darabos - www.mscfilakovo.sk:
Že sem tak smělý, tobě nefunguje termostat? Nebo se jen "nudíš" a vymýšlíš "blbosti" ?
Btw. On existuje nějakej elmag. ventil pro tyhle účely? Myslim hlavně provoz ve vodě, dokonalá izolace proti zkratu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Elektromagneticky ventil
13:49:05
27.09.2008
27.09.2008

Rabbit
07:18:46
26.09.2008
26.09.2008

Saky
no jenze jezdit motor bez termostatu mimo rozsah pracovnich teplot je kravina
22:49:02
24.09.2008
24.09.2008

Gemini
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: bud sa da prec uplne, ked nestiha chladit, alebo navrtas pomocnu dierku do termostatu, resp zvacsis po tom nite a potom sa do neda uvarit....len horsie sa zohrieva
22:31:41
24.09.2008
24.09.2008

darabos
plynule
22:30:38
24.09.2008
24.09.2008

darabos
-> MOLSO (Hlavný nanášač alkytonu :): Su aj plinule ovladatelne, ale to by nebolo treba, napr. ventil by sa otvoril pri 95 stupnoch a zatvoril napriklad pri cca 80, takze by sa to neskakalo, ako napriklad snimac teploty na chladici v predu, ten tiez ma interval spinania, aby nazapinal a vypinal ako zbesily na hranicnej teplote...
18:56:04
24.09.2008
24.09.2008

MOLSO
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: pochybujem ze by elektromagbnet plynule pootvara la zatvaral velky okruh ... robilo by to sprostosti a teplota by skakala ako sprostá
(ak sa myslim a existuje plynule ovladatelny elektromagnet prosim nekamenovat )
-> Gemini: prečo odstrihnuť nit ?
(ak sa myslim a existuje plynule ovladatelny elektromagnet prosim nekamenovat )
-> Gemini: prečo odstrihnuť nit ?
18:01:21
24.09.2008
24.09.2008

darabos
-> Gemini: Ako to zvyknu riesit v zavodnych autach, ako si to riesil? Vyhodil si termostat uplne?
Dik!
Dik!
17:50:50
24.09.2008
24.09.2008

Gemini
elektronika moze takisto zlyhat, spolieham sa na klasiku,kde odstrihnem nit
17:31:29
24.09.2008
24.09.2008

Nwkt
Kdy se neotevře termostat? Jedině když je zarostlej, dej novej a je po problémech. Čim míň elektroniky v utě tim líp
17:01:38
24.09.2008
24.09.2008

darabos
Caute!
Experimentoval uz niekto z vas s nahradenim termostatu elektormagnetickym ventilom riadenym nejakym spinacom (napr. termospinac co je na ventilator chladica) alebo inou eletronickou jednotkou, nakolko jadna slabina skodoviek je prave v tom, ze sem-tam sa neotvori termostat?
Mozno je to mrtva myslienka do skodovky...neviem, v inych novsich autach je to riesene tiez klasickym termostatom?
Experimentoval uz niekto z vas s nahradenim termostatu elektormagnetickym ventilom riadenym nejakym spinacom (napr. termospinac co je na ventilator chladica) alebo inou eletronickou jednotkou, nakolko jadna slabina skodoviek je prave v tom, ze sem-tam sa neotvori termostat?
Mozno je to mrtva myslienka do skodovky...neviem, v inych novsich autach je to riesene tiez klasickym termostatom?
