skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Upravene ojnice
13:34:09
28.09.2008
28.09.2008

m8rinek
-> Eidy: jo jo pán je známý voajér a onanista....
12:37:56
28.09.2008
28.09.2008

suri
-> PatRS: to pojde do toho motora co mas nachytany 8kanal liatinu hlavu?
19:11:58
26.09.2008
26.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace

18:45:52
26.09.2008
26.09.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: u man to ide do motorku kde nemam ani vacku


09:40:46
26.09.2008
26.09.2008

Eidy
-> Saky: njn, já zapoměl. Já osobně si radši budu leštit něco jinýho
Jen abych to nepřetrhnul 
Jen abych to nepřetrhnul 
07:21:59
26.09.2008
26.09.2008

Saky
-> Eidy: to ses na omylu tady se lesti zasadne na seriovky.. nebot vetsina na poradnou vacku pracujicich v otackach kde ma lesteni ojnic smysl (i kdyz to je diskutabilni) nema penize, a tato uprava nic nestoji (pouze nekolik hodin prace se smirglem v ruce jak se tady da bezne docist) proto je to tak oblibene..
05:16:16
26.09.2008
26.09.2008

Eidy
-> gabo00000: Pokud se bavíme o leštění ojnic, tak to asi nebude do obyčejnýho ani vylepšenýho motoru, takže kompletní odlehčení je podle mě namístě. Přesně jako na obrázku.
16:02:38
22.09.2008
22.09.2008

gabo000000 - zrušená registrace
Eidy 21.09.08 16:33:28 napsal:
Když už leštit ojnici, tak celou. Na celé ploše. A nálitek na spodním oku odbrousit tak, aby to vypadalo jako vedle nálitku. Nakonec samozřejmě vyvážit. s tym spodnym okom je to tak podla mna makacka..myslis tak ne?(viz obrazok)..podla mna radsej tam nechat viac amtrosa lebo kym vylestite tie strbiny tak vas prejde smiech...btw a proti celoplosnemu lesteniu nic nemam aj ked ojnice sa stale ohne a lama do boku nie?..takze hrany su najdôlezitejsie:)
Když už leštit ojnici, tak celou. Na celé ploše. A nálitek na spodním oku odbrousit tak, aby to vypadalo jako vedle nálitku. Nakonec samozřejmě vyvážit. s tym spodnym okom je to tak podla mna makacka..myslis tak ne?(viz obrazok)..podla mna radsej tam nechat viac amtrosa lebo kym vylestite tie strbiny tak vas prejde smiech...btw a proti celoplosnemu lesteniu nic nemam aj ked ojnice sa stale ohne a lama do boku nie?..takze hrany su najdôlezitejsie:)
16:33:28
21.09.2008
21.09.2008

Eidy
Když už leštit ojnici, tak celou. Na celé ploše. A nálitek na spodním oku odbrousit tak, aby to vypadalo jako vedle nálitku. Nakonec samozřejmě vyvážit.
16:01:18
20.09.2008
20.09.2008

PatRS
gabo:
ten horny nakovok uz tak bol ofrezovany akurat sme tu ostru hranu zaoblili...a co som pozeral na tu dierocku tak priemer sa asi nezvacsil...
ten horny nakovok uz tak bol ofrezovany akurat sme tu ostru hranu zaoblili...a co som pozeral na tu dierocku tak priemer sa asi nezvacsil...
13:07:15
20.09.2008
20.09.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> PatRS: kusa asi moc ste ubrali na vrchu a nalitok pri tej dierke co ostrekuje valec olejom by sa nemal odstranvoat..aspon niekto uvadza tak..druhy onak...
06:17:42
20.09.2008
20.09.2008

bambuso
daves to má aj s obrázkami na svojej stránke
p.s. kde si zohnal 1150 hlavu
p.s. kde si zohnal 1150 hlavu

00:38:22
20.09.2008
20.09.2008

gabo000000 - zrušená registrace
20:46:13
19.09.2008
19.09.2008

PatRS
4
20:45:47
19.09.2008
19.09.2008

PatRS
3
20:45:26
19.09.2008
19.09.2008

PatRS
2
20:45:02
19.09.2008
19.09.2008

PatRS
1
20:44:35
19.09.2008
19.09.2008

PatRS
moze to vyzerat takto?
15:10:26
19.09.2008
19.09.2008

PatRS
no bude to do motora erko spodek 1150 hlava dva webre 300 vacka.
ide o vylestenie aby sa znizilo riziko lomu , odlahcovat spodne oko na tom nakovku? kolko ? ako? horne oko obrusit dookruhla alebo nechat tu plosku kde je material pre vyvazenie? lesti sa len driek zvonku alebo aj tam strede kde je menej materialu? upravuje sa nejak prechod z drieku ku skrutkam?.
dufam ze z toho vyjdete co chcem...dik
ide o vylestenie aby sa znizilo riziko lomu , odlahcovat spodne oko na tom nakovku? kolko ? ako? horne oko obrusit dookruhla alebo nechat tu plosku kde je material pre vyvazenie? lesti sa len driek zvonku alebo aj tam strede kde je menej materialu? upravuje sa nejak prechod z drieku ku skrutkam?.
dufam ze z toho vyjdete co chcem...dik
08:00:50
19.09.2008
19.09.2008

Saky
-> Eidy: to vis nekteri lidi zblbli z reklam a ruznych nesmyslnych webu pak prezentuji tyto blbosti dal a dal.. kazdy si prida neco, nekdo neco otoci a pak jsou z toho blbosti.. a to ze tomu nekdo slepe veri a pak to prezentuje dal to uz nikdo z nas neovlivni... na ctenari samotnem je pak aby si vybral cemu bude verit..
06:40:22
19.09.2008
19.09.2008

Eidy
Nejsem motorový odborník, ale troufám si tvrdit, že 0,01 g na ojnici je v našich motorech zcela zanedbatelná hodnota. Ve fabrice se ojnice skládaly do jednoho bloku v toleranci +-2g.
16:28:12
18.09.2008
18.09.2008

FOPE
Ja bych se moc na dynamické odlehčení + vyvážení celého klikového systemu vyprdnul a nechal to odborné dílně. Vím o čem mluvím, zde hrajou desetinky i tisícinky dekagramů, stačí když chybí třeba 0.01 g tak je to v čudu... když vyvážit tak pořádně já si myslím že ty 3000 - 5000 ,- za odlehčení, vyvážení + vyleštění do zrcadlového lesku není moc...
15:35:37
18.09.2008
18.09.2008

Jakub M.
-> PatRS:
myslíš třebas jako takhle?
skoda-virt.cz/cz/.../8045 1
skoda-virt.cz/cz/.../8045 0
130 L/A okruhy - kopce, tovární ojnice
ale do čeho to ty máš to neim... pozor na to, někteří tu na to jsou hákliví (teda, ne že by se kvůli tomu někdo hádal, ale ušetříš si tak OTčka a narážky
)
myslíš třebas jako takhle?
skoda-virt.cz/cz/.../8045 1
skoda-virt.cz/cz/.../8045 0
130 L/A okruhy - kopce, tovární ojnice

ale do čeho to ty máš to neim... pozor na to, někteří tu na to jsou hákliví (teda, ne že by se kvůli tomu někdo hádal, ale ušetříš si tak OTčka a narážky
)12:06:40
18.09.2008
18.09.2008

PatRS
Poprosim vas o pomoc nejake clanky o uprave ojnic a fotky co a kde upravit pri upravovani ojnic do ostreho motora. Je to pre kamosa. Diky.
