uprava motoru

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.09.2008 do 09.09.2008, založil/a johnywrc
řadit dle data
21:53:50
09.09.2008
deathcat
Saky 09.09.08 21:46:29 napsal:
-> deathcat: ale treba bude mit spickovou vacku na seriovem spodku a dobastli si tam omezovac na 4000 otacek a nic tak katastrofickeho se dit nebude..


3 3 3 Taky řešení
21:46:29
09.09.2008
Saky
-> deathcat: ale treba bude mit spickovou vacku na seriovem spodku a dobastli si tam omezovac na 4000 otacek a nic tak katastrofickeho se dit nebude..
21:41:00
09.09.2008
deathcat
-> suri: Presne ono az si zaplatis nekolika tisicove startovne a pri prvni treninku ti proleti ojnice blokem tak ti to stacit to za ty penize stacit nebude 3 Ale treba jen zbytecne plasim 4
21:31:49
09.09.2008
Saky
-> suri: pokud ten motor postavis tak jak se ma a se serii ti vydrzi 100km a staci ti to tak budiz ale moc tomu neverim..
21:29:23
09.09.2008
suri
-> Saky: nak za sezonu najazdim 100km budem rad
21:22:56
09.09.2008
Saky
-> suri: no seriovej spodek ti odejde hodne rychle.. pokud budes vyuzivat spektrum otacek k te vacce urcene.. k tomu uz to chce aspon poradny pisty a ojnice.. klika seriova chvilku (par stovek km) vydrzi..
21:16:43
09.09.2008
suri
-> Saky: a aky spodek mas na mysli ty?
21:16:33
09.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: taky vlastnim jednu 300 co ma 6mm3 ale nejezdila nejhur... nepripada mi to malo je to dobre urcite, akorat sem cekal treba 7,5 nebo tak.... kdyz kterysi ten jeho prebrus ma 7,1....ikdyz tady asi pujde o uplne jiny prubeh zdvihu atd...
21:14:26
09.09.2008
Saky
-> suri: kazda cepkova vacka je dobra.. ale kazda ma svoji oblast pouziti a tomu odpovidaji i dalsi upravy.. a pokud neco neudelas tak to nevyuzijes nebo ti neco odejde.. pokud to chces na seriovej spodek a hlavu jak to tady nekde vyznelo tak je to skoda penez pro Tebe
21:10:46
09.09.2008
suri
-> Saky: co myslis o tej vacke?
21:10:01
09.09.2008
Saky
-> Adam6666: a to ti pres 7mm pripada malo? jsou vacky 300ky co maj hodne pod 6 a stejne je tady kazdej vychvaluje.. ono si to jeste vynasob pomerem vahadla.. uz nejde delat vic..
21:09:54
09.09.2008
suri
-> Adam6666: ale ovladas toho vic nez ja
21:08:25
09.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> suri: taky to tu o me nekteri tvrdi3 co mas z toho....
21:06:50
09.09.2008
suri
-> Adam6666: no ja nevim ja sem do toho debil
21:03:22
09.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> suri: sem cekal vic teda.... kdyz rikal velky zdvih
20:57:44
09.09.2008
suri
-> Adam6666: Sání 7,06mm/výfuk 6,68mm.
18:02:09
09.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> suri: bude se to blizit 8mm tipuju...4
17:34:55
09.09.2008
suri
-> Adam6666: napisem mu ale je to polotvar tkaze to bude dost velke
14:58:26
09.09.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> suri: docela by me zajimalo jaky ta 283/275 ma zdvih?6
13:53:16
09.09.2008
suri
-> petr s: Ve vašem případě bych doporučil vačku 283/275, klidně na malé uložení. Cena na spodní hranici cenové nabídky. Pokud by jste měl zájem o ostatní
části motoru, jako jsou závodní ojnice, písty, ventily, sací potrubí, karburátory...Vše je skladem a můžu vám pomoci i s těmito věcmi.
Pokud se rozhodnete pro dodávku od nás, napište.
s pozdravem
Ing.Martin Čepek

----- Original Message -----
From: martin surkos
To: motor-excel@vol.cz
Sent: Sunday, September 07, 2008 12:16 PM
Subject: Re: re.vačka


Dobry Den , svoj motor chcem na historikov takze v zaklade 1289ccm obsah hlava litinovy osemkanal a podla toho aku hlavu zozeniem tak bude sacie potrubie bud rovne alebo cez hlavu piesty felicia mpi. Blok by som najradšej zachoval s malým uložením ale ked sa nebude dat ine robit tak sa prerobi na velke .samozrejme že počítam s vackou s polotovaru ziadne prebrusy
_________________________ __________________________ ___________
> Od: motor-excel@vol.cz
> Komu: "martin surkos"
> CC: Ing.Martin Čepek
> Datum: 07.09.2008 12:02
> Předmět: Re: re.vačka
>
> > > > > > > >
Dobrý den,
>
chcete -li mít v motoru opravdu kvalitní a >výkonnou vačku, je třeba se rozloučit se zastaralými "továrními" vačkami,kterými >je dnes zaplaven trh cenově dostupných vaček. V současné době na závodních >tratích nejrychleší motory mají poměrně krátké vačky ale s velkým zdvihem. Právě >velký zdvih je to, proč nejlepší vačka vychází z polotovaru, a ještě je dobré >mít velké uložení. Tímto vám odpovídám na dvě z vašich otázek. Tedy vačku pro >závody určitě z polotovaru a určitě do bloku s velkým uložením. Pokd máte hodně >dobrý blok a má malé uložení, tolik to nevadí, vačka z polotovaru je v tomto >případě to důležitější.
>
Co se týče ceny, kvalitní vačka z polotovaru u nás >stojí od 7.800,-Kč výše. Co se týče časování, dobré výsledky jsou již s naší >vačkou 283/275, mohu vám nabídnout i delší vačky, cca kolem 300st., záleži na >tom, jak máte proveden zbytek motoru, aby byla taková vačka dostatečně >využitá a opravdu přínosem.
>
s pozdravem
>
Ing.Martin Čepek.
>

