pri lechtani plynu to skube

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 04.09.2008 do 07.09.2008, založil/a Rider skoda
řadit dle data
13:47:07
07.09.2008
Rider skoda
jj ja podlozky mam a sklon karbece je vyresen je v rovine,mam podlozky mezi sacim potrubim a hlvaou,obvyklejsi je teda ta mezi sacim a karbem;-)
23:09:24
05.09.2008
Neex
-> FOPE: Od toho se dává např. vyrovnávací podložka. Pokud je úhel vyřešený pak není problém.
23:05:21
05.09.2008
FOPE
Nwm kdo jaké máte zkušenosti, ale mýma rukama prošlo již tolik škodovek že bych je nedokazal spočítat. Přes 10 let fělam do škodovek lítal jsem aj ZAV. Pak - li že máš Š120 s motorem RAPID, hlava FELICIA a karburator z Fava tak jedinej problem bude na karburatoru a to 100 pro... Š120 má motor VZADU, Favorit má motor VEPŘEDU problem je v uložení karburátoru - nebo konkrétně karbec je uložen pod jiným úhlem než ve favu.. nikde jinde to nebude....
16:15:23
05.09.2008
Neex
A co akcelerační pumpička na tom LEKRu ...chodí jak má?
15:58:34
05.09.2008
Rider skoda
tak jsem to dnes nechal sestelovat v servise presne(volnobeh a bohatost smesi,predstih)A uz to nedela.jen se obcas stane ze treba jedu bez plynu a nejak hrubeji cuknutim pruidam tak to cukne,coz je minimalni.ale pri lechtani plynu uz ne.Tohle by m,ohlo byt trerba tou druhou komorou jak tu Nexx psal...
08:12:39
05.09.2008
P3K83
Serus, mne toto robilo tiež na favorite,karbec a zmes som mal v pohodke, iba pri nastavovaní predstihu som mal problém, lietalo mi to +- a dost hodne. Pomohla výmena rozvodovej reťaze. Už necuká.
20:23:46
04.09.2008
Neex
Jinak tohle platí pro stav kdy je všechno jak má tj. správně nastavený základní předstih, volnoběžná směs + otáčky atd... Pokud máš všechno nastavené jen tak od oka pak to bude hrát daleko větší roli než rozdíl v podtlakové regulaci který může být znát proto může docházet k pocukávání ale taky nemusí záleží případ od případu.
18:09:18
04.09.2008
Neex
Koukám že jsi mě nepochopil viď? Nic o seřizování podtlakové regulace jsem nepsal... ona ani když se to tak vezme seřizovat nejde. Proto aby jsi pochopil co jsem myslel musíš vědět jakou má podtlaková regulace předstihu funkci a co znamená částečné zatížení a jaký mezi sebou mají vztah. Jestli tomu chceš přijít na kloub tak zapátrej ve starších diskuzích určitě se to tady probíralo. Jinak ti bude stačit to že dáš Fav zapalovaní a necháš si správně nastavit otáčky i volnoběžnou směs.
17:54:56
04.09.2008
Rider skoda
ok.a jak se serizuje ten rozsagh podtlakove regulace?tim ze pridam bohatejsi smes?To nejak nechapu pises seridit podtalakovou regulaci a pak ze jen predstih s bohatosisti smesi
17:35:23
04.09.2008
Neex
To se pak ale nemůžeš divit... LEKR má výrazněji chudší směs při částečném zatížení proto potřebuje větší rozsah podtlakové regulace (stačí si srovnat podtlakovou regulaci pro škodovku a pro FAV ...je dvojnásobná). Pokud jsi nechal původní tzn. s rozsahem do 5° (10° na KH) pak je to málo a nemůžeš se divit že ti při částečném zatížení pocukává. Dej tam bezkontaktní zapalování z Fav + seřízení na stroboskop a dej nastavit směs i otáčky na LEKRu a mělo by to být bez problému.
17:11:52
04.09.2008
Rider skoda
Ale dnes tam asi nejspi pujdu davat to berzkontaktni z facka,jelikoz uz mi dorazila inducka a spinac..
17:11:07
04.09.2008
Rider skoda
prave,ze jsem ten motor pred par dny daval do auta a daval zapalovani kontaktni ze 120ky,takze jsem nastavil predstih jen tak nahrubo...otacenim pri behu motoru rozdelovacem.nedrzel se mi na teplem motoru volnobeh,tak jsem trosku pridal tim sroubkem stelovani dorazu u lanka plynu.
15:20:19
04.09.2008
Neex
Jaké tam máš zapalování kontakt nebo bezkontakt?
15:07:56
04.09.2008
105
-> Rider skoda: tak jak pise kolega rooney ..a nebo spatnej predstih
14:35:07
04.09.2008
Rooney - zrušená registrace
-> Rider skoda: Co bohatost? Zkoušel jsi trochu poštelovat?
14:14:59
04.09.2008
Rider skoda
mam odpojeny odfuk(odvetrani od klikovky, jak je na ventilovem viku)tak to mam odvedene do petflasky s odvetranim.nemuze to byt treba tim nebo karbec pricpanej?:(
14:12:50
04.09.2008
Rider skoda
a taky treba kdyz jedu k prejezdu zeleznicnimu z kopce a jedu pres brzdy podrazuju jen bez plynu , pak prejedu prejezd a seslapnu plyn na plnej tak to taky lehce pocukava pri akceleraci,kdyz ho davam dost fakt pomalu pozvolna,tak to necuka.Cim to muze bejt?
14:10:47
04.09.2008
Rider skoda
MAm 120ku s motorem z Rapida,hlava felda,sani s karbecem z facka,karbec LEKR 136.Kdyz jedu s ohjratym motorem a chci lehce lechtat plyn jen pres ves,tak to s autem tak divne cuka ,kdyz ho seslapnu trosku vic tak nic v poho,kdyz je v zatahu.ale jakmile to vratim zpet do te polohy zacatecnihozaberu plynu ,tak to zase cuka autem.jinak kdyz ho uplne pustim tak je to v poho.
Extreme Tyres