skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajimava zavada - varim, varis, varime :-(
18:39:04
21.09.2008
21.09.2008

Tuxik
Tak hlavu mam sundanou a necham ji srovnat, u vlozek vymenim podlozky a to by bylo aby to nebylo :)
17:31:05
21.09.2008
21.09.2008

hagios
Skontroluj na novom tesnení pod hlavu otvory podľa originálu. Ak tam chýbajú, tak ich vyklepni a je po probléme. Ja som tak vyváral vodu dosť dlho a netušil som v čom je problém, preskúšaná hlava, presahy, termostat, tlakovanie chladiacej sústavy a nič, nakoniec to robilo blbé, resp. nové, ale nesprávne tesnenie pod hlavou.
18:56:15
20.09.2008
20.09.2008

spartra
-> Matsoft: kompresi do 12 to musí udržet i seriový těsnění temac a všechno okolo, kdo říká že ne má něco špatně
16:31:05
20.09.2008
20.09.2008

Syny
-> Matsoft: moc velkou kompresi? A to jako do ted byla normalni a najednou z niceho nic je velka? Navic myslim, ze seriovy motory, ktery maj odjeto neco kolem 100 000km rozhodne nemivaj problem s velkou kompresi
Ja byhc se zameril na vlozky a hlavu... Zkontrolovat zda neni hlava rupla to tom peknym vyvareni, nechat ji srovnat a zkontrolovat presahy vlozek... Pak myslim, ze to bude cajk...
Ja byhc se zameril na vlozky a hlavu... Zkontrolovat zda neni hlava rupla to tom peknym vyvareni, nechat ji srovnat a zkontrolovat presahy vlozek... Pak myslim, ze to bude cajk...16:28:22
20.09.2008
20.09.2008

Matsoft
hlava je krasna..... ale vypada to na mirne utopenou vlozku nebo na moc velkou kompresi.
16:17:06
20.09.2008
20.09.2008

spartra
mě jeden pán strhnul šroub v bloku, čili chvíli jelo vařilo, jelo vařilo, šikovnej stihnul 2 motory
15:59:03
20.09.2008
20.09.2008

Pavel P..
-> Tuxik: prohlídni vložky jestli neni jedna prasklá, případně vyžraná hlava tam kde dosedaj kroužky těsnění... případně i ty přesahy a nebo prasklá hlava.

23:01:26
19.09.2008
19.09.2008

Syny
-> minno: o kousek min, tohle uz je moc 

22:44:31
19.09.2008
19.09.2008

minno
Syny 19.09.08 22:37:59 napsal: tak tak, presahy a urcite bych necahl liznout o nakou desetinku i palici...
myslíš asi približne takto?
myslíš asi približne takto?

22:37:59
19.09.2008
19.09.2008

Syny
tak tak, presahy a urcite bych necahl liznout o nakou desetinku i palici...
22:34:43
19.09.2008
19.09.2008

petr s
-> Tuxik: A co přesahy vložek?
22:34:11
19.09.2008
19.09.2008

Tuxik
a hlava nevypada krive (ted je teda prd videt, ale po prilozeni ocelovyho pravitka to jenom lehce prosvita uprostred - je fakt ze to pravitko taky stoji za prd...); az bude svetlo tak zkusim jeste presahy vlozek... zajimavy je ze to zacalo z niceho nic
22:31:25
19.09.2008
19.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Dira ve vlozce? To by musela bejt brutalni dira teda 

22:29:35
19.09.2008
19.09.2008

Tuxik
-> petr s: hlavu mam dole, tesneni na prvni pohled vypada OK, bylo meneny v lednu :-(
22:19:30
19.09.2008
19.09.2008

petr s
-> Tuxik: Těsnění pod hlavou
22:18:51
19.09.2008
19.09.2008

minno
prekvapuje ma, že sa pýtaš zrovna ty, ale potom to vyzerá už jedine na netesnosť blok-vložky-hlava
22:18:01
19.09.2008
19.09.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Vari i bez termostatu jo
Nemas to ucpaty? Cerpadlo ma lopatky?
Nemas to ucpaty? Cerpadlo ma lopatky?22:16:07
19.09.2008
19.09.2008

Tuxik
Uz nekolik dni resim zajimavou zavadu. Nedavno jsem jel nekam skodovkou a cestou jsem uvaril. Dolil jsem vodu, odvzdusnil a jel dal. Jenze pak jsem zavaril jeste asi 4x behem jednoho dne. Usoudil jsem ze nefunguje vetrak na chladici tak jsem vymenil cidlo. Uvaril jsem znovu. Po zjisteni ze chladic je studenej a tim padem je naprosto normalni ze termocidlo nespina; po rozhovoru s kamosem jsme usoudili ze je KO termostat. Vyndal jsem jej tedy a po nekolika minutach behu na volnobeh (kdy i termospinac zapl vetrak) jsem myslel ze je po problemu. Nebylo. Uvaril jsem znovu :-/ Celou cestu bez termostatu se teplota drzela na prvnim policku budiku, pri akceleraci do kopce prudce vyskocila na max a vyvaril jsem skoro vsechnu vodu... Uz fakt netusim cim to muze byt, diky za jakekoli nakopnuti.
Jedna se o 136ku
Jedna se o 136ku
