větším snížení se už musejí opracovávat.
15:05:55
26.09.2008
Petkar1
-> Evž@: Já vim, já reagoval jenom na ty první příspěvky od Karla a Tampajse po jeho dotazu, jako že se zbláznil na 135 mít hlavu dole o 1,7 mm.
11:42:28
26.09.2008
Labros
no myslím že ať už je to 135 nebo 136, tak ta hlava by se neměla snižovat o víc, než je ten kontrolní nálitek, nepamatuju si teď přesně proč, není to jen kvůli kompresnímu poměru, možná jde o nějaký lícování kanálu, nebo tvar kompresního prostoru, fakt nevim, ale dával bych si bacha, resp. informoval bych se předem.
11:04:00
26.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: no jestli tam je seriovy pist tak tam 2,2 neni urcite, to by neslo..
10:50:05
26.09.2008
Evž@
-> Petkar1: přečti si všechny příspěvky.....a bude ti jasno
10:35:35
26.09.2008
Petkar1
Nevim proč ho tady strašíte s kompresí 13, když psal 135 Fávo a tam je to nějakejch 10,8.
09:05:26
26.09.2008
Trax
-> dace: Na 135(vybrany pisty) budes mit kompresi cca 10,7-10,8, takze v pohode i normalni tesneni
Za to na 136 to bude neco kolem 11,5 coz je uz dost na normalni tesneni
07:50:04
26.09.2008
aceboss
-> Tuner#2: Ne to jsem určitě nebyl já mít na 130přes 100HP3 4
-> Adam6666: Já jsem si to myslel taky že je to hnu*ina ale pokud budu moct rád to vyfotím.At je to vidět a nemyslíte si o mě že jen kecám 4
-> Karel.: Tu kompresi jsem neměřit takže netvrdím že to má přes 11 jen jsem chtěl poukázat na to snížení nic víc.
23:59:08
25.09.2008
Karel.
-> aceboss: sériový těsnění ti tohle nevydrží!!!Nemáš šanci, musel jsi tam mít jiný jinak nechápu9 Sériový je dělaný na KP 11 maximálně!!!A při tomhle snížení? fakt ne
23:35:45
25.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: no kazdopadne neco takoveho jako snizeni pres 2mm je hnupina. na 130 staci kolem 0,8 a to je max, das vic a mas pisty v hlave. no nevim jak vis ze je teda snizena o 2,2mm? to ti rikal ten co to prodaval ne?3
23:29:11
25.09.2008
alfik
No uz ked ju mas az tak znizenu tak mozes upravit aj spalovaky ...tym sa ti znizi kopresny pomer
22:53:57
25.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> aceboss: Sundals hlavu a nevíš co je tam za písty? Není to náhodou ten motor, co měl mít přes 100HP a pak jsi byl zklanám že to tak nejede? Možná si ale pletu nick.
22:45:27
25.09.2008
aceboss
-> Adam6666: No to s určitostí nevím.Jinak ten motor je udělanej komplet jak hlava(kanály,ventyly,vidí tka sání svody...)tak i spodek.Ale kompresní poměr jsem neměřil což mě ted mrzí když už mám ted schozenou hlavu,ale těsnění tam bylo seriové a motor na něm najel spoustu km a bez problémů.
22:19:48
25.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: a co tam je za pisty?
22:15:35
25.09.2008
aceboss
No já jsi myslím že stím těsněním to zase tak horké nebude když jsem koupil loni motor ala 130L/a a hlava je lízlá o 2.2mm a těsnění to krásně udželo tak bych řekl že to tak horké nebude jak se povídá. 4
20:42:40
25.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
jj tabulka
20:23:41
25.09.2008
spartra
19:46:10
25.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: no tak to je jasne, to zname tady ty upravce, motor-excel hadra3
19:38:39
25.09.2008
dace
-> Adam6666: no presne tak z dediny :(
19:37:24
25.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: sis to mel udelat sam ten motor, dneska nesmis nikomu verit zvlast jestli to byl nejaky odbornik dediny.....3 a nebo si to mel dovest, 4 mesice nemam co delat.....8 s takovou kompresi je nepouzitelny, sezen druhou hlavu sak to nestoji tak moc... ta kterou tam mas ted je nejak upravena?
19:33:47
25.09.2008
havlik
-> dace: tak sežen jinou hlavu a sniž jí míň ne4
19:32:55
25.09.2008
dace
-> Adam6666: jj takze ten motor je nepouzitelny :(((
19:31:40
25.09.2008
dace
-> Karel.: no spis tunelar,curak....me natah aspon o 3litry
19:31:20
25.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: pri 136 ti foukne tesneni, musis pouzit krouzky jak rika Suri a to uz chce nejake zkusenosti......-> Karel.: odhadem kolem 10,5 protoze seriova je 8,8 a to je slusne....
Extreme Tyres