skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,7 na hlave,jaky je kompres?
20:58:13
01.10.2008
01.10.2008

dace
tak uz sem to trochu protahl a do 3tis to nejede ale pak je to dobry zaprah ale jen 4500 -5000 pak se motor rozklepe,nedari se mi nastavit nejaky solidni predstih
06:50:28
01.10.2008
01.10.2008

dace
ten kompres by mel byt 11,5 podle toho co rikal coz by take souhlasilo,jestlize je tam hlava -1,7mm a 136 pisty
13:23:16
30.09.2008
30.09.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: aha.t.ak 136 piesty som prehliadol..videl som tu iba 135
11:50:34
30.09.2008
30.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo00000: ta hlava neni upravena, jen snizena...... a pisty 136 takze KP hodne vysoky
11:05:48
30.09.2008
30.09.2008

gabo000000 - zrušená registrace
dace 30.09.08 06:42:27 napsal: ale ten kompres bude veliky,pac do 3 4 ti je to tvrde vcelku hodne tech 11,3 je tam sto pro neli vicnemalo by byt cez 11 asle kusa si mohol vybrat zo spalovaku pri sviecke..napr
11:02:51
30.09.2008
30.09.2008

gabo000000 - zrušená registrace
Karel. 25.09.08 19:21:23 napsal: -> Adam6666: razantně? to ne, akorát má vybraná písty a při takovým snížením už je to jedno, dobře kolik komprese? Přes 11 určitěurcite pod11

11:02:40
30.09.2008
30.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: a uz si to odvzdusnil jak sem ti rikal? jestli jo tak tam asi bude nekde vetsi problem..... jeste termostat zkontroluj
06:42:27
30.09.2008
30.09.2008

dace
ale ten kompres bude veliky,pac do 3 4 ti je to tvrde vcelku hodne tech 11,3 je tam sto pro neli vic
06:41:42
30.09.2008
30.09.2008

dace
tak uz se me to castecne podarilo nakoupnout,ale porad to nechladi :( dal sem tam zbytek 95 z kanistru a boucha to samo,tak uvidim co to udela se 100 oktanem..a uletela mi acpumpa:Dta vacka bude asi fakt ostra :D:D:D
14:32:35
29.09.2008
29.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> petr s: to je jiny borec, ten tu ma ale taky zalozene tema

14:12:53
29.09.2008
29.09.2008

petr s
A tady píše že hlava není namontovaná www.skoda110r.cz/forum.ph
p?thread=601...
14:10:10
29.09.2008
29.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: no pry mu to ten dotycny meril a za pry tam je 11,53 asi, nebo neco takoveho, nevim vubec, ale ta hlava stejne neni udelana, je jen snizena a zabrousene ventily
14:02:25
29.09.2008
29.09.2008

Saky
-> Adam6666: no podle me by mel nejdriv zmerit KP at aspon vi kde je a az potom nechavat delat novou hlavu.. co kdyz ji ma OK? pak je to jen vyhozeni penez..
22:36:29
28.09.2008
28.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: no problem nejvetsi ze on ani prave nevi co tam je, urcite je tam 136 pist ale o kolik mu to snizil to nevi.... ale pracuje na tom, nabidl jsem vytvoreni komplet jine hlavy, podle me je to zbytecne ladit a kde si cosi jestli tam kp nekde kolem 12..... a ani by to moc dobre neslo..
21:46:41
28.09.2008
28.09.2008

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A místo těsnění to zalepíš kanagomem
21:45:42
28.09.2008
28.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Saky: Ale musis dat o tridu vyssi pevnostni srouby aby pak hlava neuletela 

20:56:11
28.09.2008
28.09.2008

Saky
-> dace: takze staci sebrat hlavu o 1,7mm a je pila.. -) jen jestli ma taky ostre zoubky-)
17:55:30
27.09.2008
27.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: no to by mela...
17:44:07
27.09.2008
27.09.2008

dace
-> Adam6666: kazdopadne by to mela byt pila,kdyz se to dobre seridi,ale zatim zklamani,uvidim po serizeni,mozna je to predcasne
17:38:46
27.09.2008
27.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: ja to taky pocital a jestli je tam 136 pist tak je tam 11,9 a jestli 135 tak 11 priblizne....
17:23:45
27.09.2008
27.09.2008

dace
mno pocital sem to podle snizeni a podle pistu a vychazi mi 11,5,tak sem zvedavy,zatim motor nemam serizeny,na volnobeh se vytocil az na 6tis,ale nepripadal mi teda o tolik tvrdy nez byl puvodne:D tak nevim nevim
08:10:28
27.09.2008
27.09.2008

spartra
-> Adam6666: vzorečkem a olejem
web.datriware.com/index2. php?ses_web=2&...
měl jsem na to někde vzorec, kde?
web.datriware.com/index2. php?ses_web=2&...
měl jsem na to někde vzorec, kde?

