skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pri lechtani plynu to skube
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 04.09.2008 do 07.09.2008, založil/a Rider skoda
13:47:07
07.09.2008
07.09.2008

Rider skoda
jj ja podlozky mam a sklon karbece je vyresen je v rovine,mam podlozky mezi sacim potrubim a hlvaou,obvyklejsi je teda ta mezi sacim a karbem;-)
23:09:24
05.09.2008
05.09.2008

Neex
-> FOPE: Od toho se dává např. vyrovnávací podložka. Pokud je úhel vyřešený pak není problém.
23:05:21
05.09.2008
05.09.2008

FOPE
Nwm kdo jaké máte zkušenosti, ale mýma rukama prošlo již tolik škodovek že bych je nedokazal spočítat. Přes 10 let fělam do škodovek lítal jsem aj ZAV. Pak - li že máš Š120 s motorem RAPID, hlava FELICIA a karburator z Fava tak jedinej problem bude na karburatoru a to 100 pro... Š120 má motor VZADU, Favorit má motor VEPŘEDU problem je v uložení karburátoru - nebo konkrétně karbec je uložen pod jiným úhlem než ve favu.. nikde jinde to nebude....
16:15:23
05.09.2008
05.09.2008

Neex
A co akcelerační pumpička na tom LEKRu ...chodí jak má?
15:58:34
05.09.2008
05.09.2008

Rider skoda
tak jsem to dnes nechal sestelovat v servise presne(volnobeh a bohatost smesi,predstih)A uz to nedela.jen se obcas stane ze treba jedu bez plynu a nejak hrubeji cuknutim pruidam tak to cukne,coz je minimalni.ale pri lechtani plynu uz ne.Tohle by m,ohlo byt trerba tou druhou komorou jak tu Nexx psal...
08:12:39
05.09.2008
05.09.2008

P3K83
Serus, mne toto robilo tiež na favorite,karbec a zmes som mal v pohodke, iba pri nastavovaní predstihu som mal problém, lietalo mi to +- a dost hodne. Pomohla výmena rozvodovej reťaze. Už necuká.
20:23:46
04.09.2008
04.09.2008

Neex
Jinak tohle platí pro stav kdy je všechno jak má tj. správně nastavený základní předstih, volnoběžná směs + otáčky atd... Pokud máš všechno nastavené jen tak od oka pak to bude hrát daleko větší roli než rozdíl v podtlakové regulaci který může být znát proto může docházet k pocukávání ale taky nemusí záleží případ od případu.
18:09:18
04.09.2008
04.09.2008

Neex
Koukám že jsi mě nepochopil viď? Nic o seřizování podtlakové regulace jsem nepsal... ona ani když se to tak vezme seřizovat nejde. Proto aby jsi pochopil co jsem myslel musíš vědět jakou má podtlaková regulace předstihu funkci a co znamená částečné zatížení a jaký mezi sebou mají vztah. Jestli tomu chceš přijít na kloub tak zapátrej ve starších diskuzích určitě se to tady probíralo. Jinak ti bude stačit to že dáš Fav zapalovaní a necháš si správně nastavit otáčky i volnoběžnou směs.
17:54:56
04.09.2008
04.09.2008

Rider skoda
ok.a jak se serizuje ten rozsagh podtlakove regulace?tim ze pridam bohatejsi smes?To nejak nechapu pises seridit podtalakovou regulaci a pak ze jen predstih s bohatosisti smesi
17:35:23
04.09.2008
04.09.2008

Neex
To se pak ale nemůžeš divit... LEKR má výrazněji chudší směs při částečném zatížení proto potřebuje větší rozsah podtlakové regulace (stačí si srovnat podtlakovou regulaci pro škodovku a pro FAV ...je dvojnásobná). Pokud jsi nechal původní tzn. s rozsahem do 5° (10° na KH) pak je to málo a nemůžeš se divit že ti při částečném zatížení pocukává. Dej tam bezkontaktní zapalování z Fav + seřízení na stroboskop a dej nastavit směs i otáčky na LEKRu a mělo by to být bez problému.
17:11:52
04.09.2008
04.09.2008

Rider skoda
Ale dnes tam asi nejspi pujdu davat to berzkontaktni z facka,jelikoz uz mi dorazila inducka a spinac..
17:11:07
04.09.2008
04.09.2008

Rider skoda
prave,ze jsem ten motor pred par dny daval do auta a daval zapalovani kontaktni ze 120ky,takze jsem nastavil predstih jen tak nahrubo...otacenim pri behu motoru rozdelovacem.nedrzel se mi na teplem motoru volnobeh,tak jsem trosku pridal tim sroubkem stelovani dorazu u lanka plynu.
15:20:19
04.09.2008
04.09.2008

Neex
Jaké tam máš zapalování kontakt nebo bezkontakt?
15:07:56
04.09.2008
04.09.2008

105
-> Rider skoda: tak jak pise kolega rooney ..a nebo spatnej predstih
14:35:07
04.09.2008
04.09.2008

Rooney - zrušená registrace
-> Rider skoda: Co bohatost? Zkoušel jsi trochu poštelovat?
14:14:59
04.09.2008
04.09.2008

Rider skoda
mam odpojeny odfuk(odvetrani od klikovky, jak je na ventilovem viku)tak to mam odvedene do petflasky s odvetranim.nemuze to byt treba tim nebo karbec pricpanej?:(
14:12:50
04.09.2008
04.09.2008

Rider skoda
a taky treba kdyz jedu k prejezdu zeleznicnimu z kopce a jedu pres brzdy podrazuju jen bez plynu , pak prejedu prejezd a seslapnu plyn na plnej tak to taky lehce pocukava pri akceleraci,kdyz ho davam dost fakt pomalu pozvolna,tak to necuka.Cim to muze bejt?
14:10:47
04.09.2008
04.09.2008

Rider skoda
MAm 120ku s motorem z Rapida,hlava felda,sani s karbecem z facka,karbec LEKR 136.Kdyz jedu s ohjratym motorem a chci lehce lechtat plyn jen pres ves,tak to s autem tak divne cuka ,kdyz ho seslapnu trosku vic tak nic v poho,kdyz je v zatahu.ale jakmile to vratim zpet do te polohy zacatecnihozaberu plynu ,tak to zase cuka autem.jinak kdyz ho uplne pustim tak je to v poho.
