
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pretryskovani Pierburgu
21:50:19
29.09.2008
29.09.2008

Cába
ok.nezlobim se za to,ze si me opravil,ale taky bych byl rad,kdyby se hovorilo konecne k veci.Nekdo to snad uz resit musel,nebo to kazdej jezdi s ostrou vackou a neupravenym karburatorem?I kdyz u nekterejch tuzeru bych se vubec nedivil 

21:11:59
29.09.2008
29.09.2008

Neex
-> Cába: To že ti někdo napíše že něco není tak jak si myslíš není chytání se chyb... a nezlob se na mě ale po té zprávě jsem prostě reagovat musel... ale ok necháme to být. 

20:58:25
29.09.2008
29.09.2008

Cába
To Neex: sorry,do tech zprav sem ti to poslal omylem.Myslim,ze sem se dostatecne omluvil v tom udaji na druhy komore.Nejsem vsevedouci,proto se tady na to ptam.Proc si to nenapsal rovnou,ze sou lisovany?Akorat se chytas chyb druhejch jak ho... kosile
20:28:58
29.09.2008
29.09.2008

Neex
-> Mach: Pokud mě někdo v soukromé zprávě osočí z toho proč teda nevím jaké dát trysky a vzdušníky pak se sním nebudu bavit v přátelské rovině. A jestli hrdost tvého kamaráda utrpěla tím že něco nevěděl a druhý ho opravil a vyvrátil mu jeho tezi pak to není můj problém.
20:11:39
29.09.2008
29.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
hosi hosi, klideek

20:02:51
29.09.2008
29.09.2008

Mach
TO Nexx: koukam ze jsi nejakej moc chytrej,ne?? Cába se jen ptá,tak nemusis bejt arogantni a dulezitej,ne??
15:22:07
29.09.2008
29.09.2008

Neex
Laskavě si uvědom že u karburátoru Pierburg/LEKR jsou vzdušníky lisované a výměna v domácích podmínkách nepřipadá v úvahu a bez jejich výměny nedojde k úpravě složení směsi v celém spektru otáček. Navíc osazení karburátoru je věc značeně závislá na konkrétním motoru a bez zkoušek se člověk většinou neobejde. A pokud hodláš jednat tak jako ve zprávě co jsem od tebe obdržel pak už radu nečekej... na tohle opravdu nejsem zvědavej. Nemůžu za to že nevíš nebo nedokážeš rozlišovat mezi průměrem difuzoru a průměrem jmenovitého průtoku. Dál to nehodlám komentovat.
10:31:45
27.09.2008
27.09.2008

Neex
To je docela dobře možný, že byl ten Pierburg v lepším stavu proto jsi poznal rozdíl, ale věř mi že těmi 2 mm rozdílu v průměru jmenovitého průtoku na 2 stupni to opravdu nebylo... karburátory se tak trochu zabývám tak si troufnu říct že vím o čem mluvím.
09:51:23
27.09.2008
27.09.2008

Cába
V tom pripade ten puvodni lekr musel bejt rozstlovanej,pac ja sem rozdil poznal
21:25:58
25.09.2008
25.09.2008

Neex
-> Cába: Nedivil, protože vím že to žádnou roli nehraje. Měl jsem na Fav jak LEKR tak Pierburg a rozdíl jsem nepoznal... jestli ty ano pak šlo jen o Placebo efekt. 

15:31:56
25.09.2008
25.09.2008

Cába
Ale jaky trysky dat,tak to uz nikdo nevi,co?
15:30:20
25.09.2008
25.09.2008

Cába
Omlouvam se,je to jak rika Nexx,ale,divil by ses,jakou to hraje roli.
23:54:06
24.09.2008
24.09.2008

Neex
Kde jsi prosím tě přišel na to že má Pierburg větší difuzor 2 stupně? To co ty myslíš je průměr jmenovitého průtoku ne průměr difuzoru a ten rozdíl 2 mm nehraje prakticky žádnou roli. 

22:41:13
24.09.2008
24.09.2008

jate-line
Pierburg a Lekr je až na malé detaily shodný!!!, difuzory u obou I-20,II-24.....
22:36:59
24.09.2008
24.09.2008

Discovera
Pierburg má větší difuzor na druhém stupni?....to je mi novinka mám ho na 130ce ale toho sem si nevšim a druhý do zásoby LEKR....se schválně podívám

22:17:15
24.09.2008
24.09.2008

Cába
Cau,mam na favu fabrickou 280 vacku a potreboval bych k ni natryskovat karbec.Puvodniho lekra sem vyhodil a dal Pierburga,kvuli vetsimu difuzoru na 2stupni.Na rapidu mam trysky,podle slov Pana Cepka,ale k tomuhle nic nevim,protoze je od kamarada vypasovana ze Skodovky. Za kazdou radu diky