22:06:44
26.09.2008
26.09.2008

pitrs-84@
ja mel sprasenou hlavu favorit tak sme ji rovnali az bylo pryc 2mm tak teprv byla vyzrana rez pryc,tak sem to ze srandy nahodil na felicii 50kw mpi a jelo to lip o dost,nejak sem sral na to jestli to vydrzi za kilo a dve hodiny prace mi to stalo,kazdopadne najeto do ted 40 000 km a furt v pohode, jen pri puiziti 95 oktan benzinu to chrasti,spatne se pali smes,ale pri pouziti 98 a vice oktanu je to v pohode a jede o dosti lepe,osobne rikam at do toho jde i kdyz vim ze idealni to neni
19:16:53
26.09.2008
26.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> spartra: a jak jste to merily?
19:15:46
26.09.2008
26.09.2008

spartra
tak, my jsme též na 136 měli kompresi 11,75/12:1 seriový těsnění v pohodě, najelo se 50t.km za 1rok, nebejt prodeje tak se těsnění nemění, byl tam upravený spalovací prostory
hlava stála 5t.kč na favoritu, jsme byli spokojený
hlava stála 5t.kč na favoritu, jsme byli spokojený
19:10:48
26.09.2008
26.09.2008

Dušan
Ono záleží, jestli je to opravdu 135 nebo 136. Na 135ce by ta hlava podle mě jezdit mohla a ta komprese by se měla pohybovat okolo 11 - 11,5:1 což by ten motor rozdejchal. Na 136ce už by to bylo cca 12:1 což může vydržet, ale určitě ne dlouho. Jako první půjde těsnění a pak kroužky atd. Sériové těsnění údajně udrží 11,5:1 , ale určitě ne pro denní ježdění. Doporučuju jinou hůavu a snížít o cca 0,8mm
15:07:10
26.09.2008
26.09.2008

Petkar1
-> Labros: Něco podobnýho jsem taky slyšel, kvůli spalovákům při větším snížení se už musejí opracovávat.
15:05:55
26.09.2008
26.09.2008

Petkar1
-> Evž@: Já vim, já reagoval jenom na ty první příspěvky od Karla a Tampajse po jeho dotazu, jako že se zbláznil na 135 mít hlavu dole o 1,7 mm.
11:42:28
26.09.2008
26.09.2008

Labros
no myslím že ať už je to 135 nebo 136, tak ta hlava by se neměla snižovat o víc, než je ten kontrolní nálitek, nepamatuju si teď přesně proč, není to jen kvůli kompresnímu poměru, možná jde o nějaký lícování kanálu, nebo tvar kompresního prostoru, fakt nevim, ale dával bych si bacha, resp. informoval bych se předem.
11:04:00
26.09.2008
26.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: no jestli tam je seriovy pist tak tam 2,2 neni urcite, to by neslo..
10:50:05
26.09.2008
26.09.2008

Evž@
-> Petkar1: přečti si všechny příspěvky.....a bude ti jasno
10:35:35
26.09.2008
26.09.2008

Petkar1
Nevim proč ho tady strašíte s kompresí 13, když psal 135 Fávo a tam je to nějakejch 10,8.
09:05:26
26.09.2008
26.09.2008

Trax
-> dace: Na 135(vybrany pisty) budes mit kompresi cca 10,7-10,8, takze v pohode i normalni tesneni
Za to na 136 to bude neco kolem 11,5 coz je uz dost na normalni tesneni
Za to na 136 to bude neco kolem 11,5 coz je uz dost na normalni tesneni
07:50:04
26.09.2008
26.09.2008

aceboss
-> Tuner#2: Ne to jsem určitě nebyl já mít na 130přes 100HP

-> Adam6666: Já jsem si to myslel taky že je to hnu*ina ale pokud budu moct rád to vyfotím.At je to vidět a nemyslíte si o mě že jen kecám
-> Karel.: Tu kompresi jsem neměřit takže netvrdím že to má přes 11 jen jsem chtěl poukázat na to snížení nic víc.

