volnoběh

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 08.09.2008 do 11.09.2008, založil/a Pavel P..
řadit dle data
21:23:59
11.09.2008
Pavel P..
-> Tom.t: měl jsem něco podobnýho ale ocelovej, daroval jsem ho Vojtikovi.1
21:23:08
11.09.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Pavel P..: je to pekne težká kurva3
21:12:38
11.09.2008
Pavel P..
-> Tom.t: ty krávo.... dobrý tak ten si nech chtěl jsem něco co aspoň trochu připomíná vejfuk3 ale dík za fotky4
21:09:44
11.09.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Pavel P..: Tady máš ten nerez výfuk ať máš ten tjúnink pýčo kompletní 3 skoda-virt.cz/cz/.../9321 7-nerez-vyfuk-s120
21:25:41
10.09.2008
Pavel P..
-> Bobesh: dík, teď aby to dojelo do Doksů a zpátky3
21:23:03
10.09.2008
Bobesh
-> Pavel P..: Vidíš jak jseš šikovnej 4
15:49:29
10.09.2008
Pavel P..
-> Bobesh: tak jsem to rozkuchal, ve volnoběžný trysce ze strany el.magnetu byl nějakej černej hnus ale jen troška tak jsem to vyfoukal, a bordel na dně plovákovky jsem vytřel, vyhodil jsem jedno těsnění z pod víka, a ještě jsem zjistil že osiška plováku byla volně a nebyla zaklepunutá do tý dirky, tak jsme to poskládal, vše utáhnul a už se zdá že to bude v pořádku.. volnoběh drží jak má, ještě jsem ho trochu stáhnul aby to nebylo moc rychlý. a nikde už nic neteče snad... jen na sytič to syčelo jak zmije..což předtim nedělalo. ale jede to, startuje a volnoběh nekolísá a sytič drží.
10:01:55
10.09.2008
Pavel P..
-> Bobesh: teď to jdu namontovat tak to prohlídnu.. díky za rady4
23:12:04
09.09.2008
Bobesh
-> Pavel P..: Taky "o" kroužek na kolínku posilovače třeba. A taky bys mohl hledat pod elmagnetem v trysce samotné,v tom novým od tebe bylo zrníčko a velice podobné příznaky,po natočení párkrát jo a pak už ani bohovi.
22:56:07
09.09.2008
Pavel P..
-> Bobesh: mrknu na ní vim že sponka byla volná a držela jen silou vůle... ale hadice je tam téměř nová, s tou by problem bejt neměl.. ale musim na ní dát novou sponku.
22:53:35
09.09.2008
Bobesh
-> Pavel P..: Zkus hadici podtlaku posilovače na těsnost (profuk tlakem s ucpaným koncem),užil jsem si s tím svoje,však jsem ti psal tenkrát že přemejšlím o upálení vozu na hranici a hle: tři járy stará optimitka zradila. Kdyžtak napiš do zpráv,esli to trvá.
21:01:27
09.09.2008
David29
-> Pavel P..: Hm, doufám že budu mít to samý 8
20:59:42
09.09.2008
Pavel P..
-> David29 - antiDriver: prostě tim benzinem se to odmočilo a jak je to taková šlupka tenká tak to vytahalo z tý škvíry mezi těma plastovejma podložka a viselo to do sání...
20:58:26
09.09.2008
Pavel P..
-> Jakub M.: jinak na emisích mi to změřil a místo hodnoty Co 0,8-1,4 mi to ukazovalo 14, tak stáhnul bohatost a bez problemu.... volnoběh mi jde regulovat v pohodě.
20:56:42
09.09.2008
Pavel P..
-> Jakub M.: já mám karbec po repasi a byl vyzkoušenej na těch sloupcích s bublinkama a fungoval bezvadně, najezdil jsem na něj 4000km... až teď poslední dobou to dělá, dokonce se mi samovolně povolil náustek na hadičku regulace předstihu a zdechalo to, utáhnul jsme to a v pohodě.... a benzin neprosakoval, až poslední dobou co se nedovíral sytič. po delší jízdě je to suchý ale prostě když to jede na sytič tak je to celý zablitý kolem toho šoupátka.... a taky těsnění celý nasáklý.
20:53:33
09.09.2008
Jakub M.
-> David29 - antiDriver:
woe 3 3 tu bahenní kouli bych tam z5 nedal...
20:36:43
09.09.2008
David29
-> Jakub M.: Neměl ses v tom hrabat, když to fungovalo 47

-> Pavel P..: Jako jak ti to vytáhlo k červenej silikon? Taky to tak mám... bys mě jako nasral teda 41
20:07:17
09.09.2008
Jakub M.