>
----- Original Message -----
>
From: > martin surkos >
>
To: motor-excel@vol.cz
>
Sent: Sunday, September 07, 2008 9:10 > AM
>
Subject: re.vačka
>

>

Dobrý > Deň , chcel by som sa opýtať koľko stojí u vás vačka z polotovaru ? Ja > idem jazdiť kopce a tam my odporučily buď dobrú 280tku vačku alebo niečo na > štýl 290 .Chcem sa opýtať taká dobrá 280tka potrebuje už veľké či malé > uloženie? momentalne riešim blok takže by som dal pripadne prevrtať na > veľké uloženie.Za odpoveď Ďakujem
>

>
>


>


>


>

> s úctou Surkoš
13:51:46
09.09.2008
suri
-> Gemini: toto mi pisal pan čepek
13:46:06
09.09.2008
suri
-> petr s: ale to uz je len o tom ci praskne 2 120s ky co poznam maju 8kanaly a jazdia viac rokov a vsetky rsy takisto na tych vrchoch to ani tak zatazene nie je ako bolo na rallye
13:44:26
09.09.2008
petr s
-> suri: Ale když praskl 8 kanál tak se dal 5 kanál
13:42:37
09.09.2008
suri
-> petr s: a 5 kanal bol civil nie?
13:42:15
09.09.2008
suri
-> petr s: a trieda je hk 1300 a tam pojdem s 5kanalom a 1174cccm?
13:41:36
09.09.2008
petr s
-> suri: 120S byla homologována s 5kanálem a sport varianta byl 8 kanál
13:39:58
09.09.2008
suri
-> petr s: chce som auto tak ako ma byt spravene a na 5kanankl by som musel mat maximum 1174cccm
13:37:31
09.09.2008
petr s
-> suri: Proč bys nedostal? 5kanál byl normálně 8 k byl varianta
13:28:42
09.09.2008
suri
-> Gemini: ale na kanal nedostanem sport. preukaz
06:18:09
09.09.2008
Evž@
jj...molčan dělá spíš kastle,napravy atd
22:46:17
08.09.2008
Gemini
-> Bogy - autoclub MTx: reklamu nerobis, Petr Molcan motory nerobi...
22:43:24
08.09.2008
Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
nechcem tu robit reklamu ale ak mas peniaze obrat sa trebars aj na molcana
22:19:18
08.09.2008
Gemini
-> suri: na 285 ku vacku nepotrebujes 8kanal s 37mm sacimi ventilmi.....postaci upraveny 5kanal s jednym webrom a sanim cez hlavu hop a hned mas dole 50 000 ........ a teraz argumentujte
22:08:50
08.09.2008
deathcat
-> suri: Není zač, přeji ať to dotáhneš do úspěšného konce4
22:02:43
08.09.2008
suri
-> deathcat: zeptal i tak diky za rady
21:57:41
08.09.2008
deathcat
-> suri: A to se tě jako nezeptal do jakého motoru vačku chceš, promiň ale to se mi snad ani nechce věřit. Ale to je fuk, nejsem v tomhle odborník abych ti radil.4
21:54:24
08.09.2008
suri
-> deathcat: zatim jenom o vacke -> petr s: cize original 130?
21:46:35
08.09.2008
deathcat
-> suri: Pokud opravdu s p. Čepkem konzultuješ, tak už musíš vědět, že to nevydrží 1
21:44:18
08.09.2008
petr s
-> suri: RS 1150 nepředěláš
21:41:45
08.09.2008
suri
-> deathcat: o pruzinach vim samozrejmevsetko konzultujem s cepkom diky -> petr s: 130 a hlavu aku ? RS? alebo sa dala upravit 1150?diky
21:40:23
08.09.2008
deathcat
-> suri: Chápu, jen myslím že pro tuto vačku bude komprese hodně přes 11 a to už podle mě na seriový spodek není to pravé ořechové. Ale zeptej se na to přímo u p. Čepka, ať to máš ověřené. Taky k téhle vačce už budou potřeba jiné pružiny...
21:39:52
08.09.2008
petr s
-> suri: Tak dej 130 motor
21:37:55
08.09.2008
suri
all javim ze sem vam tu za blba ale hold kazdy nie je taky mudry
21:33:31
08.09.2008
suri
-> deathcat: a co by si dal ty? ja nechem vyhanat maximalne vykony ja chcem len sportovy preukaz a zajazdit si
21:32:30
08.09.2008
deathcat
-> suri: Tak pak poreferuješ jak dlouho to vydrží.
21:25:59
08.09.2008
suri
-> deathcat: spodek bude typ 120 klika a casom mozno tvrda ak zozeniem lestena lestene odlahcene ojnice piesty felicia mpi od T ciek ma odradily malinko ubraty zotrvak samozrejme veci typu ojnice tycky zdvihatka rozvod budu nove
21:24:15
08.09.2008
suri
-> petr s: petre ale nove byt nemusi dva sa daju zoihnat za tych 10 000 a ked pocitam nejaky mensi repastypu tesnenia akceleracna pumpicka tak so na 15 000
21:23:17
08.09.2008
suri
-> deathcat:
21:22:07
08.09.2008
petr s
-> suri: Ty karburátory nové budou dražší
21:21:00
08.09.2008
deathcat
-> suri: Tak to pak jo 3 3 3

K tomu motoru co si psal, tam necháš spodek sériový?
Extreme Tyres