
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mám problem -vyvážení setrváku
prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 25.09.2008 do 27.09.2008, založil/a Roman Michl
15:27:52
27.09.2008
27.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace

14:39:45
27.09.2008
27.09.2008

petr s
-> David29 - Mrázovka: Tak si ho nech vyvážit na o gramů
14:38:20
27.09.2008
27.09.2008

David29
-> petr s, LiMak: Serete mě 
Otevřu Anrdta, a tam je napsaný, že když montujete NOVÝ, tak je to fuk jak ho tam dáte, (je vyvážen na 10g), ale pokud jenom sundáte a pak zase nasadíte stávající, tak ho tam máte dát tak jak byl, pač je (cituji): Pootočení sertvačníku do jiné polohy při zpětné montáži by způsobilo nepříznvý zásah do vyvážení motoru

Otevřu Anrdta, a tam je napsaný, že když montujete NOVÝ, tak je to fuk jak ho tam dáte, (je vyvážen na 10g), ale pokud jenom sundáte a pak zase nasadíte stávající, tak ho tam máte dát tak jak byl, pač je (cituji): Pootočení sertvačníku do jiné polohy při zpětné montáži by způsobilo nepříznvý zásah do vyvážení motoru
12:15:35
27.09.2008
27.09.2008

LiMaK - 742 forever
Hosi, verim, ze v dilnach Lamborghini, kde kazdy motor sklada jeden mechanik, tak tam se s tim piplaj pul roku, na kazdem motoru maji stitek s napisem kdo ho stavel....
ale opravdu si nekdo mysli, ze soudruzi a soudružky v AZnP litali jak diví po dílně škodovky a montovali kliku a setrvak dokupy a vyvazovali??
v jednom kosi byly vyvazene setrvaky a ty se montovaly az na motor v kuse....takze...kazde je opravdu zvlast.
ale opravdu si nekdo mysli, ze soudruzi a soudružky v AZnP litali jak diví po dílně škodovky a montovali kliku a setrvak dokupy a vyvazovali??
v jednom kosi byly vyvazene setrvaky a ty se montovaly az na motor v kuse....takze...kazde je opravdu zvlast.
12:03:32
27.09.2008
27.09.2008

petr s
-> David29 - Mrázovka: Kdo by to vyvažoval s klikou? A jak by mohli dodávat náhradní díly jako řemenice kliky a setrváky?Je to všechno vyváženo
12:00:52
27.09.2008
27.09.2008

David29
-> petr s: Blbě, to je fakt... ale zatim sem stejně přesvědčenej, že v 742 a snad i 781 budou vyváženy i s klikou...
Když sem mistrovi řek o nějakym vyvážování dílů zvlášť, tak se mi vysmál, a nabízeli mi to tak i v Motoreně co je v Praze Hostivaři...
Když sem mistrovi řek o nějakym vyvážování dílů zvlášť, tak se mi vysmál, a nabízeli mi to tak i v Motoreně co je v Praze Hostivaři...
11:58:23
27.09.2008
27.09.2008

petr s
-> David29 - Mrázovka: Samozřejmě jak bys ho chtěl měnit
11:51:02
27.09.2008
27.09.2008

David29
petr s 27.09.08 09:51:43 napsal:
-> Cába: Je vyvážen zvlášt jak bys ho jinak měnil?
I na starejch autech?
-> Cába: Je vyvážen zvlášt jak bys ho jinak měnil?
I na starejch autech?
09:51:43
27.09.2008
27.09.2008

petr s
-> Cába: Je vyvážen zvlášt jak bys ho jinak měnil?
09:49:54
27.09.2008
27.09.2008

Cába
nas ve skole ucili,ze je to jedno jak ho natocit,ze je to vyvazeny zvlast,tak nevim co je na tom pravdy
10:31:32
26.09.2008
26.09.2008

Roman Michl
Zdarec dneska sem se byl podivát na ten setrvák a naštěstí tam byl otištěné ten krožek odiry co je na klice co mě poradil Matthes, záškodník z TechWebu.Diky chlapi co ste mi poslali příspěvky s rádami.Dík moc
09:10:56
26.09.2008
26.09.2008