-> Pavel P..:
jenže .. mám podobnej problém.. taky 130tka, a mám moc vysokej volnoběh... tak 1000-1100 a nejsem schopnej to dostat dolu.. když jsem to auto přivez, tak volnoběh byl OK, ale potom co jsem zrepasoval karbec, tak nejsem schopen ty hodnoty z5 dosáhnout.. a taky, byly 2 těsnění pod víkem ačkoli nebylo prohnutý.. a hladina byla moc vysoká = motor se hltil, nešla nastavit dobře bohatost... a teď když je to podle andrta nastavené, tak je to zas chudý.. a když to vrátim naz5 tak mam volnoběh 2000 3 nejspíš to skončí jinym karbcem8
19:55:10
09.09.2008
Pavel P..
-> Jakub M.: mrknu na to, díky4
19:54:10
09.09.2008
Jakub M.
-> Pavel P..:
zkus skontrolovat hladinu benzinu v plovákový komoře... není to moc vysoko? (vzhledem k těm dvěma těsněním pod víkem?)
19:47:04
09.09.2008
Pavel P..
nikdo neví? teď jsem to rozebral a víko karbecu nebylo moc utáhnutý, ale je mi divný že by to takhle vytejkalo skrz když plovákovka je na druhý straně.... a ještě jsem zjistil že podtlak v tom sání mi povytahoval červenej silikon mezi podložkama který jsem tim slepil a netěsnilo to tam.. tak jsem to znova nalepil a zejtra to nasadim...... a co mě zarazilo je že mám pod víkem karbecu 2 těsnění, přitom víko prohnutý neni, nebo jen minimálně tak 1mm víc ne..... uvidim co to bude dělat
15:59:10
09.09.2008
Pavel P..
tak ještě mám takovej jeden problemek s karbecem.... když vytáhnu sytič a tak kolem páčky sytiče je to celý pochcaný od benzinu, a těsnění pod karbecem je nasáklý jak houba.... to šoupátko sytiče je dotáhnutý na krev a stejně to kolem prochcává.... nevíte někdo čím by to mohlo být? jestli špatný to šoupátko nebo nějaká tryska povolená?
16:56:48
08.09.2008
Pavel P..
-> Matthes z TechWebu (serem na modrou krev): příruba je rovná, karbec je po repasi...
14:45:36
08.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: No kdyz mi to protahovalo vzduch pod karbem tak to zdechalo skoro vzdy pri vyrazeni. Dolni prirubu mas rovnou?
14:38:26
08.09.2008
Pavel P..
-> Matthes z TechWebu (serem na modrou krev): cívka bych řekl že maká v pohodě... no někdy to nezdechne ani při prvnim vyřazení ale pak třeba když zastavim a vyhladne to tak to nastartuju a drží to volnoběh už při 40-50st. pravdidelnej, a pak to třeba zdechne když je to ohřátý a někde zastavim, ale po nastartování už zase OK a pak už je to v pohodě.....
14:33:50
08.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
A ta civka na karbu premava 100%?
Takze kdyz to nezdechne po prvnim vyrazeni tak uz nikdy potom?
14:26:25
08.09.2008
Pavel P..
a svíčky který jsem z toho vyndal byly vypálený do cihlova... jen jedna na 4 válci byla trochu mastná ale taky měla cihlovou barvu.
14:24:46
08.09.2008
Pavel P..
sorry má tam o 50-100ot.
14:23:28
08.09.2008
Pavel P..
mám takovej problem, poslední dobou se mi stalo že mi nedovřel sytič protože byla špatně připojená struna a občas když jsem vyřadil tak to na volnobeh šlo jak na tři válce a klepalo se to celý a občas uplně zdechlo.... tak jsem opravil aby se zavíral pořádně, dal jsem nový svíčky přímo pro 130ku, ale teď se občas stane že když vyjedu motor se ohřeje, sytič zavřu a při prvnim zastavení to občas uplně zdechne, po nastartování už to zase drží jak má a už s tim neni problem... trochu jsem laboroval se šroubkama volnoběhu ale tomu to nepřisuzuju, protože to startuje dobře a volnoběh taky drží krásně., napadá mě ještě nějaký svinstvo ve volnobežných tryskách případně netěsnost pod karbecem...
ještě jsme pozoroval že když vyřadim otáčky klesnou na cca 800, ale poc hvíli to ještě samo klesne o 50-1000ot. a tam už se to udrží a motor jde plynule.
Extreme Tyres