ktori je lepsí karbecc

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 18.09.2008 do 21.09.2008, založil/a woody121
řadit dle data
23:41:28
21.09.2008
Gemini
jazdim na 105kovom EDSR ktory mam totalne prerobeny a nedam na to dopustit, pri kludnej jazde jazdim za 6l
20:17:09
20.09.2008
Discovera
-> Bobesh: nezatracuji...ale v autě bych ho už nechtěl, už jenk vůli tomu mechanickému sitiči to je něco, co už bych nepřekousnul...i kdyby byl nový mám škodule rád, ale ani k vůli originalitě bych se nevrátil k SEDRu je to prostě rozdíl...ale je to každého věc co si tam dá...beru né všude ti navaří přírubu na sání a navíc si to musí člověk nachystat a hlavně zaplatit a to je přiznávám celkem drahý špás z hliníkem...ale za sebe jsem maximálně spokojený....to že motor má i jiný zvuk jinak jede a kultivovaně řede to je pro mě balzám na uši a nejen na ně 4
19:41:17
20.09.2008
Bobesh
-> Discovera: Tak LEKR je sice pokrok ale pokud je EDSR nebo SEDR novej nebo v pořádku,tak bych nezatracoval.
-> woody121: Kuličky slouží jako ventily,ucpávající zpětný odtok paliva. jeden je pod injektorem a druhej v kanálku akcelerační pumpičky ale ten je pod šroubkem,záleží jak moc jsi to rozebral.
01:10:37
20.09.2008
woody121
rozoberal som edser a vypadla mi taka mala najskor plastova gulicka a nevem skade je vie mi niekto poradit
20:51:24
19.09.2008
Discovera
-> MerHanz: no nejsem na tohle expert, ale na mým motoru to táhne opravdu HODNĚ a se SEDRem se to nedá srovanat...u LEKRU dělá hodně stará hlavní membrána akcelerace a obohacovač směsi....ale jak to vyměníš za novu....sakra to je síla....jo a kolem odpojovače volnoběhu máš těsnící gumový kroužek...když je starý (to málo kdo vyměnuje) tak je tvrdý a popraská a pak netěsní a to dělá taky občas bordel....pokud to máš vše v cajku (myšleno doslova...a né, jak každý ho vymontuje z fazole a pak ho hodí do škodovky a díví se že to nejede nebo že to je nemastný neslaný...)
18:30:28
19.09.2008
MerHanz
-> woody121: pso celkový shrnutí, bych tam dal ten, co bude v lepším stavu
13:26:26
19.09.2008
woody121
dakujem pekne chlapci ze ste sa tak rozpisali berem vas za slovo
4
10:52:50
19.09.2008
MerHanz
-> Discovera: to jo, ale jak to tahá, to je u škodouky dost podstatný při jejím výkonu
10:35:23
19.09.2008
Discovera
oprava celkově najeto 1tis. km a na plnou najeto zmiňovaných 450km první nádrž do těch 500km mírného zábehu tedy do max. 3000ot. vetšinou 80-90km/h dokonce 470km....LEKR na stolici nastaven
10:32:46
19.09.2008
Discovera
nechci rejpat 3 ale než bych přemýšlel jestli SEDR nebo EDSR tak ani jeden už 2,5 měsíce jezdím na zrepasovaným LEKRu (navařená příruba fávo na sacím 5-kanálu) a nevyměnil bych to už NIKDY za tento zinkovej paskvil...o startech za studena na drc i teple a i v mém případě spotřebě (nový 130motor po kompletní GO vše nové origo) na plnou nádrž 37l až do poslení kapky najeto 1000km 450km a žádná dědkovská jízda po uplynutých 500km mírného záběhu....ostatní prominou ale nejde to si nerejpnout.....prostě ten motor se chová úplně jinak než z fuj karbecem
09:26:05
19.09.2008
MerHanz
-> spartra: no však jo, já nepíšu nic jinýho 4
09:09:20
19.09.2008
Bobesh
Pokud je máš oba doma,není nic jednoduššího,než zkusit jezdit chvíli s jedním a pak s druhým a můžeš sám posoudit,který je pro auto lepší. Ono totiž co motor,to originál a ne všechno předepsané může být to nejlepší. Další věc je,máš li to na denní ježdění či na srazy,pak taky to,zda jezdíš dědkostyl nebo spíš závodíš. První je pro Š120L od 8/1984 a druhý pro Š105S-L 3/1982-7/1984. Osobně bych asi volil ten SEDR,je pro 120 určen a přece je o žďabek mladší,kultivovanější starty za tepla.
07:57:05
19.09.2008
spartra
-> MerHanz: ale edsr měli všichni ekonostat?
pak sedr jenom 130/5/6
05:46:26
19.09.2008
MerHanz
-> MerHanz: jo taky na tu lepší odezvu má vliv ekonostat, kterej má až 130kovej sédr
05:45:02
19.09.2008
MerHanz
-> woody121: já mněl na starým motoru EDSR s dif.22/23, a mnělo proti SEDRU 20/24 trochu živější odezvu, ale to přikládám většímu difuzoru na první klapce.
22:58:58
18.09.2008
packa
EDSR je prej úspornější. Sníží o něco spotřebu.
22:53:51
18.09.2008
woody121
mam otazku ktorý karbec je lepsi pre moju 120 motor * Karburátor JIKOV 32 SEDR 443 751 293 200

Seřizovací prvek I.stupeň II.stupeň
Difuzér (průměr v mm) 20 24
Tryska hlavní 108 130
Vzdušník hlavní 190 140
Tryska běhu naprázdno 50 -
Vzdušník běhu naprázdno 130 -
Tryska přídavného běhu naprázdno 90 -
Tryska paliva ekonostatu - -
Tryska směsi ekonostatu - -
Vzdušník ekonostatu - -
Tryska sytiče 130 130
Vzdušník sytiče (průměr v m) 7 7
Vzdušník regulace membrány 160 80
Tryska obtoku pumpičky 50 50
Tryska obtoku pumpičky 60 60
Jehlový ventil (průměr v mm) 1,5 1,5
Nástřik akcelerační pumpičky (na 10 zdvihů) v cm3 5-7 5-7




* Karburátor JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800

Seřizovací prvek I.stupeň II.stupeň
Difuzér (průměr v mm) 21 22
Tryska hlavní 105 120
Vzdušník hlavní 185 160
Tryska běhu naprázdno 50 40
Vzdušník běhu naprázdno 140 -
Tryska přídavného běhu naprázdno - 80
Tryska paliva ekonostatu 60 -
Tryska směsi ekonostatu 85 -
Vzdušník ekonostatu 70 -
Tryska sytiče 145 145
Vzdušník sytiče (průměr v m) 7 7
Vzdušník regulace membrány 130 80
Tryska obtoku pumpičky 45 -
Injektor 50 -
Jehlový ventil (průměr v mm) 1,5 1,5
Nástřik akcelerační pumpičky (na 10 zdvihů) v cm3 6-8 6-8 6
Extreme Tyres