-> Adam6666: Já jsem si to myslel taky že je to hnu*ina ale pokud budu moct rád to vyfotím.At je to vidět a nemyslíte si o mě že jen kecám

-> Karel.: Tu kompresi jsem neměřit takže netvrdím že to má přes 11 jen jsem chtěl poukázat na to snížení nic víc.
23:59:08
25.09.2008
25.09.2008

Karel.
-> aceboss: sériový těsnění ti tohle nevydrží!!!Nemáš šanci, musel jsi tam mít jiný jinak nechápu
Sériový je dělaný na KP 11 maximálně!!!A při tomhle snížení? fakt ne
Sériový je dělaný na KP 11 maximálně!!!A při tomhle snížení? fakt ne23:35:45
25.09.2008
25.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: no kazdopadne neco takoveho jako snizeni pres 2mm je hnupina. na 130 staci kolem 0,8 a to je max, das vic a mas pisty v hlave. no nevim jak vis ze je teda snizena o 2,2mm? to ti rikal ten co to prodaval ne?

23:29:11
25.09.2008
25.09.2008

alfik
No uz ked ju mas az tak znizenu tak mozes upravit aj spalovaky ...tym sa ti znizi kopresny pomer
22:53:57
25.09.2008
25.09.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> aceboss: Sundals hlavu a nevíš co je tam za písty? Není to náhodou ten motor, co měl mít přes 100HP a pak jsi byl zklanám že to tak nejede? Možná si ale pletu nick.
22:45:27
25.09.2008
25.09.2008

aceboss
-> Adam6666: No to s určitostí nevím.Jinak ten motor je udělanej komplet jak hlava(kanály,ventyly,vidí
tka sání svody...)tak i spodek.Ale kompresní poměr jsem neměřil což mě ted mrzí když už mám ted schozenou hlavu,ale těsnění tam bylo seriové a motor na něm najel spoustu km a bez problémů.
22:19:48
25.09.2008
25.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> aceboss: a co tam je za pisty?
22:15:35
25.09.2008
25.09.2008

aceboss
No já jsi myslím že stím těsněním to zase tak horké nebude když jsem koupil loni motor ala 130L/a a hlava je lízlá o 2.2mm a těsnění to krásně udželo tak bych řekl že to tak horké nebude jak se povídá. 

20:42:40
25.09.2008
25.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
jj tabulka
20:23:41
25.09.2008
25.09.2008

spartra
19:46:10
25.09.2008
25.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: no tak to je jasne, to zname tady ty upravce, motor-excel hadra

19:38:39
25.09.2008
25.09.2008

dace
-> Adam6666: no presne tak z dediny :(
19:37:24
25.09.2008
25.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: sis to mel udelat sam ten motor, dneska nesmis nikomu verit zvlast jestli to byl nejaky odbornik dediny.....
a nebo si to mel dovest, 4 mesice nemam co delat.....
s takovou kompresi je nepouzitelny, sezen druhou hlavu sak to nestoji tak moc... ta kterou tam mas ted je nejak upravena?
a nebo si to mel dovest, 4 mesice nemam co delat.....
s takovou kompresi je nepouzitelny, sezen druhou hlavu sak to nestoji tak moc... ta kterou tam mas ted je nejak upravena?19:33:47
25.09.2008
25.09.2008

havlik
-> dace: tak sežen jinou hlavu a sniž jí míň ne

19:32:55
25.09.2008
25.09.2008

dace
-> Adam6666: jj takze ten motor je nepouzitelny :(((
19:31:40
25.09.2008
25.09.2008

dace
-> Karel.: no spis tunelar,curak....me natah aspon o 3litry
19:31:20
25.09.2008
25.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> dace: pri 136 ti foukne tesneni, musis pouzit krouzky jak rika Suri a to uz chce nejake zkusenosti......-> Karel.: odhadem kolem 10,5 protoze seriova je 8,8 a to je slusne....
