skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
co s motorom
prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 09.09.2008 do 11.09.2008, založil/a Johnyskodenzi
08:49:01
11.09.2008
11.09.2008

Saky
-> m8rinek: takze 1000ka ti prijde lepsi? zakladni pravidlo tunera objem nicim nenahradis.. a to co mas na 14ce v serii nahanis na 13ce upravama.. a ukaz me nejakou 13ku ktera jede lip nez stejne upravena 14ka?
12:38:33
10.09.2008
10.09.2008

Evž@
-> Kuladmin: 42,7 je pry vykon čistě motoru..bez vodní pumpy,altiku atd atd
12:36:36
10.09.2008
10.09.2008

Evž@
-> Kuladmin:
já jsem jí neubral...myslel sem si že má skoro stejný vykon jako 130...ale nemá...vim to díky pár členům kteří mě zpařili
já jsem jí neubral...myslel sem si že má skoro stejný vykon jako 130...ale nemá...vim to díky pár členům kteří mě zpařili
12:32:24
10.09.2008
10.09.2008

m8rinek
-> 105: me treba vysokozdvizna fabie neprijde zas tak super....
10:57:10
10.09.2008
10.09.2008

Petkar1
-> Kuladmin: Tak ji odbrzdi

09:56:11
10.09.2008
10.09.2008

Kuladmin
-> Evž@: To je mozny mel jsem stary auto tak stara norma a neubirej ji




06:35:43
10.09.2008
10.09.2008

Evž@
-> Kuladmin: GLSko má 40,5 KW....těch 43kw(42,7) je měřeno podle stare normy
22:33:13
09.09.2008
09.09.2008

Petkar1
Jinak pokud zachovat 120, tak udělat LS, dát sání 110R, vačku 110R, slícovat potrubí a na "sériovou" 120ku to celkem pojede.
22:30:46
09.09.2008
09.09.2008

Petkar1
Nejlepším tuningem 120ky je jeho výměna, pokud pro tebe 5ti kanál nemá nějaké kouzlo, tak nemá cenu ho vůbec upravovat. Taky jsem přešel ze 120 na docela obstojný Fa motor a za 3500 mám vlastně min. 15 koní navrch (nevim kolik přidala snížená hlava, sport filtr, vejfuk L/A) oproti původnímu 120 motoru a to ze 120 za tu cenu nenaženeš.
22:24:20
09.09.2008
09.09.2008

Kuladmin
-> Saky: To je fakt
Me treba tech papirovych 43kW v GLsku stacilo
Ted mam (bohuzel) jen 40kW ve felde ale ty my uz nestacej a jede to lepe ale proste neni to ono
asi chyba predohrabu. 
Me treba tech papirovych 43kW v GLsku stacilo
Ted mam (bohuzel) jen 40kW ve felde ale ty my uz nestacej a jede to lepe ale proste neni to ono
asi chyba predohrabu. 
22:05:21
09.09.2008
09.09.2008

Saky
-> Kuladmin: tady je krasne videt jak jsou ruzne nazory.. jeden je spokojen se seriovou 120cou a nekomu nestaci 150koni pod kapotou..
22:02:28
09.09.2008
09.09.2008

Zdeněk.
-> David29 - antiDriver 09.09.08 20:59:21: 

21:37:20
09.09.2008
09.09.2008

Kuladmin
-> Saky:
Ale no tak nekaz to
Co jinyho vymyslet z obyc 120 no.
Ale no tak nekaz to
Co jinyho vymyslet z obyc 120 no.21:29:41
09.09.2008
09.09.2008

Saky
-> Kuladmin: pak to taky jede jako novej motor-)) tzn bidne..
21:11:27
09.09.2008
09.09.2008

Kuladmin
Necekej zazraky ale je to taky hodne o tom v jakem stavu je jak je snim zachazeno jak je sestelovan apod. Je dobre vse slicovat, srovnat, pohrat si s ventily atd atd no proste se priblizit co nejvice jakoby novemu motoru a pak to taky jede.
21:03:25
09.09.2008
09.09.2008

MOLSO
-> David29 - antiDriver:


20:59:21
09.09.2008
09.09.2008

David29
-> Saky: 105 

20:57:30
09.09.2008
09.09.2008

Saky
-> 105: mimochodem kdyz 120ka neni spatnej motor tak jakej motor je spatnej?
20:57:00
09.09.2008
09.09.2008

Saky
to jestli se neco vyplati nebo nevyplati na to si musis odpovedet sam.. podle me se to nevyplati nebot fabka v zakladu te vyjde na min penez a pojede asi lip nez kdovijak upravena 120ka a o zivotnosti ani nemluvim....ale pro nekoho ma 120kovej motor kouzlo a nema cenu mu nutit nejakej nazor at da lepsi osmikanal.. udelej jak myslis..
17:28:13
09.09.2008
09.09.2008

petr s
-> Johnyskodenzi: Tak udělejte 120 LS
17:22:58
09.09.2008
09.09.2008

105
neni to spatnej motor .. ale ... neni to zadnej zavodak .. lepsi je ,motor 130 od neho je lepsi favo (nebo motor 742,135-6) a od neho fabka .) ale to uz se musi docela dost upravit... hodne skodovkaru ma motory jiny to znamena uprava uchyceni setrvaku udelani vyhlubne pro lozisko v klice.. motor jako takovej koncepce ohv (skoda mb-felicia 1,3) se da upravit dobre ale narocne na penezich a nekdy ne primou umerou na zivotnosti takovyho zavodniho motoru ... je hodne temat zabyvajici se touhle tematikou ... jde o upravy typu .. hlava.. vacka .. uprava sani a samotneho plneni .. uprava vyfuku .. rotacnich hmot... pistu.. mazani ,chlazeni podobne


16:42:47
09.09.2008
09.09.2008

Johnyskodenzi
chalani co si vy myslite o motore skody 120???oplati sa ho upravit?????poradte mi ako ho treba upravit????robime kamosovu 120 a on nechce iny motor totizto sa ineho boji koli objemu a identite atd...prosto nechce,ale zasa ho chce aj cely porobit,tak mi prosim poradte co s tym motorom.chceme ho uplne komplet urobit.VDAKA