David29
-> Adam6666: Tak ono to odlehčení taky udělá svoje.. ale stejnak si myslim, že když ho tam dáš tak jak byl, že je to lepší...
23:39:05
25.09.2008
25.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> David29 - Mrázovka: ja tocim 7 a neni to znat..... a kazdy to tak dela ze sdela setrvak odlehci vyvazi a pak ho tam vrati. este sem nezazil ze by to necemu vadilo

22:47:56
25.09.2008
25.09.2008

David29
-> LiMaK, Adam6666: Ono je asi fakt že při tom režimu otáček (do těch 3500 - 4000) to zas tak znát nebude, pač tam třeba nebude nevyváž xx dKg... a fáčka byly možná vyvažovaný jinačí metodou (všecko zvlášt) než u 120 nebo fakt na gramy..
22:18:14
25.09.2008
25.09.2008

Kapřík
-> Roman Michl: pokud to je sériový motor, žádné úpravy, vačky atd., asi bych to neřešil. Dej tam setrvák a uvidíš

21:59:30
25.09.2008
25.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> LiMaK: taky myslim ze to tak je,-> David29 - Mrázovka: ja sundal setrvak ktery se odlehcil a pak vyvazil a vratil se na kliku, je to naprosto bez problemu... nic tim nepokazi..
21:52:31
25.09.2008
25.09.2008

LiMaK - 742 forever
ja mam pocit, ze u serioveho motoru je to vyvazene vsecko z vyroby zvlast---klika a zvlast setrvak. kvuli jednoduchosti montaze.
ja osobne predtim nez sem to vedel, ze je lepsi si projistotu oznacit polohu, tak sem to sekal jak to prislo pod ruku a nikdy nebyl problem. dokonceaji ted nekdy zapomenu a nasadim to od oka..a teda nikdy mi nic nevibrovalo :-(
zas tak do krve bych to neresil
ja osobne predtim nez sem to vedel, ze je lepsi si projistotu oznacit polohu, tak sem to sekal jak to prislo pod ruku a nikdy nebyl problem. dokonceaji ted nekdy zapomenu a nasadim to od oka..a teda nikdy mi nic nevibrovalo :-(
zas tak do krve bych to neresil
19:06:51
25.09.2008
25.09.2008

Roman Michl
Jo tak to se pak podívám.zatím dikec za rady
16:41:49
25.09.2008
25.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kurva drat, ta dira se tam obtiskne, proc tu neni EDIT 

16:40:59
25.09.2008
25.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Roman Michl: V klice jak sou ty 4 diry na srouby co drzi setrvak... tak je tam jeste jedna dira bez zavitu a ten se vetsinou obtiskne (spinou) na setrvak, takze tak 

16:21:00
25.09.2008
25.09.2008

pyroman
-> David29 - Mrázovka: to je dost možný...ale někdo mi říkal, že pokud se dává fungl novej setrvák, tak je to jedno, co se polohy týče, takže to jen "papouškuju" dál 

16:18:24
25.09.2008
25.09.2008

David29
-> Roman Michl: Já bych to nějak zkusil
Je to 3:1 že se trefíš na spárvnou polohu

Je to 3:1 že se trefíš na spárvnou polohu

16:17:47
25.09.2008
25.09.2008

David29
-> pyroman: Jenže když dá vyváženej setrvák, tak to stejně rozhodí... je to klikou vyvážený jako celek...
15:46:25
25.09.2008
25.09.2008

pyroman
sežeň fungl novej setrvák a mělo by být myslím po problému 

15:42:26
25.09.2008
25.09.2008

Roman Michl
Zdarec chlapy mám problém,pořídíl sem motor s fá a chci ho dát do škody,ale to by nebyl problém.Ale když sem sundal setrvák kvůli výměně ložisku za původní krožek tak sem zapomněl označit vzájemnou polohu kliky a setrváku kvuli vyvážení?? Tak se chcu zeptat co těd stím,jestli by to hodně vadilo ho nasadit potom zpátky bez vyvážení??
